Oh, ik was ook zo! En dan heeft ze ook nog dezelfde naam als ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef E.T. het volgende:
Men neme een kind dat niet lekker is door de waterpokken, een schoolfotograaf en niet zo veel tijd om te acclimatiseren..
"Saskia niet fotoSaskia niet lachen
Saskia boos
Saskia niet huilen
"
Dat levert dus zoiets op..
[afbeelding]
Nee maar ik wilde er graag wat over zeggen want ik vind hem mooi en zo anders en toch hetzelfde als vorig jaar en toen was ik het vergeten. Ik zeg nooit wat om het zeggen hoor. Daar begin ik niet aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:23 schreef Jambo het volgende:
Jolie, wat ben je toch een vrolijke meid. Volgens mij heb je een hartstikke leuke verjaardag gehad.
LB, geeft toch niet als je niet reageert op een foto van Melvin. Ik geef haast zelden persoonlijke reacties op foto's, dus ik verwacht dan ook niet dat jullie persoonlijke reacties op Melvins foto's geven.
Het is net Papa als ie ergens geen zin in heeftquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef E.T. het volgende:
Men neme een kind dat niet lekker is door de waterpokken, een schoolfotograaf en niet zo veel tijd om te acclimatiseren..
"Saskia niet fotoSaskia niet lachen
Saskia boos
Saskia niet huilen
"
Dat levert dus zoiets op..
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |