en waarom reageer jij daar op?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:31 schreef Lucille het volgende:
Waarom klagen mensen over mensen die klagen?
Hoor je mij klagen over mensen die klagen over mensen die klagen?quote:
Ik hoor wel iemand klagen over mensen die niet klagen over mensen die klagen over mensen die klagen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoor je mij klagen over mensen die klagen over mensen die klagen?
Je klaagt nu wel in een klaagtopic over mensen die klagen over mensen die klagen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
het is kennelijk wel een trigger...anders post je niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Niet. Ze stelt een vraag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Je klaagt nu wel in een klaagtopic over mensen die klagen over mensen die klagen.
Ik stel alleen een vraag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Je klaagt nu wel in een klaagtopic over mensen die klagen over mensen die klagen.
Precies. En dan gaan klagen dat ik zou klagen over iemand die gaat klagen dat 'ie klaagt over het klagen, terwijl ik niet klaag over het klagen van iemand die klaagt over het klagen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor wel iemand klagen over mensen die niet klagen over mensen die klagen over mensen die klagen.
Het was dus een vraag. Jij vraagt waarom mensen klagen en mijn wedervraag is waarom jij daar over klaagt. Misschien dat jij dezelfde reden hebt om te klagen als de klagers waar jij over klaagt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef giscard het volgende:
[..]
goed, ok, wat is je bijdrage aan de discussie over de basisklaag.
Hou op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Precies. En dan gaan klagen dat ik zou klagen over iemand die gaat klagen dat 'ie klaagt over het klagen, terwijl ik niet klaag over het klagen van iemand die klaagt over het klagen.
Ga jij nu ook al klagen?quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een bus, iets met koppen en niet sterven![]()
![]()
![]()
raken we hier een gevoelige snaar?quote:
Wat een vreemde site...quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.bushokje.org
ooooooooh we slowchatten
Lucille,quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het was dus een vraag. Jij vraagt waarom mensen klagen en mijn wedervraag is waarom jij daar over klaagt. Misschien dat jij dezelfde reden hebt om te klagen als de klagers waar jij over klaagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |