Het moet toch voor de hand liggen dat je zowiezo 5 en 7 tegelijk moet laten gaan, de rest is slechts de logistiek om dat mogelijk te maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef LasTeR het volgende:
Oh fuck my god. En ja, die turtles ben ik ook niet lang bezig geweest, ik probeerde maar 1 optie, en dat was dat telkens minuut 1 turtle meeliep.
ben echt slecht in raadsels.. daarom zijn ze ook zo leuk!!! eerst veel te diep nadenken en vervoglens is het antwoord fucking simpelquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:27 schreef Lucky8 het volgende:
Deze dan: een 4tal studenten ging stappen, en besloten met hun OV jaarkaart naar huis te reizen.
Na flink ingenomen te hebben gingen ze naar de stationsrestauratie. één voor één gingen ze naar het perron alwaar ze nog een half uur moesten wachten. Hoe laat gaat de trein?
Klikquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ben echt slecht in raadsels.. daarom zijn ze ook zo leuk!!! eerst veel te diep nadenken en vervoglens is het antwoord fucking simpel
maar wat is het?
Tok!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:48 schreef Walrik het volgende:
ok mensen, dit moet in t Engels:
What does a fish say when he hits a brick wall?
Als ze om 1 voor 1 nog een half uur moeten wachten gaat de trein natuurlijk om 1 minuut voor half twee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ben echt slecht in raadsels.. daarom zijn ze ook zo leuk!!! eerst veel te diep nadenken en vervoglens is het antwoord fucking simpel
maar wat is het?
Bijna goedquote:
Je hoeft het niet te schreeuwen hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:56 schreef Walrik het volgende:
[..]
Bijna goed.
Nog een keer:
QUESTION: WHAT DOES A FISH SAY WHEN HE HITS A BRICK WALL??
ANSWER: "DAM!!!"
sORRY HOOR, zal t aan passen. Je hoeft niet te huilen hoor, ik ben ook maar een mensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te schreeuwen hoor.
whaaa.. wat een kut raadselquote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als ze om 1 voor 1 nog een half uur moeten wachten gaat de trein natuurlijk om 1 minuut voor half twee.
Bijna!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:59 schreef Vedradorr het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 juli 2006 09:00 schreef Biancavia het volgende:
Het is rood en het vliegt door de Tweede Kamer.
[/quote
ongestelde balkenendeop een trekhaak van een manta met een tennisbal met vleugels.
ik heb geen idee]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |