Ja ben blij dat ik die heb geruild met iemandquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Zodra Condemned afgeprijst is ga ik het halen. Wat ziet dat er vet uit! (en scary as hell)
Mwah best wel,quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef Erwtensoep het volgende:
De volle 60 euro is het niet waard of wel?
of tegen Dead or alive 4quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
vraag over een paar dagen nog meer eens, mischien dat ik het toch leuk ga vinden.
4 ook hierquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee dank je, DOA 3 ligt hier ook stof te happen na 2 keer spelen.
bij bol staat ie zelfs voor 62Equote:Op donderdag 20 juli 2006 22:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik denk eerder de prijs van Table Tennis. Dus tussen de ¤30 en ¤35. Vind ik niet erg...![]()
Deel 1 was een heerlijke game, kom maar op met deel 2quote:
Wow, 10%, dat is op een game van 65 euro 6,5 euro korting. Bij Zuiderpark krijg je vrijwel altijd 10-15 euro korting. Dat boeit het me niet dat ze maar eens per week of zo versturen. Ze zijn vaak zoveel goedkoper dat dat het me wel waard is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneuzenwinkel zeg ik je
Dynabyte FTW
10% korting op alle games
Dynabyte is een kutzaak. Spreek het maar eens op z'n Duits uit, met de Duitse y.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneuzenwinkel zeg ik je
Dynabyte FTW
10% korting op alle games
Ik ook, maar deel 2 is te erg. Je kijkt/speelt gewoon met plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:47 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is een game die ik zeker ga halen, heb me echt vermaakt met deel 1.
je kan het hele spel spelen hoor. Alleen als je meer auto's of muziek wil hebben dan kan je dat later nog downloadenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Koop d'r dan maar gelijk 2100 points bij..
[..]
Zo matig, als ik een spel koop, wil ik het hele spel kopen, niet het hele spel waar ze gedeeltes uit gesloopt hebben om later los erbij te verkopen.
Tuurlijk als je het 6 weken later binnenkrijgtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wow, 10%, dat is op een game van 65 euro 6,5 euro korting. Bij Zuiderpark krijg je vrijwel altijd 10-15 euro korting. Dat boeit het me niet dat ze maar eens per week of zo versturen. Ze zijn vaak zoveel goedkoper dat dat het me wel waard is.
Betrapt! Vast een apeldoornerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Juist, dat klinkt zo belachelijk dat ik uit principe nog geen kabeltje daar aan wil schaffen. Overigens, hier zit exact 1 deur verder Nedgame. Die hebben in elk geval altijd alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |