het is de bedoeling dat je je zogenaamd 'verstopt' als ie er aan komt. uit zijn gezichtsveld blijven door bij het eerste level snel in de hoek te kruipen.quote:op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef rapalje het volgende:
wtf; hoe leid je die leraar om de tuin dan?
maar welke hoek? zat al in rechtsboven/rechtsonder/linksboven.quote:op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef ladylicious het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat je je zogenaamd 'verstopt' als ie er aan komt. uit zijn gezichtsveld blijven door bij het eerste level snel in de hoek te kruipen.
en ja, het duurde even voor ik daar achter was![]()
rechtsboven.. als je het goed doet moet het lukkenquote:op donderdag 20 juli 2006 17:44 schreef nighth4wk het volgende:
[..]
maar welke hoek? zat al in rechtsboven/rechtsonder/linksboven.
ben je serieus?quote:op donderdag 20 juli 2006 17:46 schreef kyraaa het volgende:
ja lastig
wat praat die juf raar zeg.... is het een speciale school?
moet er wat gebeuren dan? ik sta ik al 5 minuten rechtsboven in de hoek....quote:op donderdag 20 juli 2006 17:48 schreef ladylicious het volgende:
[..]
rechtsboven.. als je het goed doet moet het lukken
als je de instructies vantevoren even leest dan snap je ook wat de bedoeling isquote:op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
moet er wat gebeuren dan? ik sta ik al 5 minuten rechtsboven in de hoek....![]()
mij is het uiteindelijk gelukt.quote:op donderdag 20 juli 2006 17:48 schreef jaytonism het volgende:
* jaytonism zit ook klem @ day 8 - act 2. krijg de balk wel vol, maar kan nie terugkomen.
quote:op donderdag 20 juli 2006 21:41 schreef #ANONIEM het volgende:
mij ook gelukt, je kan achter de stoelen langs he...
klopt. al ging het in het begin nog wel eens mis. maar ik heb uiteindelijk het spel uitgespeeld.quote:op donderdag 20 juli 2006 21:41 schreef #ANONIEM het volgende:
mij ook gelukt, je kan achter de stoelen langs he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |