De maat van de beker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef PimpNLimp het volgende:
Nee, 4,50 voor een bekertje snoep is helemaal niet zielig ofzo![]()
4,50 voor een 'small beverage'... tuurlijk
Dit doe ik anders ook in de normale bioscoop. Komop zeg, 4,50 voor een paar snoepjes. Prijzen voor popcorn en cola liggen al niet veel lager.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:55 schreef harrie1 het volgende:
ik heb altijd mijn eigen vreten mee in de bios
en mijn eigen zuipen ook
maar goed ik heb dan ook mijn eigen thuis bios
Noohquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef Toryu het volgende:
Ik betaalde laatst E 5,20 voor 1 cola en 1 water. Niet echt gek dat sommige er iets van zeggen.
Ja zeg koopzegels zijn dan toch ook onzin. Haar reactie (als die echt zo was) slaat nergens op, maar ik heb mensen die koopzegels willen echt nooit begrepen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:07 schreef Renesite het volgende:
"Wilt u koopzegels (á 10 cent perstuk per euro)" vraag ik netjes
"Nee zeg!!!!" zegt de bijna uitmekaar vallende van zuunigheid dametje
"Wilt u wel zomerzegels" vraag ik maar...
"Maar natuurlijk! Kom zeg, wie niet!!! ze zijn gratis!!!" zegt het wijf
"Vanzelfsprekend"
Hier krijg ik toch zo'n uitslag van![]()
![]()
![]()
Nee, maar koop het dan niehietquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Rekkie het volgende:
Nee lekker accepteren dat het zo duur is hoor.... volgend jaar komt er weer 1,50 euro bij....
Wel 3!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja zeg koopzegels zijn dan toch ook onzin. Haar reactie (als die echt zo was) slaat nergens op, maar ik heb mensen die koopzegels willen echt nooit begrepen.
Zijn er trouwens al mensen geweest met een volle zomerzegel-kaart? Ik heb die kaarten gezien en vind dat je echt veel zegels moet sparen.
Dat idee heb ik er ook bij, en niet alleen op het eten maar ook op de kaartjes. En dan nog raar staan kijken dat je soms in een middagvoorstelling maar drie toeschouwers trekt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Rekkie het volgende:
Nee lekker accepteren dat het zo duur is hoor.... volgend jaar komt er weer 1,50 euro bij....
Tjaquote:
Nou ik weet het wel....quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja![]()
Ik weet het niet hoor. Maar om nou blerend daar te gaan staan en te muggenziften om 10 snoepjes![]()
Lijkt me inderdaad een tegenvallend resultaat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:19 schreef Renesite het volgende:
Wel 3!
De manier waarop.quote:
True.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een tegenvallend resultaat.
Oh en het blèren om tien snoepjes vind ik van beide kanten even treurig, de koper weet dat het bekertje vol mag voor die 4,50 en gaat daarmee akkoord door het te kopen, de verkoper zal die tien snoepjes op een volle beker echt niet in zijn portemonnee gaan voelen.
Ja èn?quote:
Dat zeg ik niet, maar als een persoon bij een vakantiemedewerker te gaan sanikken terwijl er meer mensen in de rij staan die NIETS zeggen maar wel jaknikkend mompelen dat ze wel gelijk heeft. Dan moeten meer mensen haar bijvallen en het zo hoog laten oplopen dat de bedrijfsleider komt...quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn?
Nee lekker thuis achteraf gaan zitten mokken dat het zo duur is, is lekker constructief
Dat is de naieviteit van de mensen achter hen in de rij.... maar daar ging de discussie niet overquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als een persoon bij een vakantiemedewerker te gaan sanikken terwijl er meer mensen in de rij staan die NIETS zeggen maar wel jaknikkend mompelen dat ze wel gelijk heeft. Dan moeten meer mensen haar bijvallen en het zo hoog laten oplopen dat de bedrijfsleider komt...
Maar nee.
Mondje dicht.
sssst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |