Wat was afgesproken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef frenzy2003 het volgende:
dit was ook echt niet afgesproken ofzo.
Soms ben ik zo egoïstisch hè. Bah.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef Kreator het volgende:
En ik maar denken dat je rekening met m'n gevoelens hield....maar nee, jij hebt honger en whoppa, weer een banaan het verkeerde gat in....
*kras*
Word jij daar ff op je wenken bediend zeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik dacht om 21:34 nog "Zouden we ooit nog wat van Kreja horen, of niet..."... ... ...
Het is de-mussen-vallen-van-het-dak-dagquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat was afgesproken?
Mijn tweede naamtopic al vandaag. Is het MUUSdag vandaag?.
Oh, wat ben je toch lief, Jerruh.quote:
het zijn er maar drie, heb de rest opgegeten.......quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, wat ben je toch lief, Jerruh.
Zo... zo... zo vreselijk niet egoïstisch.. Zoals ik.
.
Ja, ik ook, Jerr....quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:41 schreef Jerruh het volgende:
ik had het over erwten, krea!
In je neus stoppen en foto's maken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het zijn er maar drie, heb de rest opgegeten.......
Echt waar, als jij niet zo egoistisch, egocentrisch, uit de hoogte, bitcherig, sletterig, kutterig, ongesteld en depressief was, dan was je best een leuk meisje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:42 schreef MUUS het volgende:
Zo... zo... zo vreselijk niet egoïstisch.. Zoals ik.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |