Het moet toch voor de hand liggen dat je zowiezo 5 en 7 tegelijk moet laten gaan, de rest is slechts de logistiek om dat mogelijk te maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef LasTeR het volgende:
Oh fuck my god. En ja, die turtles ben ik ook niet lang bezig geweest, ik probeerde maar 1 optie, en dat was dat telkens minuut 1 turtle meeliep.
ben echt slecht in raadsels.. daarom zijn ze ook zo leuk!!! eerst veel te diep nadenken en vervoglens is het antwoord fucking simpelquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:27 schreef Lucky8 het volgende:
Deze dan: een 4tal studenten ging stappen, en besloten met hun OV jaarkaart naar huis te reizen.
Na flink ingenomen te hebben gingen ze naar de stationsrestauratie. één voor één gingen ze naar het perron alwaar ze nog een half uur moesten wachten. Hoe laat gaat de trein?
Klikquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ben echt slecht in raadsels.. daarom zijn ze ook zo leuk!!! eerst veel te diep nadenken en vervoglens is het antwoord fucking simpel
maar wat is het?
Tok!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:48 schreef Walrik het volgende:
ok mensen, dit moet in t Engels:
What does a fish say when he hits a brick wall?
Als ze om 1 voor 1 nog een half uur moeten wachten gaat de trein natuurlijk om 1 minuut voor half twee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ben echt slecht in raadsels.. daarom zijn ze ook zo leuk!!! eerst veel te diep nadenken en vervoglens is het antwoord fucking simpel
maar wat is het?
Bijna goedquote:
Je hoeft het niet te schreeuwen hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:56 schreef Walrik het volgende:
[..]
Bijna goed.
Nog een keer:
QUESTION: WHAT DOES A FISH SAY WHEN HE HITS A BRICK WALL??
ANSWER: "DAM!!!"
sORRY HOOR, zal t aan passen. Je hoeft niet te huilen hoor, ik ben ook maar een mensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te schreeuwen hoor.
whaaa.. wat een kut raadselquote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als ze om 1 voor 1 nog een half uur moeten wachten gaat de trein natuurlijk om 1 minuut voor half twee.
Bijna!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:59 schreef Vedradorr het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 juli 2006 09:00 schreef Biancavia het volgende:
Het is rood en het vliegt door de Tweede Kamer.
[/quote
ongestelde balkenendeop een trekhaak van een manta met een tennisbal met vleugels.
ik heb geen idee]
niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hoe schrijf je amsterdam met zeven letters?
amsterd, alleen dan in een cirkeltje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hoe schrijf je amsterdam met zeven letters?
Parkeerkaartjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:32 schreef Oud_student het volgende:
Gister was ie onbetaalbaar
Vandaag kost ie ongeveer eur 1,50
Morgen is ie niets waard
Wat is het ?
Eéntje, want daarna is het brood niet meer heel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef Oud_student het volgende:
Hoeveel boterhammen kan je van 1 heel brood afsnijden ?
Al geweest in dit topic, na 1 ist geen heel brood meer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef Oud_student het volgende:
Hoeveel boterhammen kan je van 1 heel brood afsnijden ?
ze rijd achteruit?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef Sebash het volgende:
zal ik er ook maar 1tje posten dan...
Hoe herken je een blondje dat aan het spookrijden is?
De benzine slang hangt nog uit het tankgatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ze rijd achteruit?
of zit aan verkeerde kant van de auto?
?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat zijn de tekens, letters of symbolen na de volgende reeks:
12345
HVHVH
12345
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
De Zwarte of de Witte?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Drie dames ontmoeten elkaar in het schoonheidssalon. Het zijn mevrouw De Witte, De Grijze en De Zwarte. De mantelpakjes van de dames zijn zwart, wit of grijs. Mevrouw De Grijze merkt op dat niemand van hen drieën gekleed is in de kleur die bij hun naam past. "Dat klopt", zegt de dame in het wit. Hoe heet de dame in het grijs?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Offcourse
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kende een soortgelijke![]()
Jammer dat ze al zo'n 9 minuten dood was voor ik je post zagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:46 schreef steeg het volgende:
OM echt in de leonardo mood te komen heb je maar 2 minuten bedenktijd![]()
ok dat is een moeilijkequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:00 schreef Biancavia het volgende:
Een ongestelde vraag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:00 schreef Biancavia het volgende:
Dit topic over nog 37 postsquote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef iamredleader het volgende:
Rara, het is gesloten...
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik weet niet, tis jouw raadsel![]()
Maak het wat makkelijker, noem het 5 letter woordquote:Op zondag 23 juli 2006 23:07 schreef steeg het volgende:
ik zoek een engels woord van 9 letters, en bij elke letter die je eraf haalt ontstaat een nieuw woord totdat er een woord van een letter overblijft.
een sambal-bijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef jpg97 het volgende:
Het is geel met zwart en het vliegt bij de chinees door de keuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |