Nee ok, ze hebben alles voor 1% getweaked waardoor alleen superscherpzienden verschil zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Jezus, het is zo simpel zeg.
ze waren ermee bezig iig zeiden ze laatstquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:57 schreef twi het volgende:
Ik vind het sowieso achterlijk dat je nog steeds geen custom gamerpic kan nemen. Geld vangen en geen controle hebben op obscene userpics zal de reden wel zijn, maar het blijft kut. Op MSN kan je ook elk icoon wat je wilt gebruiken.
Het lijkt enorm op het lettertype van GTA. Het is niet alleen dat de omgeving hetzelfde is, het is ook dat de omgeving dezelfde uitstraling heeft. Alsof SR een verbeterde GTA engine gebruikt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef -Dries- het volgende:
Ok, laten we ze ff langs gaan.
Zelfde lettertype? Dat is gewoon niet waar. Als je dat niet ziet ben je gewoon dom.
Zelfde omgevingen. Wel, sommige spellen spelen zich af in een stad. En tja, steden lijken soms eenmaal op elkaar weet je. Dus dan is het een beetje logisch dat het er hetzelfde uitziet. Het is hetzelfde als spel X in een kantoor gebouw afspeelt en spel Y ook en dan zeggen: OMG!! Dat hebben ze van spel X gejat jonguuuh!!
Dezelfde vijanden. Half life had aliens. Prey heeft aliens. DAMN! Prey heeft dat echt zwaar gejat van half life man!! Ongelofelijk
Zo denken jullie.
XDquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
SR zal voor 85% hetzelfde spelen als GTA.
net als in het echte leven is de eerste indruk nogal belangrijk bij games...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
XD
Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.
overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
Inderdaad, die games spelen niet allemaal hetzelfde. Forza Motorsport speelt weer totaal anders dan PGR3 en weer totaal anders dan WipEout.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
XD
Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.
overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
net als in het echte leven is de eerste indruk nogal belangrijk bij games...
Als de eerste indruk ruk is dan is het moeilijk om het naar goed te draaien
Maar het principe is wel hetzelfde; racen. Wel, hetzelfde principe zit ook in alle games in het free-roaming genre. Je weet wel, mensen doodrijden, schieten, auto's opblazen dat soort shitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inderdaad, die games spelen niet allemaal hetzelfde. Forza Motorsport speelt weer totaal anders dan PGR3 en weer totaal anders dan WipEout.
Niet zo heel knap overigens, er zijn inmiddels zo veel gameplay filmpjes dat je wel heel blind meot zijn om niet te zien dat die games vrijwel identiek zijn.
ik vond het er kut uitzien, mening nog niet bijgedraaitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.
[..]
Dat moet jij weten wat je ervan vindt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het er kut uitzien, mening nog niet bijgedraait
Als we op principe gaan kijken is het zelfs een kloon van Pong. Je bestuurt en moet winnenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.![]()
[..]
Maar het principe is wel hetzelfde; racen. Wel, hetzelfde principe zit ook in alle games in het free-roaming genre. Je weet wel, mensen doodrijden, schieten, auto's opblazen dat soort shit![]()
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als we op principe gaan kijken is het zelfs een kloon van Pong. Je bestuurt en moet winnen![]()
Het gaat veel verder dan het principe in dit geval. Games moeten zich onderscheiden om succesvol te worden tegenwoordig. Wat ik van SR zie is het gewoon een schaamteloze kopie.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat moet jij weten wat je ervan vindt.
Laat mensen het dan ook kut vinden als ze het zelf moeten weten wat ze ervan vinden...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modus
Nee, mij trekt het wel aan.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef gijsje79 het volgende:
Command & Conquer 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwah niet mee eens, vond alle delen primaquote:
quote:Originally Posted by dejay
I noticed the moon was a crescent. Do the phases of the moon change over the course of a month? I'd be really impressed with the level of detail if that were the case.
Dat soort kleine details kan ik waarderenquote:Yes, the moon has phases.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |