Dat doe ik van te voren... Alles lekker schoon!quote:
verjaardatums zijn ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef Sanne1805 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Goed zo!
En niet druk maken over eventuele rondlopen kutwijven![]()
Duidelijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef Sanne1805 het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 juli 2006 11:52 schreef Aarti het volgende:
ik ben niet vrij
[/quote
ik ook niet allee dagen gewerkt fukking heet en morgen gewoon shit... Kolere!
Je gaat toch geen Windows op een Mac zetten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iMac is de snelste Windows machine die ik tot nu toe gehad heb.
It ain't rocketscience, Godquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ik begrijp het helemaal nu.![]()
jij ook alquote:
Ik heb het nodig dude. En mijn standaard OS blijft OSX trouwens. Alleen zo af en toe mag ik rebooten naar Windows.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Windows op een Mac zetten?
De essentie van elke taalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon willekeurige letters achter elkaar.![]()
Nog ff in jip en janneketaal voor de mensen die het niet begrijpen.;quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ik begrijp het helemaal nu.![]()
ik vrij juist buiten met mooi weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Nog ff in jip en janneketaal voor de mensen die het niet begrijpen.;
IK werken buiten mooi weer.
Ik vrij buiten slecht weer.
KUT!
is geen Jip en Janneke taalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
KUT!
Zo is het nog redelijk lastig hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
KUT!
Dan moet je maar weer gaan studerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
KUT!
*terug van wel een héle korte bespreking.. niemand had er zin in..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij enig objectief argument waar je mijn stelling mee kan weerleggen?
Na zulke complimentjes mag je zelfs met subjectieve argumenten komen... als je die wel hebt dan...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:00 schreef _Cara_ het volgende:
En nee, dat heb ik niet.. ik zit je maar te plagen![]()
Jullie lijken me een leuk koppel..wat ik er dan zo van meekrijg...en dat meen ik..![]()
Objectieve argumenten zitten me trouwens vaak in de weg.. ik ga vaak voor "gevoel"..dus logisch beredeneren kan ik niet altijd alles..
nog ff en dat is het "badjes-tijd" (geen zee..geen strand)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:00 schreef Q. het volgende:
Douche tijd.
Daar is mijn zaak te groot voor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wie is er ook zo gelukkig dat ie boodschappen voor de zaak mag doen??? Lekker doorbetaald in het zonnetje lopen en er lekker lang over doen???
Ze weten je blijkbaar op waarde in te schatten...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wie is er ook zo gelukkig dat ie boodschappen voor de zaak mag doen??? Lekker doorbetaald in het zonnetje lopen en er lekker lang over doen???
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
Jij spaart ook alles al jaren op. Dan groeit het vanzelf wel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een groot zaakje, kan ik ook niets aan doen.
nee, dat is waarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een groot zaakje, kan ik ook niets aan doen.
Je geld geven aan zequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, dat is waar
maar je weet dat het niet om grootte gaat, maar om wat je ermee kan en zo he?
roerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, dat is waar
jij doet mee met het willekeurig placeren van woorden?quote:
Ik ben slechts een leerling.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
jij doet mee met het willekeurig placeren van woorden?![]()
Een talentje hoor, ik zie het alweerquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot je perzik is, maar zo te horen wil ik het ook niet weten.![]()
Die van Y kennelijk wel als je er in kan roeren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo groot zijn perziken niet.
Misschien ligt dat meer aan het formaat waar ze tot op heden ervaring mee heeft opgedaan...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van Y kennelijk wel als je er in kan roeren.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo groot zijn perziken niet.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van Y kennelijk wel als je er in kan roeren.![]()
Whatever turns you on baby!quote:
Hier zijn ze bang dat ik er met de 20 euro boodschappengeld vandoor gaquote:
In zijn geval gaat dat zwaar tegenvallenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, dat is waar
knuffelen op dit momentquote:
Je hebt zijn zaakje gezien?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
In zijn geval gaat dat zwaar tegenvallen
quote:
quote:
Je lult uit je nek dus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef Viper_74 het volgende:
[..]don't even go there
Ik baseerde mijn mening op non-feiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |