Het IS mediamarkt .quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:23 schreef Zug-Chef het volgende:
In Duitsland is t wel een goede winkel, loopt daar vrijwel gelijk met de Mediamarkt
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik maak ook genoeg fouten met Nederlands..... Ik wil nog wel eens een d of dt fout doen zo af en toe.... Maar ach, na bijna 5 jaar niet meer in Nederland gewoond te hebben is dat mischien ook wel een beetje te verwachten.
Maar de manier waarop jij Nederlands schijft doet me een beetje denken aan een Turk of Marokkaan die nog maar een paar jaar in Nederland woont en het nog aan het leren is. Ik wil verder ook niet aangeven dat je dom bent, want mijn zeer intelligente vrouw schrijft ook zo Nederlands, en soms slechter!..... alleen is zij Amerikaanse en woont niet in Nederland.
Zo ontzettend slecht in je Nederlands op zich niet. Als je iets beter je best doet op interpuncties en hoofdletters, leest het al een stuk fijner.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef acidlabs het volgende:
wat is dan je probleem ,ik ben super slecht in nederlands altijd al geweest durf wel een bericht op internet te zetten maar dat gezeur altijd ,ik ben niet allen in nederland als nederlander die de taal niet goed kan typen ik probeer het wel mensen begrijpen het toch waar het over gaat
[..]
johquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saturn = Mediamarkt
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:25 schreef PeZu het volgende:
saturn = mediamarkt
goh dat meen je niet, echt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saturn = Mediamarkt wist je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |