Nou dit lijkt daar BEHOORLIJK opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease let it be true enzo
liefst een jedi knight game , die waren heerlijk op de pc
Dat ziet er wel heel erg tof uit!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:51 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe Star Wars game??
http://www.youtube.com/watch?v=AC3bqyq9QQY
tis pre vis he dat staat erbij, dus gewoon pre rendert om te kijken van hoe het eruit komt te zien als ze het in een game stoppen, maar damn hier kan ik warm voor lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou dit lijkt daar BEHOORLIJK opEn het is opzekers next gen !!
heb et al gelezen.. lijkt me coole game!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef Sjotime het volgende:
Hands-on de SP van Saints Row !
http://www.gamespot.com/x(...)ews.html?sid=6154496
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik twijfel nog steeds over SR. Het is gewoon allemaal zo gejat... en multiplayer interesseert me eigenlijk totaal niet.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enige
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enige
Vind het grappig om te zien, maar het is een verschriiikkelijke kloon inderdaad. Het enige nieuwe is MP, maar ja... wie weet wordt het wel cool....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik twijfel nog steeds over SR. Het is gewoon allemaal zo gejat... en multiplayer interesseert me eigenlijk totaal niet.
nee MMaRsu niet die vind het geweldigquote:
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:23 schreef twi het volgende:
Zelfs het lettertype komt me bekend voor van de GTA serie. Ik bedoel, hoe cheap-ass en schaamteloos moet je zijn als bedrijf om een game zo te klonen?
Dries vindt het ook tof.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee MMaRsu niet die vind het geweldig
Hebben alle FPS'en ook hetzelfde lettertype?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.
Die Stryders zijn zo fucking creepy (de grote dan, niet de kleine).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
Zo dat Half Life ziet er goed uit man
www.xboxyde.com/news_3215_en.html
Saints Row heeft niet hetzelfde lettertype als GTA.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hebben alle FPS'en ook hetzelfde lettertype?
Heeft FEAR ook hetzelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:18 schreef Chrizs het volgende:
wildboys is nu te koop op marketplace.
content is goedkoper geworden
Picture Pack 1 – 80 - Points
Picture Pack 2 – 80 - Points
Brazil Video Part 1 – 80 Points
Brazil Video Part 2 – 80 Points
Kenya Video Part 1 – 80 Points
Kenya Video Part 2 – 80 Points
Costa Rica Video Part 1 – 80 Points
Costa Rica Video Part 2 – 80 Points
[..]Geld rekenen voor halve episodes..... Vuile bloedzuigers...
bij bol staat ie zelfs voor 62E
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heeft FEAR ook hetzelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Niet als ze boven de opgegeven adviesprijs zitten. Dat is dan hun fout. Of ze storten het prijsverschil terug.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij zuiderpark moet je dan 10 procent betalen ofzo
vind het sowieso bullshit dat ik moet betalen voor picture packs en themes...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:18 schreef Chrizs het volgende:
wildboys is nu te koop op marketplace.
content is goedkoper geworden
Picture Pack 1 – 80 - Points
Picture Pack 2 – 80 - Points
Brazil Video Part 1 – 80 Points
Brazil Video Part 2 – 80 Points
Kenya Video Part 1 – 80 Points
Kenya Video Part 2 – 80 Points
Costa Rica Video Part 1 – 80 Points
Costa Rica Video Part 2 – 80 Points
[..]
bij bol staat ie zelfs voor 62E
Wellesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Jezus, het is zo simpel zeg.
Nee ok, ze hebben alles voor 1% getweaked waardoor alleen superscherpzienden verschil zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Jezus, het is zo simpel zeg.
ze waren ermee bezig iig zeiden ze laatstquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:57 schreef twi het volgende:
Ik vind het sowieso achterlijk dat je nog steeds geen custom gamerpic kan nemen. Geld vangen en geen controle hebben op obscene userpics zal de reden wel zijn, maar het blijft kut. Op MSN kan je ook elk icoon wat je wilt gebruiken.
Het lijkt enorm op het lettertype van GTA. Het is niet alleen dat de omgeving hetzelfde is, het is ook dat de omgeving dezelfde uitstraling heeft. Alsof SR een verbeterde GTA engine gebruikt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef -Dries- het volgende:
Ok, laten we ze ff langs gaan.
Zelfde lettertype? Dat is gewoon niet waar. Als je dat niet ziet ben je gewoon dom.
Zelfde omgevingen. Wel, sommige spellen spelen zich af in een stad. En tja, steden lijken soms eenmaal op elkaar weet je. Dus dan is het een beetje logisch dat het er hetzelfde uitziet. Het is hetzelfde als spel X in een kantoor gebouw afspeelt en spel Y ook en dan zeggen: OMG!! Dat hebben ze van spel X gejat jonguuuh!!
Dezelfde vijanden. Half life had aliens. Prey heeft aliens. DAMN! Prey heeft dat echt zwaar gejat van half life man!! Ongelofelijk
Zo denken jullie.
XDquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
SR zal voor 85% hetzelfde spelen als GTA.
net als in het echte leven is de eerste indruk nogal belangrijk bij games...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
XD
Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.
overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
Inderdaad, die games spelen niet allemaal hetzelfde. Forza Motorsport speelt weer totaal anders dan PGR3 en weer totaal anders dan WipEout.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
XD
Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.
overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
net als in het echte leven is de eerste indruk nogal belangrijk bij games...
Als de eerste indruk ruk is dan is het moeilijk om het naar goed te draaien
Maar het principe is wel hetzelfde; racen. Wel, hetzelfde principe zit ook in alle games in het free-roaming genre. Je weet wel, mensen doodrijden, schieten, auto's opblazen dat soort shitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inderdaad, die games spelen niet allemaal hetzelfde. Forza Motorsport speelt weer totaal anders dan PGR3 en weer totaal anders dan WipEout.
Niet zo heel knap overigens, er zijn inmiddels zo veel gameplay filmpjes dat je wel heel blind meot zijn om niet te zien dat die games vrijwel identiek zijn.
ik vond het er kut uitzien, mening nog niet bijgedraaitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.
[..]
Dat moet jij weten wat je ervan vindt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het er kut uitzien, mening nog niet bijgedraait
Als we op principe gaan kijken is het zelfs een kloon van Pong. Je bestuurt en moet winnenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.![]()
[..]
Maar het principe is wel hetzelfde; racen. Wel, hetzelfde principe zit ook in alle games in het free-roaming genre. Je weet wel, mensen doodrijden, schieten, auto's opblazen dat soort shit![]()
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als we op principe gaan kijken is het zelfs een kloon van Pong. Je bestuurt en moet winnen![]()
Het gaat veel verder dan het principe in dit geval. Games moeten zich onderscheiden om succesvol te worden tegenwoordig. Wat ik van SR zie is het gewoon een schaamteloze kopie.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat moet jij weten wat je ervan vindt.
Laat mensen het dan ook kut vinden als ze het zelf moeten weten wat ze ervan vinden...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modus
Nee, mij trekt het wel aan.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef gijsje79 het volgende:
Command & Conquer 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwah niet mee eens, vond alle delen primaquote:
quote:Originally Posted by dejay
I noticed the moon was a crescent. Do the phases of the moon change over the course of a month? I'd be really impressed with the level of detail if that were the case.
Dat soort kleine details kan ik waarderenquote:Yes, the moon has phases.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |