abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40075565
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.

Jezus, het is zo simpel zeg.
Nee ok, ze hebben alles voor 1% getweaked waardoor alleen superscherpzienden verschil zien.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:57:01 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40075589
Ik vind het sowieso achterlijk dat je nog steeds geen custom gamerpic kan nemen. Geld vangen en geen controle hebben op obscene userpics zal de reden wel zijn, maar het blijft kut. Op MSN kan je ook elk icoon wat je wilt gebruiken.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:02:14 #128
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40075748
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:57 schreef twi het volgende:
Ik vind het sowieso achterlijk dat je nog steeds geen custom gamerpic kan nemen. Geld vangen en geen controle hebben op obscene userpics zal de reden wel zijn, maar het blijft kut. Op MSN kan je ook elk icoon wat je wilt gebruiken.
ze waren ermee bezig iig zeiden ze laatst
De techniek was er al, alleen ze moesten een manier van controle inbouwen ofzo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_40075791
Ok, laten we ze ff langs gaan.

Zelfde lettertype? Dat is gewoon niet waar. Als je dat niet ziet ben je gewoon dom.

Zelfde omgevingen. Wel, sommige spellen spelen zich af in een stad. En tja, steden lijken soms eenmaal op elkaar weet je. Dus dan is het een beetje logisch dat het er hetzelfde uitziet. Het is hetzelfde als spel X in een kantoor gebouw afspeelt en spel Y ook en dan zeggen: OMG!! Dat hebben ze van spel X gejat jonguuuh!!

Dezelfde vijanden. Half life had aliens. Prey heeft aliens. DAMN! Prey heeft dat echt zwaar gejat van half life man!! Ongelofelijk

Zo denken jullie.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:03:49 #130
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40075798
Hoezo? Zijn ze bang dat er teveel blote tieten plaatjes komen.
Houd van een lijntje.
pi_40076120
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef -Dries- het volgende:
Ok, laten we ze ff langs gaan.

Zelfde lettertype? Dat is gewoon niet waar. Als je dat niet ziet ben je gewoon dom.

Zelfde omgevingen. Wel, sommige spellen spelen zich af in een stad. En tja, steden lijken soms eenmaal op elkaar weet je. Dus dan is het een beetje logisch dat het er hetzelfde uitziet. Het is hetzelfde als spel X in een kantoor gebouw afspeelt en spel Y ook en dan zeggen: OMG!! Dat hebben ze van spel X gejat jonguuuh!!

Dezelfde vijanden. Half life had aliens. Prey heeft aliens. DAMN! Prey heeft dat echt zwaar gejat van half life man!! Ongelofelijk

Zo denken jullie.
Het lijkt enorm op het lettertype van GTA. Het is niet alleen dat de omgeving hetzelfde is, het is ook dat de omgeving dezelfde uitstraling heeft. Alsof SR een verbeterde GTA engine gebruikt.
En Half-Life heeft gejat van Duke Nukem Maar Prey vind ik een mooie, kijk maar naar Prey en Doom 3. Dezelfde engine, maar het lijkt alsof Prey soms gewoon de game gekopieerd heeft qua vijanden. Halo kent ook aliens als vijanden, maar ze zijn totaal anders dan in Half-Life en de game speelt ook totaal anders. SR zal voor 85% hetzelfde spelen als GTA.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_40076345
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

SR zal voor 85% hetzelfde spelen als GTA.
XD

Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.

overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:23:23 #133
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40076383
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:

[..]

XD

Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.

overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
net als in het echte leven is de eerste indruk nogal belangrijk bij games...
Als de eerste indruk ruk is dan is het moeilijk om het naar goed te draaien
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_40076434
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:

[..]

XD

Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.

overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
Inderdaad, die games spelen niet allemaal hetzelfde. Forza Motorsport speelt weer totaal anders dan PGR3 en weer totaal anders dan WipEout.

Niet zo heel knap overigens, er zijn inmiddels zo veel gameplay filmpjes dat je wel heel blind meot zijn om niet te zien dat die games vrijwel identiek zijn.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_40076534
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

net als in het echte leven is de eerste indruk nogal belangrijk bij games...
Als de eerste indruk ruk is dan is het moeilijk om het naar goed te draaien
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

Inderdaad, die games spelen niet allemaal hetzelfde. Forza Motorsport speelt weer totaal anders dan PGR3 en weer totaal anders dan WipEout.

Niet zo heel knap overigens, er zijn inmiddels zo veel gameplay filmpjes dat je wel heel blind meot zijn om niet te zien dat die games vrijwel identiek zijn.
Maar het principe is wel hetzelfde; racen. Wel, hetzelfde principe zit ook in alle games in het free-roaming genre. Je weet wel, mensen doodrijden, schieten, auto's opblazen dat soort shit
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:28:44 #136
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40076547
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.
[..]
ik vond het er kut uitzien, mening nog niet bijgedraait
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:29:03 #137
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40076562
o en zijn er mensen hier met cloning clyde die me kunnen vertellen of de SP een beetje lang is?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_40076576
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik vond het er kut uitzien, mening nog niet bijgedraait
Dat moet jij weten wat je ervan vindt.
pi_40076663
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.
[..]

Maar het principe is wel hetzelfde; racen. Wel, hetzelfde principe zit ook in alle games in het free-roaming genre. Je weet wel, mensen doodrijden, schieten, auto's opblazen dat soort shit
Als we op principe gaan kijken is het zelfs een kloon van Pong. Je bestuurt en moet winnen

Het gaat veel verder dan het principe in dit geval. Games moeten zich onderscheiden om succesvol te worden tegenwoordig. Wat ik van SR zie is het gewoon een schaamteloze kopie.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_40076836
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:33 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als we op principe gaan kijken is het zelfs een kloon van Pong. Je bestuurt en moet winnen

Het gaat veel verder dan het principe in dit geval. Games moeten zich onderscheiden om succesvol te worden tegenwoordig. Wat ik van SR zie is het gewoon een schaamteloze kopie.
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modus
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:12:18 #141
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40077798
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:29 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat moet jij weten wat je ervan vindt.
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef -Dries- het volgende:

[..]

En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modus
Laat mensen het dan ook kut vinden als ze het zelf moeten weten wat ze ervan vinden...
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:20:27 #142
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_40078075
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef Sjotime het volgende:
Vind iedereen het bout ofzo
Nee, mij trekt het wel aan.
Ach gejat concept, lekker boeien.
Dit jaar Saint Row.
Volgend jaar GTA 4
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:30:20 #143
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_40078417
Command & Conquer 3


Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:30:34 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40078423
Haha lol, iedereen hier SR dissen terwijl het lovende reacties krijgt van de pers dat dit gewoon dik beter is dan GTA tot nu toe is geweest . Oke geen vliegtuigen e.d, maar waarschijnlijk wel in deel 2. Ze hadden gewoonweg niet genoeg tijd voor die dingen.

Maar jullie zien het vanzelf wel , die game word gewoon erg tof

En ja het doet alles wat GTA doet maar dan 10x beter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:31:51 #145
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40078478
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef gijsje79 het volgende:
Command & Conquer 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

"Mine"
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:32:04 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40078482
Maar GTA was dan ook een prutgame
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:33:25 #147
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40078537
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef twi het volgende:
Maar GTA was dan ook een prutgame
GTA2 niet
Houd van een lijntje.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:44:20 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40078962
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef twi het volgende:
Maar GTA was dan ook een prutgame
Mwah niet mee eens, vond alle delen prima . SA alleen iets te groot, sommige dingen hadden ze van mij wel weg mogen laten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_40079309
SR wordt gewoon té dope online *kwijl*
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:01:41 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40079527
Mij lijkt de singleplayer juist interessant maargoed
quote:
Originally Posted by dejay
I noticed the moon was a crescent. Do the phases of the moon change over the course of a month? I'd be really impressed with the level of detail if that were the case.
quote:
Yes, the moon has phases.
Dat soort kleine details kan ik waarderen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')