quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/editsettings
[..]
[..]
Neh, niet nodig.
de letter R missen ze!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Biancavia het volgende:
Okee, nou deze.
Er is een land en daar hebben ze iets niet wat ze in andere landen wel hebben.
Zo hebben ze wel mannen, maar geen vrouwen. Ze hebben steden, maar geen dorpen. Ze hebben geen bier, maar wel wijn. Graan, brood en akkers hebben ze niet, maar wel koeien, kippen, schapen en slachthuizen.
Ze missen dus iets, waardoor ze bepaalde dingen niet hebben. Wat is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're my best little secret yet..
De toekomst?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:59 schreef steeg het volgende:
wat komt altijd maar is er nooit?
Je vult de kan van 5, daarmee vul je de kan van 3.quote:je hebt een kan van 5 liter, een kan van 3 liter en ik wil precies 4 liter water in de kan van 5 liter water, er ligt in de buurt een sloot dus water is oneindig voorradig.
Hij loopt vast tegen de kaftquote:een boekenwurm vreet zichzelf met 2 cm per dag door een boek uit een encyclopedie. Ik zet hem op de eerste bladzijde van het eerste deel en laat de worm eten tot de laatste bladzijde van het laatste deel, ik zet de encyclopedie netjes terug in de kast. De encyclopedie bestaat uit 8 delen van ieder 3 centimeter dik, na hoeveel dagen is de worm klaar?
Manier van rekenen klopt niet, ieder heeft 9 euro betaald is samen 27 euro, daarmee hebben ze 25 euro tentje betaald en 2 euro fooi.quote:ik ga met twee vrienden kamperen, een tent kost ons 30 euro, dus leggen we ieder een tientje in
de manager van de camping merkt op dat de kamer maar 25 euro kost en geeft de piccolo de opdracht ons 5 euro terug te geven. Hij bedenkt dat hij 5 euro over ons drieën niet kan verdelen en besluit te liegen. Hij zij: "heren de kamer kostte 27 euro, gezien dat jullie ieder tien hebben betaald geef ik jullie ieder 1 euro terug" De piccolo heeft dus 3 euro teruggeven en houdt de andere twee euro mooi zelf. Wij betalen dus nu 27 euro, plus de twee euro van de piccolo maakt 29! Terwijl we oorspronkelijk 30 betaalde!? waar is die laatste euro dan gebeleven?!?
quote:hoeveel paar diersoorten zaten (man en vrouw dus) er in de ark van moses ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de 2 en de #?quote:er liggen 4 kaarten voor je neus: een 2 een 4 een % en een #. de regel is dat op de achterkant van een # altijd een 2 staat, welke twee kaarten moet je omdraaien om er zeker van te zijn dat deze regel klopt?
Ja maar, dat was toch helemaal niet de ark van Moses?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:59 schreef steeg het volgende:
hoeveel paar diersoorten zaten (man en vrouw dus) er in de ark van moses ?
1+2 gaan = 2 minutenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:16 schreef steeg het volgende:
best goed vind ik dat je die van de worm hebt opgelost.
de brug
om over een brug te komen moeten de 4 turtles steeds in paren er over heen om zodoende elkaar in de gaten te houden dat niemand eraf valt. Helaas is het midden in de maanloze nacht en hebben ze een zaklamp nodig, om deze terug te brengen hoeft slechts een turtle de brug weer terug te lopen in zijn eigen tijd, de terugtocht is namelijk makkeljiker omdat je dan wind mee hebt. Als de turtles in paren gaan doen ze er altijd zo lang over als de sloomste turtle van het tweetal. Dus als michelangelo (1)en donatello (5) gaan hebben ze 5 minuten nodig om aan de overkant te komen.
michelangelo doet er 1 minuut over
rafael 2 minuten
donatello 5 minuten
leonardo 7 minuten.
Aan de overkant is een tijdsexplosief aan april o'neill gehangen, de bom is slechts met 4 'man' te verwijderen. Het mechaniek is ingesteld op 15 minuten, Hoe moeten de turtles in paren de brug over om onder deze tijd april te redden
Ligt er ook aan hoelang ze naar he perron moesten lopen, als ze daar 10 minuten over deden gaat de trein pas om 10.39quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:27 schreef Lucky8 het volgende:
Deze dan: een 4tal studenten ging stappen, en besloten met hun OV jaarkaart naar huis te reizen.
Na flink ingenomen te hebben gingen ze naar de stationsrestauratie. één voor één gingen ze naar het perron alwaar ze nog een half uur moesten wachten. Hoe laat gaat de trein?
zeg ik niet, maar wel een constante snelheid ten opzichte van het waterquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:51 schreef LasTeR het volgende:
Hoe snel zwemt de man?
zwemt hij even snel stroom opwaards als stroomafwaardsquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:41 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Een man gaat zwemmen. Bij punt A gaat hij te water. na 1 km stroomopwaarts zwemmen komt hij een stuk drijfhout tegen, Hij zwemt nu nog een half uur tegen de stroom in en keert daarna om.
Hij blijkt tegelijkertijd met het stuk drijfhout aan te komen bij punt A.
Hoe snel stroomt het water?
Het was van de natuurkunde olympiade VWO, die in de klas niet kon worden opgelost.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:00 schreef LasTeR het volgende:
Sorry maar dit kan toch niet uitgerekend worden? Moet je dan niet weten hoe ver hij komt in dat halve uur? Volgens mij als het water 5 km p/u gaat dat de man dan 15 moet?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zwemt hij even snel stroom opwaarts als stroomafwaarts?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:52 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
zeg ik niet, maar wel een constante snelheid ten opzichte van het water![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |