Nou dit lijkt daar BEHOORLIJK opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease let it be true enzo
liefst een jedi knight game , die waren heerlijk op de pc
Dat ziet er wel heel erg tof uit!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:51 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe Star Wars game??
http://www.youtube.com/watch?v=AC3bqyq9QQY
tis pre vis he dat staat erbij, dus gewoon pre rendert om te kijken van hoe het eruit komt te zien als ze het in een game stoppen, maar damn hier kan ik warm voor lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou dit lijkt daar BEHOORLIJK opEn het is opzekers next gen !!
heb et al gelezen.. lijkt me coole game!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef Sjotime het volgende:
Hands-on de SP van Saints Row !
http://www.gamespot.com/x(...)ews.html?sid=6154496
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik twijfel nog steeds over SR. Het is gewoon allemaal zo gejat... en multiplayer interesseert me eigenlijk totaal niet.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enige
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enige
Vind het grappig om te zien, maar het is een verschriiikkelijke kloon inderdaad. Het enige nieuwe is MP, maar ja... wie weet wordt het wel cool....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik twijfel nog steeds over SR. Het is gewoon allemaal zo gejat... en multiplayer interesseert me eigenlijk totaal niet.
nee MMaRsu niet die vind het geweldigquote:
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:23 schreef twi het volgende:
Zelfs het lettertype komt me bekend voor van de GTA serie. Ik bedoel, hoe cheap-ass en schaamteloos moet je zijn als bedrijf om een game zo te klonen?
Dries vindt het ook tof.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee MMaRsu niet die vind het geweldig
Hebben alle FPS'en ook hetzelfde lettertype?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.
Die Stryders zijn zo fucking creepy (de grote dan, niet de kleine).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
Zo dat Half Life ziet er goed uit man
www.xboxyde.com/news_3215_en.html
Saints Row heeft niet hetzelfde lettertype als GTA.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hebben alle FPS'en ook hetzelfde lettertype?
Heeft FEAR ook hetzelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:18 schreef Chrizs het volgende:
wildboys is nu te koop op marketplace.
content is goedkoper geworden
Picture Pack 1 – 80 - Points
Picture Pack 2 – 80 - Points
Brazil Video Part 1 – 80 Points
Brazil Video Part 2 – 80 Points
Kenya Video Part 1 – 80 Points
Kenya Video Part 2 – 80 Points
Costa Rica Video Part 1 – 80 Points
Costa Rica Video Part 2 – 80 Points
[..]Geld rekenen voor halve episodes..... Vuile bloedzuigers...
bij bol staat ie zelfs voor 62E
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heeft FEAR ook hetzelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Niet als ze boven de opgegeven adviesprijs zitten. Dat is dan hun fout. Of ze storten het prijsverschil terug.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij zuiderpark moet je dan 10 procent betalen ofzo
vind het sowieso bullshit dat ik moet betalen voor picture packs en themes...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:18 schreef Chrizs het volgende:
wildboys is nu te koop op marketplace.
content is goedkoper geworden
Picture Pack 1 – 80 - Points
Picture Pack 2 – 80 - Points
Brazil Video Part 1 – 80 Points
Brazil Video Part 2 – 80 Points
Kenya Video Part 1 – 80 Points
Kenya Video Part 2 – 80 Points
Costa Rica Video Part 1 – 80 Points
Costa Rica Video Part 2 – 80 Points
[..]
bij bol staat ie zelfs voor 62E
Wellesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Jezus, het is zo simpel zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |