abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40039857
Nee, dit gaat niet over Caravans op de snelweg. Maar over Caravans algemeen. Waarom koopt iemand zo'n ding? Het comfort is iets beter dan een tent, maar niet veel.

Ze zijn lelijk, nemen veel ruimte in ... Ik ga ook met de auto op vakantie; maar dan ga ik naar een huisje oid toe. Een echt matras, echte douche, echte keuken ... niet die bijna oplossing van de caravan.

Caravan liefhebbers: enlighten me
pi_40039884
Jje bent ook nog eens semi verplicht om ieder jaar met de caravan te gaan.
Kom je terug moet je dat kolere ding schoonmaken. Nou uhh... Nee dankje.

Ik snap het ook niet
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_40040387
Heb je wel eens een nieuwe caravan van binnen gezien? Die zijn vaak nog luxer en comfortabeler dan een gemiddeld huisje of appartement.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_40040435
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Heb je wel eens een nieuwe caravan van binnen gezien? Die zijn vaak nog luxer en comfortabeler dan een gemiddeld huisje of appartement.
pi_40040554
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:27 schreef dfens het volgende:

[..]

Heb je moeite met bepaalde zaken te verwoorden of heb je geen weerwoord?
pi_40040628
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Weet je wel wat een nieuwe caravan kost? Daarvoor kan je bijna een leven lang elke vakantie in een huisje zitten...

Altijd weer lachen als ik op een camping aan kom met alleen een rugzak, en caravanbezitters hun ogen uitkijken als blijkt dat ik zo'n beetje alles behalve de tuinstoelen, het ingebouwde toilet& wastafeltje bij me heb :-)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:37:23 #7
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40040680

Man i could live in this...

Dit is nog groter dan m'n huis, shit
pi_40040740
Mja, een caravan kan je toch meer van jezelf maken (aanpassen zoals jij wilt). Bij zo'n gehuurd huisje moet je maar afwachten wat je krijgt en hoe de vorige bewoner het heeft achtergelaten.

Bovendien kun je met een caravan op plekken staan die mooier/anders zijn dan zo'n bungalowpark.

(yh [14.gif])
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_40040743
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:35 schreef Gripper het volgende:

[..]

Weet je wel wat een nieuwe caravan kost? Daarvoor kan je bijna een leven lang elke vakantie in een huisje zitten...
Zijn inderdaad niet echt goedkoop maar dat is een keuze.

[14.gif]JK.
pi_40040821
Caravans zijn echt tyfus dingen. Bij ons in de straat wonen ook een paar van die kneuzen. Ze moeten perse allemaal tegelijk op vakantie en dus moet dat ding ook altijd 2 weken van te voren uit de stalling gehaald worden. Resultaat: Nergens meer parkeerplek omdat die pleurishutten er 3 innemen

En je kan de straat niet meer door omdat ze ze ook half op straat schoon gaan maken
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_40040835
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Heb je moeite met bepaalde zaken te verwoorden of heb je geen weerwoord?
Door jouw opmerking heb ik moeite met beide.
pi_40041101
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef dfens het volgende:

[..]

Door jouw opmerking heb ik moeite met beide.
Dat was al duidelijk, maar bedankt voor de bevestiging.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:59:02 #13
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40041295
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Caravans zijn echt tyfus dingen. Bij ons in de straat wonen ook een paar van die kneuzen. Ze moeten perse allemaal tegelijk op vakantie en dus moet dat ding ook altijd 2 weken van te voren uit de stalling gehaald worden. Resultaat: Nergens meer parkeerplek omdat die pleurishutten er 3 innemen

En je kan de straat niet meer door omdat ze ze ook half op straat schoon gaan maken
volgens mij als je de politie tipt gaan ze boetes uitschrijven als de caravans buiten de markering van de P-vakken staan....en anders is er nog de regel dat volgens mij, een auto/sleurhut maar 3 dagen op dezelfde parkeerplaats mag staan
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:19:54 #14
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_40041838
een caravan is leuk om mee te touren... paar daagjes hier, paar daagjes daar, en toch nog redelijke luxe hebben in vergelijking met een tent. En je moet het ook zeker leuk vinden om te doen. ik zou zelf niet graag ieder jaar in een huisje zitten hoor. Dat zit ik thuis ook. Met een caravan krijg ik toch nét iets meer dat vakantiegevoel.

En voor mij hoeft het geeneens een nieuwe te zijn. a) geen geld voor. b) veel te veel luxe.

Daarvoor ga je toch niet met een caravan op vakantie lijkt mij... het blijft een vorm van kramperen

Als je luxe op vakantie wilt ga je naar veel sterren hotels en dure locaties als dubai e.d.

Geef mij maar gewoon Nederland met al zijn pracht, een caravan in al zijn simpelheid, en m'n gezin om daar heerlijk van te genieten.
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_40042784
quote:
volgens mij als je de politie tipt gaan ze boetes uitschrijven als de caravans buiten de markering van de P-vakken staan....en anders is er nog de regel dat volgens mij, een auto/sleurhut maar 3 dagen op dezelfde parkeerplaats mag staan
Is dat zo? dan zal ik dat eens vriendelijk doch dringend tegen die eigenaren gaan zeggen, want ik vind ze reteirritant
bla
blabla
blablabla
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')