quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Heb je wel eens een nieuwe caravan van binnen gezien? Die zijn vaak nog luxer en comfortabeler dan een gemiddeld huisje of appartement.
Heb je moeite met bepaalde zaken te verwoorden of heb je geen weerwoord?quote:
Weet je wel wat een nieuwe caravan kost? Daarvoor kan je bijna een leven lang elke vakantie in een huisje zitten...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Heb je wel eens een nieuwe caravan van binnen gezien? Die zijn vaak nog luxer en comfortabeler dan een gemiddeld huisje of appartement.
Zijn inderdaad niet echt goedkoop maar dat is een keuze.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Weet je wel wat een nieuwe caravan kost? Daarvoor kan je bijna een leven lang elke vakantie in een huisje zitten...
Door jouw opmerking heb ik moeite met beide.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Heb je moeite met bepaalde zaken te verwoorden of heb je geen weerwoord?
Dat was al duidelijk, maar bedankt voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef dfens het volgende:
[..]
Door jouw opmerking heb ik moeite met beide.
volgens mij als je de politie tipt gaan ze boetes uitschrijven als de caravans buiten de markering van de P-vakken staan....en anders is er nog de regel dat volgens mij, een auto/sleurhut maar 3 dagen op dezelfde parkeerplaats mag staanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Caravans zijn echt tyfus dingen. Bij ons in de straat wonen ook een paar van die kneuzen. Ze moeten perse allemaal tegelijk op vakantie en dus moet dat ding ook altijd 2 weken van te voren uit de stalling gehaald worden. Resultaat: Nergens meer parkeerplek omdat die pleurishutten er 3 innemen![]()
En je kan de straat niet meer door omdat ze ze ook half op straat schoon gaan maken![]()
Is dat zo? dan zal ik dat eens vriendelijk doch dringend tegen die eigenaren gaan zeggen, want ik vind ze reteirritantquote:volgens mij als je de politie tipt gaan ze boetes uitschrijven als de caravans buiten de markering van de P-vakken staan....en anders is er nog de regel dat volgens mij, een auto/sleurhut maar 3 dagen op dezelfde parkeerplaats mag staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |