Hey,
Ik heb een probleem waar ik heel erg mee zit. Eigenlijk vind ik het verschrikkelijk.
Het is maandag begonnen. Ik werd 's morgens wakker (rond 8u, terwijl ik er pas rond 5u 's nachts inlag) en moest dringend plassen. Dus ik uit m'n bed, naar het toilet, maar m'n onderbroek voelde vochtig aan, alsof ik opeens mijn regels had gekregen ofzo, wat eigenlijk niet kon. Op het toilet gekomen zag ik dat er in mijn onderbroek en pyjamabroekje een grote natte plek was.
![]()
De enige logische verklaring die ik hiervoor kan vinden, is dat ik in mijn broek geplast heb... :s Maar het rare hieraan is, dat ik op mijn onderlaken of matras geen vlekken gevonden heb. Kan dat zo snel "opdrogen"?
![]()
(Heb trouwens wel de lakens ververst, natuurlijk :s.)
Hoewel ik hier al erg mee inzat, probeerde ik te denken dat het eenmalig was. Een ongelukje, ofzo. Dat één keer in m'n leven zou voorkomen.
Maar nee hoor. Dinsdag was alles in orde, goed geslapen, geen "ongelukjes" gehad.
Maar vanmorgen werd ik weer wakker, moest weer dringend plassen, weer natte plek in m'n broek
![]()
. En weer niks te vinden op m'n lakens/matras.
Ik heb niet meer in m'n bed geplast sinds ik een peuter ofzo was, mss als kleuter een enkele keer, maar daar weet ik iig niks meer van.
Ik vind het ronduit VERSCHRIKKELIJK
![]()
. Plus dat ik volgende week voor een week of 2 vertrek op reis naar familie. Wat als ik daar zoiets voorheb??
Ik wil het liever niet tegen m'n ouders vertellen, ook liever niet naar de dokter gaan. Als het echt moet, tja, dan zal ik het wel doen.
Weten jullie mss wat de oorzaken hiervan zijn?? En vooral: hoe het op te lossen is?
Graag alleen serieuze reacties, geen lompe opmerkingen, ik zit er al genoeg mee in.