Get a life of zo en je bent wel degelijk Metroquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:44 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Jullie doen me verdriet.
Krijg je 'm niet omhoog?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:49 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Idd, dat niet iedereen kan meelezen.
Heb je wratten op je lul of komt er pus uit?quote:
Dit is toch gemeen man. Realiseer je je wel wat je zeg. Tranen, echte tranen, wellen op.quote:
Kut-kloonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:52 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dit is toch gemeen man. Realiseer je je wel wat je zeg. Tranen, echte tranen, wellen op.![]()
Tja als dat het nivo van discussie moet worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je wratten op je lul of komt er pus uit?
Moonah gedraagt zich stijl-loos.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
Zeg, wat is er gebeurd?
Treed eens in detailsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:59 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Moonah gedraagt zich stijl-loos.
Ja, want zo is MUUS. Behulpzaam en warmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:00 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo, misschien was ik wel oprecht geinteresseerd en wilde ik je helpen ofzo..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
Wat een ongevoelige vlegel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:04 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Moonah pest me.
Ze doet kil hardvochtig en afstandelijk.
Ik denk dat het de hormonen zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:04 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Moonah pest me.
Ze doet kil hardvochtig en afstandelijk.
Wat raar! Wat wilde je dan precies? Alleen haar wipkip zijn of ook echt bij haar wonen? Wilde je dagelijks jouw ervaringen vertellen alsof ze jouw dagboek is? Wil je weten hoe ze in bed is?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ze laat me niet toe in haar leven.
Dat kan nl. niet, het gaat om een geheim. En daar hoor je niets van openbaar te maken. Als ik er over begin slaat het al nergens meer op.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat een ongevoelige vlegel.. Ik denk dat ze patat heeft gegeten vanavond!
.
Maar vertel maar aan ons wat jouw probleem is. We zijn er voor je, barst los..
Het is nacht, alleen Xennia en ik zijn er nog. Niemand leest toch mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:09 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dat kan nl. niet, het gaat om een geheim. En daar hoor je niets van openbaar te maken. Als ik er over begin slaat het al nergens meer op.
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is nacht, alleen Xennia en ik zijn er nog. Niemand leest toch mee..
Waarom begin je er dan over?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:09 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dat kan nl. niet, het gaat om een geheim. En daar hoor je niets van openbaar te maken. Als ik er over begin slaat het al nergens meer op.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |