Ben je 141.64.73.250?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:30 schreef poehej het volgende:
wat een kutspel.. zodra je eindelijks alle software hebt komt er een of andere lul binnen die je software weer verwijderd..
exp is exploitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Whizzkith het volgende:
OkeWat kun je met:
- Disksearch
- grab_password_file
en wat is het verschil tussen Normans Firewall en exp-Normans Firewall
Ik zat op een slave die duidelijk progjes aan het verzamelen was, kon ze makkelijk allemaal overnemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:17 schreef most_wanted het volgende:
Waar hebben jullie al die progjes vandaan?
Op de NPC kan ik ze niet vinden, en bij victims ook niet.
Ja maar hoe kan je die vinden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:42 schreef GanGStaR het volgende:
er zijn veel meer NPC's als alleen die ene die je in het begin hebt
Ben jij 88.180.XXX.XXX?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:23 schreef GanGStaR het volgende:
mhehe 900mb file downloaden met 64 kb/s gaat echt best langzaammaar het is het duidelijk wel waard
Ach, hij is enorm aan het shoppen, erg handigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:27 schreef GanGStaR het volgende:
helaas jongen
Mja, dat heb ik nu ook ongeveer, ik kwam nog net binnen de slave voordat ie nieuwe spulletjes heeft binnengehaald, ik kan er nu ook niet meer uit voordat mijn downloads binnen zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:36 schreef GanGStaR het volgende:
op dit moment is mijn grootste file 300mb...
trouwens wel trippen, iemand hacken die zelf ook actief is en ong. 10x zo sterken aan de log te zien andere mensen sloopt...
die moet ik niet achter mij aan hebben
Volgens mij welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:45 schreef poehej het volgende:
het begint eindelijks een beetje te lopen hier.. en levert spam_emails_backdoor versie 0.3 nou meer op als versie 0.1?
ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat de slave het er moeilijker afkrijgt... hij heeft namelijk een virusscanner van 3 of hoger nodig om die 0.3 client te verwijderen....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:45 schreef poehej het volgende:
het begint eindelijks een beetje te lopen hier.. en levert spam_emails_backdoor versie 0.3 nou meer op als versie 0.1?
Jup, ik wis altijd mijn logs, toch hebben ze vannacht de hele account even leeggehaaldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:15 schreef Sebasser het volgende:
HM verdomme
Hier is ook geld gestolen, Raar...
ik had toch alles gewist..
je kunt vast wel een ander nummer krijgen.. maar daarvoor moet je je bij een andere bank aanmeldenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef GanGStaR het volgende:
eerst een bank hacken en dan met Cashit (Lite) accounts kraken
er is iemand er die heeft daarjuist over de 4000 euro in 1 klap mee verdientquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:17 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat de slave het er moeilijker afkrijgt... hij heeft namelijk een virusscanner van 3 of hoger nodig om die 0.3 client te verwijderen....
maar als je een beetje tijd over hebt, zou ik gaan investeren in warez, dat gaat een stuk harder...
Hmm, nog nooit tegengekomenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef GanGStaR het volgende:
eerst een bank hacken en dan met Cashit (Lite) accounts kraken
net als spamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef poehej het volgende:
das wel weer beter. ik ben nu ook ff 4 stukkies warez aan et uploaden. Is het verstandiger om te wachten met cashen net als bij spam mailtjes? of verdien je altijd even veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |