ja, op m'n vakantiewerkquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:59 schreef hallodagg het volgende:
Nog meer mensen met dit ''probleem''? (of eventueel een andere ''slechte'' radiozender)
Sky radio is altijd relaxed... Is dan ook alleen geschikt als je wil gaan slapen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
skyradio is soms wel relaxed alleen voor onder je werk minder ja.. dan ik me wel wat bij voorstellen. Met x-fm krijg je de dag wel om![]()
Dat vind ik pas irritant man, dat eeuwige gelul en vooral telefooninterviews, dat nog steeds even slecht klinkt als in de jaren 60.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef anisubs het volgende:
Luister gewoon naar radio 1, geen gezeik met muziek.
En op Radio 10 Gold niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:47 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Dat vind ik pas irritant man, dat eeuwige gelul en vooral telefooninterviews, dat nog steeds even slecht klinkt als in de jaren 60.
De muziek die ze op radio 2 draaien is wel okee, maar ook daar wordt teveel gekletst vind ik.
Maar op 538 gaan ze tenminste nog een beetje mee met de steeds wisselende top40 (quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:06 schreef Eitjuh het volgende:
[..]
Liever Skyradio dan 538. Die staat bij ons op het werk aan. In 4 uur ofzo, heb je al die nummers al op z'n minst 2x gehoord, en iedere reclame op z'n minst 6x geloof ik. DIE is pas vreselijk!!![]()
Same herequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef Sirolf het volgende:
538 kan er anders ook wat van hoor... Op mijn vakantiewerk hebben ze in de goederenontvangst (waar ik af en toe moet zijn voor een paar minuutjes) non-stop de hele dag 538 aanstaan. Ik weet niet hoe het komt, maar bijna elke keer als ik daar naar binnen loop hoor ik Paris Hilton, Shakira of Camisa Negra...
Woah okee ieder zijn smaak natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
het geklets op Radio 2 vind ik doorgaans nog wel redelijk interessant...
Stukken beter dan die intens flauwe presentatoren op 10 Gold...
Dat is inderdaad heel erg fgoed te den.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |