Je zou toch godverredomme gek worden van onze blauwe klootviolen? WAT ZITTEN DIE GASTEN DAN DE HELE DAG TE DOEN? FLITSEN OFZO? als iemand zomaar mijn huis binnenkomt breek allebei zn benen en ros ik hem de 2 verdiepingen naar beneden!quote:Vanmiddag werd ik opgeschrikt door een telefoontje van mijn vriendin. Ze was zich rot geschrokken omdat er ineens een negroďde man in de hal van ons huis stond. Toen deze man mijn vriendin zag, is hij snel weg gerend. Hij had onze voordeur opengemaakt met behulp van een stuk colafles. Gelukkig is er verder niets gebeurd. Ook geen schade oid.
Wij wonen op de 2e verdieping in een portiekflat en er was net voor de inbraak bij ons aangebeld, maar mijn vriendin had niet open gedaan omdat ze toen onder de douche stond. Wellicht hebben ze eerst proberen te checken of er iemand thuis was.
Mijn vriendin hoorde de man nog tegen iemand beneden zeggen: "Shit! er zat een meisje in dat huis!"
Mijn vriendin heeft de politie gebeld. Er werd haar verteld dat er geen strafbaar feit was gepleegd en dat het raar was dat ze hiervoor belde. Niet echt professioneel van de politie lijkt mij.
Ze is erg geschrokken en voelt zich benadeeld door de politie. Vind het echt belachelijk dat je het maar normaal moet vinden dat wildvreemde mensen zo je huis inlopen. Volgens de politie had ze hem eerst tweemaal vriendelijk moeten vragen om te vertrekken voordat ze de politie mocht bellen.
Wij willen morgen ons beklag doen op het kantoor. Hebben we een voet om op te staan? En wordt er wat mee gedaan? Ze heeft een volledig signalement van die man. Lijkt me toch dat je aangifte moet doen. Volgens de politie hoefde dat dus niet.
Voortaan ook maar de deur barricaderen als we thuis zijn.
bron: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1148161
kijk, dan wordt je aangeklaagd voor mishandeling hequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef Robbiej het volgende:
[..]
als iemand zomaar mijn huis binnenkomt breek allebei zn benen en ros ik hem de 2 verdiepingen naar beneden!
En waar heb je de politie dan voor nodig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef Robbiej het volgende:
als iemand zomaar mijn huis binnenkomt breek allebei zn benen en ros ik hem de 2 verdiepingen naar beneden!
vergoeding omdat zo'n junkie je huis infecteerd met zn kop?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:05 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
En waar heb je de politie dan voor nodig?
infecteertquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:08 schreef Robbiej het volgende:
[..]
vergoeding omdat zo'n junkie je huis infecteerd met zn kop?
maar dán doet de politie wel wat hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Je zou toch godverredomme gek worden van onze blauwe klootviolen? WAT ZITTEN DIE GASTEN DAN DE HELE DAG TE DOEN? FLITSEN OFZO? als iemand zomaar mijn huis binnenkomt breek allebei zn benen en ros ik hem de 2 verdiepingen naar beneden!
Onthoud dat iig.. Dat geintje ken ik idd, slaat ook helemaal nergens op. Volgens mij was het driemaal, maar dat doet er nu niet toe. Volgende keer gewoon zeggen dat je diegene hebt verzocht het huis te verlaten. Wist zelf ook niet wat ik hoorde toen het mij een keer gevraagd werd, waarop ik dus antwoorde "Nee, natuurlijk niet". Maargoed, wist ik veel dat dat verplicht is om te vragen. Die lui hebben niets te zoeken in je huis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef Robbiej het volgende:
Volgens de politie had ze hem eerst tweemaal vriendelijk moeten vragen om te vertrekken voordat ze de politie mocht bellen.
wat dacht je van het signalement opnemen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:24 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ja leuk, wat moet de politie doen dan? de deur komen bewaken oid?
dat zal veel uitmakenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef kyraaa het volgende:
[..]
wat dacht je van het signalement opnemen?
dossier aanmaken en dat vergelijken met andere inbraken?
met de huidige poltiemacht niet neequote:
Idd. Pakkans van rond de 30% geloof ikquote:
Ik probeer belasting te betalen om op die manier de verantwoordelijkheid van mijn veiligheid bij de politie te leggen; lijkt me een helder antwoord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Pakkans van rond de 30% geloof ik![]()
Duitsland: 90%
Maar wij zijn gek. De Hoogste Pliesiepief zei het laatst nog op Netwerk: "Als ik mensen hoor klagen, dan vraag ik altijd: "Wat heeft u zélf eigenlijk proberen te doen!?""
Het is blijkbaar niet alsof ze hiervoor zijn![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:45 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik probeer belasting te betalen om op die manier de verantwoordelijkheid van mijn veiligheid bij de politie te leggen; lijkt me een helder antwoord.
Inderdaad... en wat zou je in zo'n situatie als in dit topic moeten doen naast aangifte doen? Een plank met een spijker erin pakken en hem afrossen in ieder geval niet, over het algemeen wordt je zaak daar niet sterker van. Misschien als burger de beste man staande houden en vriendelijk vragen of hij het nooit meer wil doen? Lekker veilig als je niet weet wie je voor je hebt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Pakkans van rond de 30% geloof ik![]()
Duitsland: 90%
Maar wij zijn gek. De Hoogste Pliesiepief zei het laatst nog op Netwerk: "Als ik mensen hoor klagen, dan vraag ik altijd: "Wat heeft u zélf eigenlijk proberen te doen!?""
Het is blijkbaar niet alsof ze hiervoor zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |