EN JIJ BENT AL JE SOFTWARE KWIJTquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef SuperUli het volgende:
Haha, ik hack iemand die mij net heeft gehackt.
Jij begon.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Sebasser het volgende:
72.17.121.6 gaat serieus dood
Hondelul superuli
Dat kan in het echt ook..quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef SuperUli het volgende:
Wel nep, dat je zomaar iedereens files kan deleten...gaat imo iets te simpel.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef most_wanted het volgende:
Laten we een clan beginnen.
Als iedereen even z`n IP doorgeeft.
'Tis een Betá, hé.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef SuperUli het volgende:
Wel nep, dat je zomaar iedereens files kan deleten...gaat imo iets te simpel.
Maar dan donder je elke beginner meteen eruit door 'm te hacken en daarna al z'n proggies telkens te verwijderen..quote:
IP veranderen, of wachtwoord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:10 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Maar dan donder je elke beginner meteen eruit door 'm te hacken en daarna al z'n proggies telkens te verwijderen..
Dit is anders ook redelijk echt hoor..quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef most_wanted het volgende:
Uplink is toch iets Leuker, realistischer.
Hee die staat tussen mijn slavesquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef Sebasser het volgende:
M_W ben jij 69.31.1.125 ?
270 stuks dacht ik nu.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:13 schreef SuperUli het volgende:
De Userdb zal nog niet echt groot zijn neem ik aan?
Wat is je IP dan ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Speedski het volgende:
Hmn ... hele tijd m'n programma's weg ...![]()
Virusscanner nodigquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef most_wanted het volgende:
Waarom kan ik als iemand bij mij een virus heeft geupload die niet verwijderen?
Eensch is ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef SuperUli het volgende:
Nouja, het is dus nu al niet leuk meer..veel te makkelijk om andersmans proggies te verwijderen.
heb ik al geprobeerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef most_wanted het volgende:
OMFG, dat ik daar niet eerder aan gedacht had; wil je niet gehacked worden zorg dan dat je met Opera ofzo iedere seconde refreshed op de changepass pagina...
Idd, ja... en d'r zitten nog veel meer bugs in het spel.quote:
ik heb versie 0.1 en 0.3 van een mailer op een NPC staan, en worden als 2 aparte machienes gezien volgens de Market Mailerquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:27 schreef SuperUli het volgende:
Hebben meerdere mailers op 1 slave zin? Lijkt me niet toch?
Die moet je downloaden van andere pc's..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef GanGStaR het volgende:
ohw, en misschien is het wel een idee een "online shop" er bij te doen (of zit die er al bij maar heb ik hem nog niet gevonden?) waar je pc beveiliging kan kopen.. anti virus, firewall, file recovery (wanneer bestanden verwijderd zijn, niet verstopt) etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |