quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef Lisanne__tje het volgende:
nee, is niet eng... het wordt pas eng als je hem verkeerd om in je mond stopt
zoals ik deed met mn jointje vorige weekquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef Lisanne__tje het volgende:
nee, is niet eng... het wordt pas eng als je hem verkeerd om in je mond stopt
Krijg je drvan. Kudtjunkquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
zoals ik deed met mn jointje vorige weekbrandblaar naast mn lip
![]()
Naast je lip?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
![]()
zag in mn ooghoek dat ik iets fout deed maar te stoned dat ik was kon ik niet op tijd ingrijpen dus deed mn hoofd opzijquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Naast je lip?
Je was al stoned en daardoor miste je je mond?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:27 schreef Lisanne__tje het volgende:
ow... ik had vanmiddag mn mond gebrand aan de kraan... ik had dorst en ging ff onder de kraan hangen met mn mond... maar er was iemand voor me geweest die de hete kraan had gebruikt (met dit weer)
Weet ik ook een leuke. Klasgenoot van mij deed de kraan open en deed zen hand heel snel door de waterstraal halen. "Oow dat water is koud, voel maar" Dus maat van mij houdt zen hand lekker onder die waterstraal. Die was dus gloeiend heetquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:27 schreef Lisanne__tje het volgende:
ow... ik had vanmiddag mn mond gebrand aan de kraan... ik had dorst en ging ff onder de kraan hangen met mn mond... maar er was iemand voor me geweest die de hete kraan had gebruikt (met dit weer)
als je me maar niet uitlachtquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sorry dat vind ik erg dom.... van jou in dit geval
Een peuk verkeerd opsteken okee, maar een blow, dan ben je echt super lompquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef DuranK het volgende:
[..]
Weet ik ook een leuke. Klasgenoot van mij deed de kraan open en deed zen hand heel snel door de waterstraal halen. "Oow dat water is koud, voel maar" Dus maat van mij houdt zen hand lekker onder die waterstraal. Die was dus gloeiend heet![]()
![]()
OmG, die Pussyeater, moeje dit lezen:quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef weasel85 het volgende:
Lekker stout maar dom meisje
http://www.superdudes.nl/PUSSYEATER
lol
Ik denk van chilling, gaat ie op vakantie, gaat ie naar Belgiequote:jahjah mensen, ik ga zaterdag-ochtend 22 juli op vakantie naar belgie.
Camping Wegimont in Soumagne dat ligt ongeveer half uurtje rijden van maastricht.
mensen die ook gaan stuur ff berichtje.
ik ben 4 weken weg dus 4 weken niet online.
buddy's add ik allemaal als ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |