Je moet tegen dat soort mensen altijd zeggen dat je een ontzettend harde pik krijgt van van een vrouw in een burka. Daarmee haal je de reden waar voor ze hem op hebben onderuit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:54 schreef Razor21 het volgende:
Zit je lekker in de trein vanaf Amsterdam --> Naarden Bussum komt er zo'n vrouw naast me zitten helemaal verkleed in een burqa....![]()
![]()
Alsof het godverdomme niet warm genoeg is in die trein. Gadverdamme kreeg het spaans benauwd.
En dan gaat ze ook nog in een sprookjesachtige taal praten![]()
Doe normaal....en trek voortaan gewoon iets frissers aan met dit weer. En ja het stonk ook nog...![]()
Nou spuit je gal maar op TS. Want we mogen immers niet over "medelanders" klagen![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Je moet tegen dat soort mensen altijd zeggen dat je een ontzettend harde pik krijgt van van een vrouw in een burka. Daarmee haal je de reden waar voor ze hem op hebben onderuit.![]()
De gesuierde vrouw als lustobject dus.
Jij was tog die ene die bedreigd werd en toen ze account verloor?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:54 schreef Razor21 het volgende:
Zit je lekker in de trein vanaf Amsterdam --> Naarden Bussum komt er zo'n vrouw naast me zitten helemaal verkleed in een burqa....![]()
![]()
Alsof het godverdomme niet warm genoeg is in die trein. Gadverdamme kreeg het spaans benauwd.
En dan gaat ze ook nog in een sprookjesachtige taal praten![]()
Doe normaal....en trek voortaan gewoon iets frissers aan met dit weer. En ja het stonk ook nog...![]()
Nou spuit je gal maar op TS. Want we mogen immers niet over "medelanders" klagen![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij was tog die ene die bedreigd werd en toen ze account verloor?![]()
Jij was toch die ene, die niet kan spellen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij was tog die ene die bedreigd werd en toen ze account verloor?![]()
hahah nee, dat was je moederquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij was toch die ene, die niet kan spellen?.
OT, meid het is me wat zeg.
Hey collega....ik zou me maar koest houden je hebt piketdienstquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:00 schreef dronkeykong het volgende:
Je maakt ook elke dag wat mee he in die transportwagon
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:13 schreef Razor21 het volgende:
Volgende keer zet ik mijn rontgenbril wel op :
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:13 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
OMGquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:13 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
hahah, dan is ze en dood en kan ze niet spellenquote:
Forum Opties | |