ik heb ook msn..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
waarom heb je alleen ICQ dan, zo schiet het niet op
Dat is het probleem, ik kom alleen maar op slaves/npc's met ongeveer dezelfde programma's als die ik nu hebquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:25 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
dat gaat niet werken danje hebt toch wel iets sterkers nodig voor die npc's die ik heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zullen ongetwijfeld ook wel een paar dubbelen krijgen denk ik.
Zo moeilijk zijn ze toch niet te vinden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef GanGStaR het volgende:
ja kan mooi, maar iig... volgens mij is het niet de bedoeling dat die npc's op forums komen... en kan voor sommige wel een spoiler zijn...
net begonnen ja?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:02 schreef poehej het volgende:
als we nou allemaal eens de NPC's doorgeven die we in het begin hebben gekregen. Is in ieder geval een begin.
mijne is: 69.31.1.125
we zullen ongetwijfeld ook wel een paar dubbelen krijgen denk ik.
ik ben al de hele dag bezigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:04 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
net begonnen ja?die krijg je gratis en voor niets bij je account
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:07 schreef GanGStaR het volgende:Geen van die kan ik hacken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik blijf maar editten
wat is het nut van exp. Market mailer en Matchmaker? zorgen die er weer voor dat je marketmailer niet kunt gebruiken ofzo?
1.0?!?! Ik heb 0.2?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:11 schreef poehej het volgende:
is er een betere dictionary hackerik zit nog opgescheept met 1.0
Zeg even als et gelukt is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik probeer ze nu met Portscan & Exploit maar ik heb weinig hoop![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:08 schreef poehej het volgende:
Volgende topic maar ff wat meer shit in de TS zetten
edit:
ik heb trouwens ook wel vaak failure bij het hacken van ip's
zo de rest kunnen jullie mooi aanvullenquote:
http://www.nabu.be
Getting Started
Welcome to Nabu, a virtual hacking world.
The ultimate goal of the game is to make money. This by means of hacking into people's computers, uploading virusses, hacking bank accounts and more.
This is obviously all in a virtual computer world, none of the hacking is real, though the principles are based on real techniques.
De eerste werkte wel (maar die had ik blijkbaar al, ook virus eropquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:11 schreef poehej het volgende:
is er een betere dictionary hackerik zit nog opgescheept met 0.1
Ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik blijf maar editten
wat is het nut van exp. Market mailer en Matchmaker? zorgen die er weer voor dat je marketmailer niet kunt gebruiken ofzo?
45.168.**.** ?
niet !quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef most_wanted het volgende:
45.168.171.xxx heeft mooie software.
Nope ben ik niet, daar heb ik ook wat dingetjes vandaan gehaaldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij ?
daar ben ik nu in![]()
Die had via brutus die ene gehackt..
als je me vind mag je em dr gelijk ff opzettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef GanGStaR het volgende:
haha, zal ik eens gaan zoeken dan?
met basher 0.9 bruteforce zal het vast niet moeilijk wezen
Ik heb ondertussen 500 per keer ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef Sebasser het volgende:
Spam Money Transfer
Self
Self
0.23409¤ to ***
Niet echt veel he, whizz
Druk er dan niet op slimboquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:24 schreef poehej het volgende:
als je me vind mag je em dr gelijk ff opzetten
en ze mogen ook wel een bevestigings berichtje inbouwen voordat je hardware koopt.. klik ik gvd op buy.. weg 75$
najah, iig iemand van hier is dat ;pquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:24 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen 500 per keer ofzo![]()
doe liever #nabu op de.quakenet.orgquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:32 schreef most_wanted het volgende:
Komt U allen naar #Nabu op irc.fok.nl.
ik kom op heel veel dingen binnen met die woordenboek ding 0.1quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef Whizzkith het volgende:
Ha, ik ben 68.201.233.34 (NPC) binnengekomen met NetsiftNu McAgree voor de dérde keer binnenhalen
Doe anders maar #Nabu op irc.quicknet.nl.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doe liever #nabu op de.quakenet.org
op irc.fok.nl ben iki gebanned.
hm okquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Doe anders maar #Nabu op irc.quicknet.nl.
Het is laat.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:27 schreef Whizzkith het volgende:
irc is ook echt een enorm succes geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |