abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:50:25 #1
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_40027938
Niet eens mijn eigen vriendin, ik ga over 8 uur op vakantie en ik ga met een andere vriendin en niet eens mijn eigen vriendin, gewoon weg omdat zij niet mee kan en ik het met die andere vriendin al een jaar had afgesproken, voordat ik met mijn huidige vriendin een relatie had.

Nu moet ik mijn vriendin 2.5 weken missen om haar physiek te knuffelen, de laptop gaat mee en de internet connectie via de telefoon ook dus ik zal niet FOK! loos zijn, maar ja ik zal helaas wel minder aanwezig zijn.

Nou ik ga zo slapen, dit was mijn laatste post, tot over 18 dagen.
pi_40027996
WAT IS JE KLACHT???????????
pi_40028046
wtf gek, TWEE EN EEN HALVE WEEK zonder je vriendin????
ik zou mezelf van kant maken.
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 22:53:30 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_40028060
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef hydrah het volgende:
Niet eens mijn eigen vriendin, ik ga over 8 uur op vakantie en ik ga met een andere vriendin en niet eens mijn eigen vriendin, gewoon weg omdat zij niet mee kan en ik het met die andere vriendin al een jaar had afgesproken, voordat ik met mijn huidige vriendin een relatie had.

Nu moet ik mijn vriendin 2.5 weken missen om haar physiek te knuffelen, de laptop gaat mee en de internet connectie via de telefoon ook dus ik zal niet FOK! loos zijn, maar ja ik zal helaas wel minder aanwezig zijn.

Ja, vervelend, op vakantie gaan, enzo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_40028127
Ik zou maar niet teveel denken aan de kerels die je vriendin liggen te krikken als jij weg bent.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_40028176
Ah wat jammer...
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_40028671
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:55 schreef crackhead het volgende:
Ik zou maar niet teveel denken aan de kerels die je vriendin liggen te krikken als jij weg bent.
Ik heb nummertje 9, en jij?
pi_40028885
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik heb nummertje 9, en jij?
Haha, ik heb nummer 7, ben lekker eerder
pi_40028912
Trouwens TS, laptop mee? Waarom dat in godsnaam? Ding kan alleen maar gejat worden!
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:25:07 #10
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_40029385
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens TS, laptop mee? Waarom dat in godsnaam? Ding kan alleen maar gejat worden!
Er zou helaas ook af en toe gewerkt moeten worden.
pi_40031803
quote:

Lulverhaal natuurlijk.

Net als die X1900XT in SLi modus. En die andere kwallenonzin die je ons wijsmaakte. Grow up kid.
JOHNNY HEITINGA
pi_40031925
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef hydrah het volgende:

[..]

Er zou helaas ook af en toe gewerkt moeten worden.
Lekkere vakantie dan
pi_40032472
quote:

[standaard fokker!-mode]Wat is je probleem je gaat toch met een andere vriendin [/standaard fokker!-mode]

Jammer dat je je vriendin moet missen, maar probeer toch nog wat van je vakantie te maken .

@Camplo: Ati-grafische kaarten kunnen niet in SLI . maar in crossfire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')