quote:Fenomenale revanche van Floyd Landis
Eurosport.com:quote:Floyd Landis may have crumbled in stage 16 but today he proved that he is a true fighter.
quote:Legendary Landis
Mag die belachelijke verafgoding ASJEBLIEFT stoppen ja?quote:In a sensational turn of events, Floyd Landis attacked on the first climb of the day to take Stage 17 of the Tour, 5'42" ahead of rival Carlos Sastre. One day after dropping eight minutes on the field, losing his yellow jersey and falling ten spots overall, the American rockets back into contention.
Nou, nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef Molluck het volgende:
Dit was anders wel ff een andere zege dan die van Rasmussen gisteren,
Rasmussen reed een totaal andere race.. ten eerste krijgt Rasmussen de ruimte voor zo'n ontsnapping.. ten tweede was Rasmussen lange tijd met meerdere vluchters.. ten derde hield Rasmussen veel minder voorsprong over op het eind.. ten vierde ging bij het Rasmussen alleen om de etappe en bolletjes en is dat kwa impact veel minder als de gele trui. Doet verder niets af aan de race van Rasmussen die daarvoor ook alle lof heeft gekregen en nog steeds krijgt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:06 schreef osmo het volgende:
Dat vind ik dus ook, vandaag spraken ze op Sporza over de grootste toerprestatie in jaren, terwijl Rasmussen gisteren dezelfde stunt uithaalde. Of wacht ... Rasmussen is natuurlijk geen overhypte klassementsrenner.
in bold het enige MISSCHIEN geldige argumentquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rasmussen reed een totaal andere race.. ten eerste krijgt Rasmussen de ruimte voor zo'n ontsnapping.. ten tweede was Rasmussen lange tijd met meerdere vluchters.. ten derde hield Rasmussen veel minder voorsprong over op het eind.. ten vierde ging bij het Rasmussen alleen om de etappe en bolletjes en is dat kwa impact veel minder als de gele trui. Doet verder niets af aan de race van Rasmussen die daarvoor ook alle lof heeft gekregen en nog steeds krijgt.
Wat een zeik topic.
Ja, dat is dus net het hele puntquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten we even niet vergeten dat deze Super Hero Lover![]()
gisteren finaal op een hoop gereden is.
Dus dat hij gisteren gewoon met zn lompe harses vergeten is te eten maakt zijn prestatie van vandaag groter?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is dus net het hele punt.
Hij was gisteren niets vergeten, hij had gewoon een enorm slechte dag. Niets lomps aan, gewoon dikke pech. En hij komt terug uit een kansloze positie. Meest kansloze positie waarin een (mogelijke) tourwinnaar zich de laatste 20/30 jaar bevond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus dat hij gisteren gewoon met zn lompe harses vergeten is te eten maakt zijn prestatie van vandaag groter?
Hij had wat recht te zetten. Heeftie gedaan. Netjes. Klaar
-8 minuten ja. God wat vreselijk. Ik lach me de tering als Pereiro de Tour wint. Die komt van en half uurquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij was gisteren niets vergeten, hij had gewoon een enorm slechte dag. Niets lomps aan, gewoon dikke pech. En hij komt terug uit een kansloze positie. Meest kansloze positie waarin een (mogelijke) tourwinnaar zich de laatste 20/30 jaar bevond.
OK, je weet dus duidelijk niet waarover het gaat, dit is zinloos, succes nog met je topic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
-8 minuten ja. God wat vreselijk. Ik lach me de tering als Pereiro de Tour wint. Die komt van en half uur
ja, ik schreeuw maar watquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK, je weet dus duidelijk niet waarover het gaat, dit is zinloos, succes nog met je topic.
nee hoor, want ik vind talpa wel gaaf. en Duitsland ook, en al het andere waar iedere echte bashkneus op kotst, vind ik ik ook leuk!....quote:
Nou idd, ineens is iedereen vergeten hoe hij de dag ervoor aan repen gereden werdquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:45 schreef VonHinten het volgende:
Gister nog, Menchov kon niet meer aanklampen (as usual btw): "Zelden heb ik iemand zo kapot zien gaan.. Ongeloveloos!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |