Die blik kan ik alleen trekken als ik een kater hebquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:58 schreef L-IS het volgende:
Je moet hem gewoon zo aan blijven kijken en niets zeggen![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:58 schreef L-IS het volgende:
Je moet hem gewoon zo aan blijven kijken en niets zeggen![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:22 schreef tonja het volgende:
Je gezicht paars aan laten lopen terwijl je de klant strak aan blijft kijken. Op het moment dat je denkt dat je aderen exploderen, heeeel diep ademhalen. Blijf ondertussen de klant strak aankijken. De ingeademde zuurstof gebruik je dan om zo hard als je kan te roepen: ER IS GEEN KAAS!!!!!!. GEEN KAAS!!, ER IS GODVERDOMME GEEN KAAS!!!!
Vervolgens ga je in foetus houding op de grond liggen jammeren: er is geen kaas, er is geen kaas, er is geen kaas.
Hij vrat het hele ding anders wel zonder morren en in binnen enkele seconden op.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:35 schreef jpg97 het volgende:
Misschien wilde hij gewoon een zakje Smiths " Hamka's " en sta jij vervolgens met zo'n klef pistoletje te zwaaien
Wel goede tipquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:49 schreef -TDJ- het volgende:
Dit maak ik ook vaak mee in de winkel waar ik werk...
Klant komt binnen ik zeg gedag en de persoon in kwestie zegt niets terug maar begint gelijk te vertellen wat hij zoekt... gewoon na zijn/haar vraag 5 seconden stil blijven en dan nogmaals gedag zeggen, 99% zegt dan "ow sorry goedendag, Mag ik van u......."
Zeggen ze het niet, blijf ik net zo lang door gaan tot dat ze gedag zeggen... gelukkig is dat maar 1% van het winkelend publiek!
slechte HT imitatiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef PDOA het volgende:
Shoarma! Shoarma!!! Shoarma!!! Broodje Shoarma!!!!! Shoarma!!!
Met SAAAAAUUUUUUUSSSSSS!!!??!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:22 schreef tonja het volgende:
Je gezicht paars aan laten lopen terwijl je de klant strak aan blijft kijken. Op het moment dat je denkt dat je aderen exploderen, heeeel diep ademhalen. Blijf ondertussen de klant strak aankijken. De ingeademde zuurstof gebruik je dan om zo hard als je kan te roepen: ER IS GEEN KAAS!!!!!!. GEEN KAAS!!, ER IS GODVERDOMME GEEN KAAS!!!!
Vervolgens ga je in foetus houding op de grond liggen jammeren: er is geen kaas, er is geen kaas, er is geen kaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |