Woeps, ik ben gesnaptquote:
Ik zeg ik ook Diezer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van de Pfaffs!
[..]
Diezer.
[..]
[..]
Wat ga je volgende week doen dan?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:08 schreef Ovidius het volgende:
Wij wonen ook in een zelfde soort huis.![]()
Lekkere niksanquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
Wat ga je volgende week doen dan?
Ga gewoon werken johquote:
Nee.quote:
Whehe.quote:
Hoi.quote:
quote:
Duh! 't is dan ook supermakkelijk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nvm weet het al!
WTF! Leg uit dan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh! 't is dan ook supermakkelijk!
quote:
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk eerst maar eens goed na.
[/Meester Sven Bupa]
Of toch nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjes!
Oh, het zijn wel verschillende plaatjes, maar per keer zijn ze allemaal hetzelfdequote:
Ik weet niet als ik 13 pak als beginpunt? Werkt het dan ook? 3 + 1 = 4quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |