Misschien moet het nog gebouwd worden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef NrSiX het volgende:
Neem toch aan dat je het huis wel eerder had bezichtigd? Was het toen niet opgevallen of mis ik wat
8 meter had ik prima mee kunnen leven, tuin op het zuidwesten....2,5 meter wordt een ander verhaalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef longinus het volgende:
De buren hier hebben pas ook een nieuwe uitbouw, ze stappen nu zo de schuur in, welke 60 cm lager ligt
en 8 meter is weinig, maar ik kan er prima mee leven.
Blijft een listig woord: nieuwbouwhuisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien moet het nog gebouwd worden?
Huizen van 10 jaar oud worden ook zo genoemd. Maar "Een heel nieuw huis" en een "optie tot uitbouw" waren toch wel goede hints.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Blijft een listig woord: nieuwbouwhuis![]()
kut?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:34 schreef Hagelkaas het volgende:
Daar past mijn (..) niet eens in!
Lijkt mij een logische combinatie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef Doopy-X- het volgende:
betaalbaar huis [..]
Een standaard achtertuin van 8 meter, daarin staat een schuur van 2,5 bij 2,5 meter.
nopquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef MaxPower het volgende:
Je weet toch wel hoe groot het stuk grond is voordat je je inschrijft bij zo'n loting?
Meen je niet... lekker handig van de gemeente. Krijg je dus allemaal mensen op de lijst die op de bonnefooi ff meeloten.quote:
Naja, tot zover: je weet wel hoe groot je huis wordt en alle binnenmaten van kamers etc. Tuin was alleen niet duidelijk en daar loopt het nu stuk opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Meen je niet... lekker handig van de gemeente. Krijg je dus allemaal mensen op de lijst die op de bonnefooi ff meeloten.
Dan is ie nog maar 5 meterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef cyberstalker het volgende:
Dan haal je die schuur er toch gewoon uit.
nop, achter het huis zijn parkeerhavensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:19 schreef Badmeester het volgende:
kan je niet een stukkie bijkopen, of grenst aan jullie toekomstige tuin weer een andere?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |