abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:01:35 #1
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_40017707
quote:
Vanmiddag werd ik opgeschrikt door een telefoontje van mijn vriendin. Ze was zich rot geschrokken omdat er ineens een negroďde man in de hal van ons huis stond. Toen deze man mijn vriendin zag, is hij snel weg gerend. Hij had onze voordeur opengemaakt met behulp van een stuk colafles. Gelukkig is er verder niets gebeurd. Ook geen schade oid.

Wij wonen op de 2e verdieping in een portiekflat en er was net voor de inbraak bij ons aangebeld, maar mijn vriendin had niet open gedaan omdat ze toen onder de douche stond. Wellicht hebben ze eerst proberen te checken of er iemand thuis was.

Mijn vriendin hoorde de man nog tegen iemand beneden zeggen: "Shit! er zat een meisje in dat huis!"

Mijn vriendin heeft de politie gebeld. Er werd haar verteld dat er geen strafbaar feit was gepleegd en dat het raar was dat ze hiervoor belde. Niet echt professioneel van de politie lijkt mij.

Ze is erg geschrokken en voelt zich benadeeld door de politie. Vind het echt belachelijk dat je het maar normaal moet vinden dat wildvreemde mensen zo je huis inlopen. Volgens de politie had ze hem eerst tweemaal vriendelijk moeten vragen om te vertrekken voordat ze de politie mocht bellen.

Wij willen morgen ons beklag doen op het kantoor. Hebben we een voet om op te staan? En wordt er wat mee gedaan? Ze heeft een volledig signalement van die man. Lijkt me toch dat je aangifte moet doen. Volgens de politie hoefde dat dus niet.

Voortaan ook maar de deur barricaderen als we thuis zijn.
bron: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1148161
Je zou toch godverredomme gek worden van onze blauwe klootviolen? WAT ZITTEN DIE GASTEN DAN DE HELE DAG TE DOEN? FLITSEN OFZO? als iemand zomaar mijn huis binnenkomt breek allebei zn benen en ros ik hem de 2 verdiepingen naar beneden!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:03:55 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_40017782
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef Robbiej het volgende:

[..]
als iemand zomaar mijn huis binnenkomt breek allebei zn benen en ros ik hem de 2 verdiepingen naar beneden!
kijk, dan wordt je aangeklaagd voor mishandeling he
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_40017784
Het is warm.. ze willen rust :p
Anyway.. de politie is vaak zo lax als de tering, daarom verbaasd me dit ook niet. Slechte zaak
Zo niet.. dan toch!
pi_40017829
quote:

als iemand zomaar mijn huis binnenkomt breek allebei zn benen en ros ik hem de 2 verdiepingen naar beneden!
En waar heb je de politie dan voor nodig?
Unox, the worst operating system.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:06:20 #5
106911 daisy_ducky
..............................
pi_40017855
Heeft geen prioriteit joh.

En dan moeten die agenten ook hun lichaam bewegen in deze hitte,en da's natuurlijk te veel gevraagd.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:08:09 #6
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_40017907
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:05 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

En waar heb je de politie dan voor nodig?
vergoeding omdat zo'n junkie je huis infecteerd met zn kop?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_40017908
Lijkt me poging tot inbraak als ik het zo lees... ook vanwege wat die gast beneden nog zei. Maar ja bewijs het maar eens... Z'n ledematen even wat anders rangschikken is inderdaad ook niet de slimste optie, dan rukken ze opeens wel uit om jou in te rekenen
pi_40018016
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:08 schreef Robbiej het volgende:

[..]

vergoeding omdat zo'n junkie je huis infecteerd met zn kop?
infecteert
Unox, the worst operating system.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:16:21 #9
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_40018179
Tis tog niet te geloven
Het lijkt net of echte misdrijven steeds meer getolereerd worden en minder prioriteit krijgen maar de kleine vergrijpen onder een vergrootglas worden gelegd.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_40018188
quote:

[..]

Je zou toch godverredomme gek worden van onze blauwe klootviolen? WAT ZITTEN DIE GASTEN DAN DE HELE DAG TE DOEN? FLITSEN OFZO? als iemand zomaar mijn huis binnenkomt breek allebei zn benen en ros ik hem de 2 verdiepingen naar beneden!
maar dán doet de politie wel wat hoor

maarja.. je kan tegenwoordig beter een zak kots naast je hebben staan als een agent
pi_40018238
aan de politie heb je ook vrij weinig ja. maatennaaiers
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:18:36 #12
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40018246
w00t!
pi_40018249
*naja, beetje flauwe opmerking weggehaald*

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2006 17:24:57 ]
pi_40018392
quote:
Volgens de politie had ze hem eerst tweemaal vriendelijk moeten vragen om te vertrekken voordat ze de politie mocht bellen.
Onthoud dat iig.. Dat geintje ken ik idd, slaat ook helemaal nergens op. Volgens mij was het driemaal, maar dat doet er nu niet toe. Volgende keer gewoon zeggen dat je diegene hebt verzocht het huis te verlaten. Wist zelf ook niet wat ik hoorde toen het mij een keer gevraagd werd, waarop ik dus antwoorde "Nee, natuurlijk niet". Maargoed, wist ik veel dat dat verplicht is om te vragen. Die lui hebben niets te zoeken in je huis.
pi_40018399
ja leuk, wat moet de politie doen dan? de deur komen bewaken oid?
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_40018605
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:24 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ja leuk, wat moet de politie doen dan? de deur komen bewaken oid?
wat dacht je van het signalement opnemen?
dossier aanmaken en dat vergelijken met andere inbraken?
pi_40018757
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef kyraaa het volgende:

[..]

wat dacht je van het signalement opnemen?
dossier aanmaken en dat vergelijken met andere inbraken?
dat zal veel uitmaken
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_40018850
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:35 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
dat zal veel uitmaken
met de huidige poltiemacht niet nee
word tijd dat ze daar het 1 en ander gaan veranderen.
in ieder geval de communicatie met andere zaken.
nu loopt die inbreker nog gewoon rond op zoek naar het volgende slachtoffer
pi_40018927
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:35 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:

[..]

dat zal veel uitmaken
Idd. Pakkans van rond de 30% geloof ik
Duitsland: 90%

Maar wij zijn gek. De Hoogste Pliesiepief zei het laatst nog op Netwerk: "Als ik mensen hoor klagen, dan vraag ik altijd: "Wat heeft u zélf eigenlijk proberen te doen!?""
Het is blijkbaar niet alsof ze hiervoor zijn
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40018988
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar wij zijn gek. De Hoogste Pliesiepief zei het laatst nog op Netwerk: "Als ik mensen hoor klagen, dan vraag ik altijd: "Wat heeft u zélf eigenlijk proberen te doen!?""
Ik probeer belasting te betalen om op die manier de verantwoordelijkheid van mijn veiligheid bij de politie te leggen; lijkt me een helder antwoord.
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_40019067
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:45 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik probeer belasting te betalen om op die manier de verantwoordelijkheid van mijn veiligheid bij de politie te leggen; lijkt me een helder antwoord.

Het is maar al te vaak niet helemaal duidelijk bij agenten dat jij hun salaris betaalt. In de VS zijn mensen daar veel meer van doordrongen, in Nederland kankeren we vnl. op de agenten.
Daarbij heb ik het idee dat de politie hier veel machtelozer is dan waar dan ook door regeltjes en wetjes en dat de kwaadwillende burger daar vol enthousiasme van profiteert.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_40019079
Wat maakt ons het nou uit of het een negroďde man is? Moet wel erg vaak duidelijk gemaakt worden hier op Fok! Verder erg kut voor je vriendin
zakelijk
pi_40019196
nederlandse politie is gewoon een lachtertje vergeleken met andere landen.

het lijkt haast wel de vriendjes van de regering om dit land zo veel mogelijk uit een te drijven en kapot te maken. om ieder klein wissewasje de eerlijke mensen een bon geven omdat ze 2 km te hard reden.... maar een maniak mag wel je bedreigen zonder dat hij opgepakt word want hij heeft je nog niets misdaan....
pi_40019244
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Inderdaad... en wat zou je in zo'n situatie als in dit topic moeten doen naast aangifte doen? Een plank met een spijker erin pakken en hem afrossen in ieder geval niet, over het algemeen wordt je zaak daar niet sterker van. Misschien als burger de beste man staande houden en vriendelijk vragen of hij het nooit meer wil doen? Lekker veilig als je niet weet wie je voor je hebt.
pi_40019328
heel mild : foei zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')