Dat doe ik van te voren... Alles lekker schoon!quote:
verjaardatums zijn ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef Sanne1805 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Goed zo!
En niet druk maken over eventuele rondlopen kutwijven![]()
Duidelijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef Sanne1805 het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 juli 2006 11:52 schreef Aarti het volgende:
ik ben niet vrij
[/quote
ik ook niet allee dagen gewerkt fukking heet en morgen gewoon shit... Kolere!
Je gaat toch geen Windows op een Mac zetten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iMac is de snelste Windows machine die ik tot nu toe gehad heb.
It ain't rocketscience, Godquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ik begrijp het helemaal nu.![]()
jij ook alquote:
Ik heb het nodig dude. En mijn standaard OS blijft OSX trouwens. Alleen zo af en toe mag ik rebooten naar Windows.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Windows op een Mac zetten?
De essentie van elke taalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon willekeurige letters achter elkaar.![]()
Nog ff in jip en janneketaal voor de mensen die het niet begrijpen.;quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ik begrijp het helemaal nu.![]()
ik vrij juist buiten met mooi weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Nog ff in jip en janneketaal voor de mensen die het niet begrijpen.;
IK werken buiten mooi weer.
Ik vrij buiten slecht weer.
KUT!
is geen Jip en Janneke taalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
KUT!
Zo is het nog redelijk lastig hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
KUT!
Dan moet je maar weer gaan studerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
KUT!
*terug van wel een héle korte bespreking.. niemand had er zin in..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij enig objectief argument waar je mijn stelling mee kan weerleggen?
Na zulke complimentjes mag je zelfs met subjectieve argumenten komen... als je die wel hebt dan...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:00 schreef _Cara_ het volgende:
En nee, dat heb ik niet.. ik zit je maar te plagen![]()
Jullie lijken me een leuk koppel..wat ik er dan zo van meekrijg...en dat meen ik..![]()
Objectieve argumenten zitten me trouwens vaak in de weg.. ik ga vaak voor "gevoel"..dus logisch beredeneren kan ik niet altijd alles..
nog ff en dat is het "badjes-tijd" (geen zee..geen strand)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:00 schreef Q. het volgende:
Douche tijd.
Daar is mijn zaak te groot voor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wie is er ook zo gelukkig dat ie boodschappen voor de zaak mag doen??? Lekker doorbetaald in het zonnetje lopen en er lekker lang over doen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |