ik heb net 5 dagen op mijn casio ex s600 gewacht....en gister avond kwam hij eindelijk binnen!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Hagelkaas het volgende:
Godverdomme, er staat nu al de hele dag op Track 'n Trace dat mijn pakketje elk moment kan worden afgeleverdEn ik wil mijn pakketje godverdomme, en snel ook! Hoe laat wordt een pakje meestal bezorgd? Weet iemand dat?
![]()
Goffertedomme, dan mogen ze wel effe opschieten van mij.. Ik moet ook nog lunch kopen en dan zul je zien dat ze het net op dat moment bezorgenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
tussen 8 uur s'ochtends en 6 uur s'avonds?
ze staan net zo lang op de hoek te wachten tot je de deur uit gaat, dan bellen ze aan, gooien dat briefje in je bus en smeren hem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Goffertedomme, dan mogen ze wel effe opschieten van mij.. Ik moet ook nog lunch kopen en dan zul je zien dat ze het net op dat moment bezorgen![]()
Woon je in of buiten het centrum?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Hagelkaas het volgende:
Godverdomme, er staat nu al de hele dag op Track 'n Trace dat mijn pakketje elk moment kan worden afgeleverdEn ik wil mijn pakketje godverdomme, en snel ook! Hoe laat wordt een pakje meestal bezorgd? Weet iemand dat?
![]()
Heeft een beetje weg van een 1+1=2 reactie...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef MuRKie het volgende:
Ligt er ook aan waar je ingepland staat op de distributieroute.. Als je in het begin staat gepland komen ze vroeg.. Sta je aan het einde ingepland dan komen ze laat.![]()
Buiten het centrum. Amsterdam Oost/Watergraafsmeerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Woon je in of buiten het centrum?
Toen ik daar werkte, bij TNT werd buiten het centrum altijd als laatste gehouden, zo vanaf een uur of half 4 tot sluit zeg maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:24 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Buiten het centrum. Amsterdam Oost/Watergraafsmeer
Lekker danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik daar werkte, bij TNT werd buiten het centrum altijd als laatste gehouden, zo vanaf een uur of half 4 tot sluit zeg maar.
LINK? OMFGOFMGOMGOMFFO!~!~!~!DJNAALWJELAJKALKJLQK@#JQ@#L$KKQL#J$LAKDEakwdjquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef BettyWeter het volgende:
Ik las net dat vanwege een storing in de centrale en de werkzaamheden aan de A4/A10 er geen bezorgingen meer worden gedaan vandaag. Ik denk dat je tot maandag moet wachten
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
LINK? OMFGOFMGOMGOMFFO!~!~!~!DJNAALWJELAJKALKJLQK@#JQ@#L$KKQL#J$LAKDEakwdj
jq;
lk2j;
lk12j
aAEKAE#E
aAJE
22
a2JAEAE
j
E@23123
1
32
121
23e
2e
r
1t5
"5Y
@%HY
!
%YGT
$4
GODVERDOMME RANKERDEKANKER TPGPOST EINSSI!~~!!~FUCK FUCK FUCK
Dat was de meest foute opmerking van de eeuwquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef Beurlap het volgende:
haha en terecht, moet je ook maar niet in a'dam gaan wonen
De storing schijnt minstens een week te gaan duren, dus eerder dan volgende week vrijdag zal het niet worden voor je je pakketje hebt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
LINK? OMFGOFMGOMGOMFFO!~!~!~!DJNAALWJELAJKALKJLQK@#JQ@#L$KKQL#J$LAKDEakwdj
jq;
lk2j;
lk12j
aAEKAE#E
aAJE
22
a2JAEAE
j
E@23123
1
32
121
23e
2e
r
1t5
"5Y
@%HY
!
%YGT
$4
GODVERDOMME RANKERDEKANKER TPGPOST EINSSI!~~!!~FUCK FUCK FUCK
Dat soort acties ken ik jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef Palomar het volgende:
waarschijnlijk zijn ze nu de briefjes aan het schrijven met de 'U was helaas niet thuis, haal maandag maar op op het postkantoor'-mededeling. En die stopt ie zonder aanbellen in je brievenbus.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |