Braille.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat nou als je doof én blind bent? [afbeelding]
Das wel een goeie vraag eigenlijk.. Trouwens, wat ze ook zouden moeten doen, is die ondertiteling voorlezen voor blinden en slechtzienden, 2 vliegen in 1 klap..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:36 schreef TLC het volgende:
als er een ondertiteling in beeld komt blijft de betreffende doventolk gewoon vol in beeld staan en gaat ze door met die handgebaren, dan denk ik "waarom ga je nu niet ff uit beeld, die doven kunnen de ondertiteling toch gewoon meelezen ?"
Mijn vraag ;
waarom ?
ga maar eens 1 dagje naar een doveninstituut, dan merk je wel hoe belangrijk het is =)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:43 schreef Henno het volgende:
Ze trekken ook vaak van die gekke bekken... voorzover ik weet is dat niet onderdeel van de gebarentaal...
Dan kan je jezelf beter voor de eerste beste intercity werpen lijkt me.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat nou als je doof én blind bent? [afbeelding]
Wat dus weer niet gaat lukken omdat je doof én blind bent!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:39 schreef aaipod het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf beter voor de eerste beste intercity werpen lijkt me.
ik denk dat de meeste doven pas láter in hun leven doof zijn geworden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
*spannende muziek* zie ik ook wel eens.. Dan vraag ik me toch echt af wat dove mensen bij 'spannende muziek' denken![]()
Dan komt de vraag: Wat is de definitie van leven?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:18 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste doven pas láter in hun leven doof zijn geworden.
maar blind+doof zijn lijkt met zwaar kut.. enige wat je dan nog kunt is voelen.
wat als je blind en doof bent, en je zenuwstelsel werkt bijna niet meer?
Ik woon in Groningenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:04 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Wat dus weer niet gaat lukken omdat je doof én blind bent!(Of ergens in het Noorden woont waar men niet bekend is met het concept "trein".)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |