Niks natuurlijk... Beter dan ik bestaat niet...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
What more can she wish for...mooi geregeld..
![]()
Goedemorgen valse kraai!quote:
Denk je?...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks natuurlijk... Beter dan ik bestaat niet...![]()
Nee echt, hij doet t niet en ik toets het toch echt letterlijk in... Ikke niet snap...quote:
Nee echt, m'n wachtwoord is 7 sterretjes ik doe het toch echt goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:32 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Nee echt, hij doet t niet en ik toets het toch echt letterlijk in... Ikke niet snap...![]()
quote:
Jonge, ik werk dagelijks achter de pc, dus zo dom ben ik nou ook weer niet hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee echt, m'n wachtwoord is 7 sterretjes ik doe het toch echt goed
Don't take a woman to do a men's job
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:35 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Jonge, ik werk dagelijks achter de pc, dus zo dom ben ik nou ook weer niet he![]()
Heb jij enig objectief argument waar je mijn stelling mee kan weerleggen?quote:
Het sleutelwoord is "koele kamer".quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:34 schreef Viper_74 het volgende:
[..]voor jou misschien
Hoe slaap je zolang uit, ik damp om 7 uur me bed al uitstomme warmte
Not to be a retard...... (2 late) maar je kan beter voor je beeldscherm gaan zittenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan beter voor je pc gaan zitten.![]()
Je hebt het je broertje laten oplossen ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef Sunshine2006 het volgende:
Gefixed!!! Finally!!!
Mijn beeldscherm is tegelijkertijd mijn PC.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Not to be a retard...... (2 late) maar je kan beter voor je beeldscherm gaan zitten
Vrouwtje, ik werkte dagelijks in een pc zaak en hoevaak ik wel niet verhalen hoorde over de welbekende "buurman" of "vriend" die er naar gekeken had en er veel verstand van zou hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:35 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Jonge, ik werk dagelijks achter de pc, dus zo dom ben ik nou ook weer niet he![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn beeldscherm is tegelijkertijd mijn PC.
Nee hij deed het nu zowaar wel, want ik deed het nog een keer. Zit op mn werk he achter de pc, dus ik heb het zelf gedaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Je hebt het je broertje laten oplossen ?
of lack of alcoholquote:
Nou er zat net gewoon een storing op FOK denk...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:42 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Vrouwtje, ik werkte dagelijks in een pc zaak en hoevaak ik wel niet verhalen hoorde over de welbekende "buurman" of "vriend" die er naar gekeken had en er veel verstand van zou hebben
En als je een iMac gay vindt, weet je dan wel waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mensen die iMac's evil vinden weten niet waar ze het over hebben.
Lack of alcohol klopt ook wel. Ik drink namelijk helemaal geen alcohol meer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
of lack of alcohol
Mijn kamer is vrij cool, allemaal mooie spulletjes staan, het is er alleen zo warm
Da's altijd balen, dan kan je niemand anders de schuld geven...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Nee hij deed het nu zowaar wel, want ik deed het nog een keer. Zit op mn werk he achter de pc, dus ik heb het zelf gedaan![]()
Alleen als je het over een roze iMac hebt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je een iMac gay vindt, weet je dan wel waar je het over hebt?
Ik zei Evil. Dat jij Evil gelijk aanziet voor Gay zegt genoeg over jou lijkt mequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je een iMac gay vindt, weet je dan wel waar je het over hebt?
Sure, blame the internetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Nou er zat net gewoon een storing op FOK denk...![]()
Ik las wel op Tweakers dat 'ie een bruine kleur kan krijgen, maar roze... Nee...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als je het over een roze iMac hebt.
Wat voor iets stoms...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Da's altijd balen, dan kan je niemand anders de schuld geven...
Aan de andere kant, vaak op me werk zeg ik dat één of andere collega iets gedaan heeft om het moment dat ze bij systeembeheer hard beginnen te lachen en vragen welke 'droogkloot' zoiets doms zou doen
Nu.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef Sunshine2006 het volgende:
Dat gezeur over die warmte... Wannneer hebben we nou zomer in Nederland???
Ik zie het verband niet. Dat jij denkt dat ik gay gelijk stel aan evil zegt dus meer over jou...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik zei Evil. Dat jij Evil gelijk aanziet voor Gay zegt genoeg over jou lijkt me
Ja. Jaloers?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Sanne1805 het volgende:
zijn jullie GVD allemaal vrij??!!!!
Als dat zo was geweest had ik wel iets nuttigs gedaan in plaats van hier zitten...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Sanne1805 het volgende:
Slapen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest had ik wel iets nuttigs gedaan in plaats van hier zitten...
Na afloop...quote:
quote:
Ik ben aan het werk hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Sanne1805 het volgende:
Mijn iMac is de snelste Windows machine die ik tot nu toe gehad heb.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik zei Evil. Dat jij Evil gelijk aanziet voor Gay zegt genoeg over jou lijkt me
heb trouwens totaal geen idee waar ik het over heb klopt
No commentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet. Dat jij denkt dat ik gay gelijk stel aan evil zegt dus meer over jou...
Ik welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Sanne1805 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |