Muziekdoosje?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:55 schreef -Beer- het volgende:
Zonder sleutel, scharnier of slot bevat dit doosje niettemin een gouden schat.
Wat ben ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:02 schreef -Beer- het volgende:
Ik zeg het wel, want het is eigenlijk een heel slecht raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, voor diegene die het weet is het dan geen raadsel meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:03 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Maar als iemand anders weet dat het een raadsel is, is het toch nog steeds een raadsel? Pas als de ander weet wat het antwoord is (of het geheim in geval van Beer) is het geen raadsel/geheim meer...
Volgens mij snapte ze niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef Bupatih het volgende:
Biancavia heeft nu al twee keer spuit elf uitgehangen.!
Ik heb gewoon direct een reply getypt nadat ik de OP had gelezen. Ik weet niet wat er verder allemaal in dit topic staat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef Bupatih het volgende:
Biancavia heeft nu al twee keer spuit elf uitgehangen.!
Ja, het raadsel blijft nog steeds een raadsel, behalve dan voor diegene die het antwoord weet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:09 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Volgens mij snapte ze niet wat ik bedoelde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:15 schreef Bosbeetle het volgende:
een paar raadseltjes
1. Het is een goeie vriend maar altijd te laat
2. Het kost je niks en toch altijd prijs
3. Het smelt in je hoofd en niet in je hand
4. Wat doet pijn en telt voor twee
antwoordenIk ben een vrouw van veertig met een sigaretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haastige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb gewoon direct een reply getypt nadat ik de OP had gelezen. Ik weet niet wat er verder allemaal in dit topic staat.
ohja dat is ook wel een leukequote:Op donderdag 20 juli 2006 18:17 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohja dat is ook wel een leuke
Ik weet wel waar ze vandaan komen want je kunt het zien als je de leters van hun naam omdraait..
waar komen ze vandaanLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar volgens mij zegt hij de letters van mijn naam,
en dan komen ze vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha een fotoboek openen !quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:20 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Bupa (of iemand), hoe krijg je dat fobolinkje boven je posts?
Nee, dan is het een opgelost raadsel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:16 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Wat ik bedoelde te zeggen was, dat Raadsel of Geheim geen goed antwoord is op de vraag:
Ik ben wat ik ben, maar als iemand anders weet wat ik ben, ben ik niet meer wat ik ben.
Wat ben ik?
Als het een raadsel is, is het nog steeds een raadsel wanneer iemand anders weet dat het een raadsel is. Ook als iemand dit raadsel oplost, is het nog steeds een raadsel.
hmmm, lastig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, dan is het een opgelost raadsel.![]()
Datis meer een FB raadselquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:22 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Klik
http://fotoboek.fok.nl/editsettingsquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:20 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Bupa (of iemand), hoe krijg je dat fobolinkje boven je posts?
quote:Laat een icoontje zien op het forum
Neh, niet nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |