Vast wel, post er anders nog een paarquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Sjotime het volgende:
Komt dat door die chicks?
Nee,..... het meeste is niet door te linken... alleen deze maar die is misschien weer te open voor FOK!. Aan de andere kant.... ik zeg dat ik gewoon een string zie zitten... ze zijn toch vrij klein tegenwoordigquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vast wel, post er anders nog een paar
Het plaatje laadt hier niet, maar ik zie aan de url al dat je gelijk hebt. Ik wil die ookquote:
ik vind deze wagens zooo kikkequote:
Maar dan wel met spinners er onderquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind deze wagens zooo kikke
[afbeelding]
28 inchquote:
Jawel. Zeer zeker wel. Maar ik was ff eten. Avonddienst vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:59 schreef Atuniel het volgende:
nee?
Oh? Kan dat ook.. wel betere temp om in te werken danquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Zeer zeker wel. Maar ik was ff eten. Avonddienst vandaag
TYPHUSSSSSquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef Atuniel het volgende:
Gijs.... custom Infinity
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Wat is het een civic?quote:
dit moet van een neger zijnquote:
M.A.S.K. was de shit toen die serie op tv kwamquote:
whahahahaha,...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, piemels, tieten en auto's. Dit moet het nieuwe topic zijn.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
M.A.S.K. was de shit toen die serie op tv kwamVan het caliber GI Joe, Thundercats, Dungeons & Dragons, Transformers (die ik nu ga sparen op DVD btw
) en He-Man
hahahahahahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
kut kruisjes ook hierquote:
Voel je je weer helemaal thuis hequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
mooie quote ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef Atuniel het volgende:
[quote]Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[/quote
Zooo mooii hoe dat achterwiel is weggewerkt
geen zin inquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef Atuniel het volgende:
[quote]Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[/quote
Zooo mooii hoe dat achterwiel is weggewerkt
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:34 schreef Sjotime het volgende:
Zombies slashen met half naakte vrouwen...... games moeten niet gekker worden
[afbeelding]
quote:
Ik moest zo proesten toen ik dat plaatje tegen kwam.. ik denk die ga ik posten... maakt niet uit bij wiequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de idioot..... zijn we met brute wagens bezig... gaat ie weer een zombie ding posten
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik moest zo proesten toen ik dat plaatje tegen kwam.. ik denk die ga ik posten... maakt niet uit bij wie![]()
TYYYYYFFFFUUUUUUUSSSSSSSSSquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
Zombies waren meer voor Strol bedoeld... de halfnaakte CGI vrouw voor jou
oooooooooohhhhhhhquote:
quote:
Hoewelllll...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok... dit is klaarrr... hier ga ik niet meer overheen.. . mijn hemel
Nee,... die ander owned deze !quote:
Die ander is zo heerlijk oud... zo'n Dirty Harry autoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[afbeelding]
Ik bedoel.... tis ook echt een beauty hoor...
Velgen te grootquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Werd dit
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:58 schreef mr_Brown het volgende:
ik stap nu in:
[afbeelding]
en ga weekend vieren![]()
![]()
![]()
![]()
Mja .. ik ga ook weer sturenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:58 schreef mr_Brown het volgende:
ik stap nu in:
[afbeelding]
en ga weekend vieren![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ook aan het gniffelen...... zo droog om dat in te houden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:58 schreef Atuniel het volgende:
Moest mn hand voor mn mond houden "banden te vies"
vingerbijten![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Sjotime het volgende:
Dat had ik om dit plaatje bv vanmiddag..... moest proestjes geven... ben water gaan drinken...
[afbeelding]
Later pikquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
nu echt weg hoor![]()
Lijkt me geen reet aan Gijs.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
Zombies waren meer voor Strol bedoeld... de halfnaakte CGI vrouw voor jou
voor de duidelijkheid Shoarma is zijn favo knuffel.quote:Bovenaan zie je broodje shoarma, kleine shoarmaschotel en grote shoarmaschotel.
Onderaan zie je alle vier mijn shoarma’s. Ik heb dus maar liefst 3 reserveshoarma’s maar ik vind ze allemaal evenlief.
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanavond ff zelf uploaden en dan instellen
Geweldig Gijsquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef Magneet het volgende:
Merlijn in dierenrijk europa, en een lol dat hij had bij de verwilderde katten
[afbeelding]
[afbeelding]
en de hele familie shoarma :
[afbeelding]
quote van Merlijn's site
[..]
voor de duidelijkheid Shoarma is zijn favo knuffel.
is een hydrofiel over zijn beentjes en maandag was het smorgens nog redelijk fris.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geweldig Gijs
maar is heb niet wat warm voor shirts en dekentjes
Oh al 1 dag overtijd. Spannendquote:
Zeg doe eens rustig op deze vroege ochtendquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zeg doe eens rustig op deze vroege ochtend
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:41 schreef Atuniel het volgende:
* Atuniel opnieuw vader wordt ergens begin Februari(7de zeggen ze)
Ja allemaal nieuwe voor mijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Sjotime het volgende:
He heeeerlijk even lachen op de vroege ochtend.... voor mij vrij veel nieuwe owned situaties![]()
http://www.yourfileupload(...)884f3de2bfc13ee74c82
Nee we deden het veilig gisteren..... en zo ja dan weet ik niet welke vrouw het was !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:44 schreef Quinny het volgende:
En Sjo word ook volgend jaar juni weer papa
Daar moest ik zo om lachen.... en die gozer die een steen op de rand van dat ijs gooit.... tyft er zelf ook keihard inquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja allemaal nieuwe voor mij
Die vent met dat ijsje.. zo blij.. .bats bal in zn gezciht hahahah
Ja, ga je voor een meisje?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:44 schreef Quinny het volgende:
En Sjo word ook volgend jaar juni weer papa
Als we ooit gaan dan gaan we voor een derde en niet voor een meisje. Maar tis even klaar nu met 2 draken in huisquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee we deden het veilig gisteren..... en zo ja dan weet ik niet welke vrouw het was !
Ja weet het niet.... het zijn altijd mannen families geweest bij ons..... zou wel leuk zijn maar je weet dat soort shit nooit Gijs.... dat zou afwachten zijn tot de eerste echoquote:
Ohquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:41 schreef Atuniel het volgende:
*PETS*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Jongens...het is toch veels te warm voor al die borsten.
Jij hebt liever cockquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Jongens...het is toch veels te warm voor al die borsten.
Zei Irene gisteren "nee"en heb je nu blauwe ballen?quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:34 schreef Quinny het volgende:
Zei Irene gisteren "nee"en heb je nu blauwe ballen?
Die zwembroek zal je goed staan Gijsquote:
Een carnavalsbabyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:41 schreef Atuniel het volgende:
Tyfusquote:
Ik zal jou eens uitmaken !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:33 schreef Sjotime het volgende:
Dit meisje wil er maar niet aan gelovenKan me voorstellen dat hij het uitmaakt
http://www.flabber.nl/archief/017033.php
Zo..... dan ben je me een partij doodquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Auw![]()
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=20906
NOOIT zal ik motorrijden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Auw![]()
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=20906
DAT DOE IK OOK GIJS>>>MAAR MET DAT KUTWEER IS HET GEEN BEGINNEN AAN HE????quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je moet wel je gras `s avonds ff natsproeien gijs
katten zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
DAT DOE IK OOK GIJS>>>MAAR MET DAT KUTWEER IS HET GEEN BEGINNEN AAN HE????
Zwembad is ook al lek trouwens... mijn leven
Nieuw bad ophalen maar.
Whoehahahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
DAT DOE IK OOK GIJS>>>MAAR MET DAT KUTWEER IS HET GEEN BEGINNEN AAN HE????
Zwembad is ook al lek trouwens... mijn leven
Nieuw bad ophalen maar.
Te hard opgepompt denk..quote:
baggerkwaliteit dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Te hard opgepompt denk..
2 gaten, precies op de naad... kwaliteitje hoor
Ding heeft godvergeten hele jaar in de weg gestaan... pomp je m op.. water er in,..
Ben er nog niet eens ingeweest ook
Net wel.. met mn nijdige kop... gleed nog uit ook
yup dat kan je nu wel gedag zwaaienquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Atuniel het volgende:
Gazon heeft nu een grootte plas water op liggen ... gras naar de kloten![]()
Zal wel meevallen gijsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Atuniel het volgende:
Kwestie van nat houden totdat de zon niet meer zo brandquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat het behoorlijk verbrand nu
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Te hard opgepompt denk..
2 gaten, precies op de naad... kwaliteitje hoor
Ding heeft godvergeten hele jaar in de weg gestaan... pomp je m op.. water er in,..
Ben er nog niet eens ingeweest ook
Net wel.. met mn nijdige kop... gleed nog uit ook
dat heb ik nooit echt begrepen, waarom zou het 'verbranden' als er water op ligtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat het behoorlijk verbrand nu
Water werkt als een vergootglas. In een zwembad of in zee verbrand je ook sneller.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef kepler het volgende:
dat heb ik nooit echt begrepen, waarom zou het 'verbranden' als er water op ligt![]()
En dat is dan padvinder, woudloper, whatever..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik nooit echt begrepen, waarom zou het 'verbranden' als er water op ligt![]()
WHOEHAHAHAHAHA Gijs hou op hoor.... zie die situaties met je altijd zo voor me....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Atuniel het volgende:
hmm je hebt me nog niet echt overtuigdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Water werkt als een vergootglas. In een zwembad of in zee verbrand je ook sneller.
je hebt grotendeels gelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
hmm je hebt me nog niet echt overtuigd
ik ga ff zoeken
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Sjotime het volgende:
.............. shittt.... meest indrukwekkende telefoongesprek wat ik ooit heb gehoord.... vooral het einde
http://www.dumpalink.com/media/1153472861/Very_Chilling_911_Call
Kipppenvel Gijsquote:
Gijs lach maar... ben geweest, overal uitverkocht!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
GODVERRRRREDOMME hoor ik je zeggen... woest ik de auto stappen.... hup zwembad in je hand bij waar dan ook,...pinnen en weer terug![]()
Heb je hier wat aan ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje voor de mensen met een vaste telefoonlijn.
Ik heb nu een ADSL abonnement met een spraakabonnement. Zou ik mijn spraakabo kunnen opzeggen en alleen mijn ADSL abo houden?
kan op zich wel, kost je alleen 9 euro oid per maand extra aka de kosten van je telefoonlijn. Tenminste dat is het als je adsl hebt via kpn, hoe het zit met de andere providers weet ik nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje voor de mensen met een vaste telefoonlijn.
Ik heb nu een ADSL abonnement met een spraakabonnement. Zou ik mijn spraakabo kunnen opzeggen en alleen mijn ADSL abo houden?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kipppenvel Gijs
Maar hier wat om te lachenSnapte er eerst geen reet van
http://www.nothingtoxic.c(...)te_Day_at_the_Office
Dus uiteindelijk ben ik net zoveel kwijt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:13 schreef Magneet het volgende:
kan op zich wel, kost je alleen 9 euro oid per maand extra aka de kosten van je telefoonlijn. Tenminste dat is het als je adsl hebt via kpn, hoe het zit met de andere providers weet ik niet
yup, ik zie net dat je bij andere adsl providers ( dus niet-kpn ) ook moet betalen als je geen telefoon hebt via kpnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk ben ik net zoveel kwijt?
Ik ga wel mijn internet abonnement omzetten van xs4all basis naar xs4all lite.
3000/512 lijkt me zat.
128 up voor Live is al zat Gijs !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk ben ik net zoveel kwijt?
Ik ga wel mijn internet abonnement omzetten van xs4all basis naar xs4all lite.
3000/512 lijkt me zat.
Ik betaal nu ¤ 20 voor ADSL en ¤ 10 voor een belbudgetabo, van die laatste wil ik eigenlijk af aangezien ik mijn vast telefoonnummer nooit gebruik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef Magneet het volgende:
yup, ik zie net dat je bij andere adsl providers ( dus niet-kpn ) ook moet betalen als je geen telefoon hebt via kpn
Je zal altijd moeten payen voor dat lijntje naar binnen.... of je nu die 9 euro aan KPN betaald of aan een andere provider....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik betaal nu ¤ 20 voor ADSL en ¤ 10 voor een belbudgetabo, van die laatste wil ik eigenlijk af aangezien ik mijn vast telefoonnummer nooit gebruik.
Ik betaal die ¤ 20 toch al voor dat lijntje? Ik wil van mijn vast nummer af.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef Sjotime het volgende:
Je zal altijd moeten payen voor dat lijntje naar binnen.... of je nu die 9 euro aan KPN betaald of aan een andere provider....
20 euro abo denk ik dat je betaald.... lijntje is gewoon los toch......quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik betaal die ¤ 20 toch al voor dat lijntje? Ik wil van mijn vast nummer af.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef Magneet het volgende:
dan betaal je gewoon 30 euro voor je adsl
Dat meen je niet?!?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef Magneet het volgende:
dan betaal je gewoon 30 euro voor je adsl
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:44 schreef -Struikrover- het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
WHAHAHAHAHA.,... 3 maaaaanden van tevoren.... sorry hoor maar waar gaat dat nou over... en dan meteen een jaar verlengen.... ??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Hé lekker...net te laat met opzeggen van mijn fitness abo. Zit ik er weer een jaar aan vast. Wat een klotetenten zijn dat ook. 3 maanden van tevoren opzeggen anders wordt het met een jaar verlengd.
Erg hé?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef Sjotime het volgende:
WHAHAHAHAHA.,... 3 maaaaanden van tevoren.... sorry hoor maar waar gaat dat nou over... en dan meteen een jaar verlengen.... ??
*Godfather deuntje neuriet*
Ik ben wel tevreden met xs4allquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik betaal trouwens 7,95 aan KPN voor het telefoonlijntje en 9,95 voor een 4094/1024 abbo bij speedlinq
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Lieve Hezbollah, hebben jullie ook zo'n leuke zomer? Wij wel hoor. Toedels. Sara.
Mwa,.... begrijp de grap wel maar het is wel ernstig zo hoor.... die families daar in Libanon hebben het echt zwaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Lieve Hezbollah, hebben jullie ook zo'n leuke zomer? Wij wel hoor. Toedels. Sara.
Ja das waar.. in Israel ook.. tis gewoon geen leuke situatie voor beide kanten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mwa,.... begrijp de grap wel maar het is wel ernstig zo hoor.... die families daar in Libanon hebben het echt zwaar.
Verder geen abbo kosten dan bij kpn omdat je adsl hebt? Dat vind ik wel vreemd.. ik betaal vlgs mij zoiezo 25 euro aan kpn omdat ik een adsl lijn heb.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik betaal trouwens 7,95 aan KPN voor het telefoonlijntje en 9,95 voor een 4094/1024 abbo bij speedlinq
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
TU Delft internet![]()
Nog geen 7 euro voor 100Mbit up en down
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ik betaal nu het dubbele voor een verbinding met ISDN snelheid
serieus..... lees niet vaak terug ....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:04 schreef Atuniel het volgende:
Wat een weer zeg.. kan me niet een zomer herrineren die heftiger was.
Whehehe.. ja mooi weer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus..... lees niet vaak terug ....maar net wel gedaan
![]()
zooooo gehuild om dat verhaal van jou met je zwembad
![]()
![]()
Maakt niet uit via wie de ADSL loopt, je hebt altijd een telefoon abbo nodig van KPN. Maar je kunt bij bij KPN een Belabbo afsluiten van ;quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:27 schreef Magneet het volgende:
speedlinq is geen adsl via kpn maar babyxl meen ik die zijn altijd goedkoper
is niet om te lachenquote:
Tja Gijs.... logisch.... ze zijn na de val van Sauron in een dal gevallen.... !quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef kepler het volgende:
[..]
is niet om te lachen
Nieuw Zeeland is technologisch gezien een derde wereld land...
erg duur en traag internet, veels te dure mobieltjes en oudere modellen, maar 2 mobiele telefoon-maatschappijen, diesel-locomotieven. Misschien maar eens een blogje over schrijven
das waar, kunnen ze ook niks aan doen. Ik zal Peter ff opbellen of hij ze niet even kan helpenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tja Gijs.... logisch.... ze zijn na de val van Sauron in een dal gevallen.... !
Zoek anders wat Elfen in de buurt... die maken prachtig spul... en er is vast en zeker wel een groep Dwergen ergens die je kunnen helpen met technologiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]
das waar, kunnen ze ook niks aan doen. Ik zal Peter ff opbellen of hij ze niet even kan helpen
Precies.... tijd voor een baby dan maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker weer nu, koel briesje hiernet geregent
Elfen genoeg hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zoek anders wat Elfen in de buurt... die maken prachtig spul... en er is vast en zeker wel een groep Dwergen ergens die je kunnen helpen met technologie
Iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Precies.... tijd voor een baby dan maar
Om te kijken of je nog bereik hebt zekerquote:
tis hier net 10 minuten zondag en erg koudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:09 schreef Sjotime het volgende:
Kep hoe laat is het nu bij je? Is het daar ook zaterdagHier is het nu 14:09 en erg warm..... koelt wel wat af door de regen. Maak eens een foto van je crip Gijs
Wil weten hoe je erbij zit zo.
Anders maak je hem even publicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef kepler het volgende:
[..]
tis hier net 10 minuten zondag en erg koud
en dit is mijn crib:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Anders maak je hem even public
Your client does not have permission to get URL / from this server.
Kruisjes hier![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:21 schreef kepler het volgende:
[..]hij is public
hier staat tie tussen: http://picasaweb.google.com/devlieger
Heb net besteldquote:Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef Atuniel het volgende:
Goh. wat zit ik vol.
Weer beginnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 07:11 schreef Atuniel het volgende:
Mm.. mm.m. maaandag
3 dagen weekend is eigelijk veel lekkerder.
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Weer beginnen.
3 weken vrij was toch lekkerder.
Surfer moet vandaag ook weerquote:Op maandag 24 juli 2006 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Weer beginnen.
3 weken vrij was toch lekkerder.
Lekkerquote:Op maandag 24 juli 2006 08:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Surfer moet vandaag ook weerEn meteen een week avond..........
Ik heb zo'n vermoeden dat het voor jou geen ontspannen vakantie wordt.quote:
Kheb ook maar een weekquote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het voor jou geen ontspannen vakantie wordt.
Die luiers en dat huilen neem je wel voor lief gijs, kan niet wachten om een volle week van m`n dochter te kunnen genietenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het voor jou geen ontspannen vakantie wordt.
quote:GENT - De Belg Pieter Willems heeft zondag in Gent zijn gsm 59,9 meter ver weggegooid. Hij is daarmee Belgisch kampioen gsm-werpen geworden. Hij zal de zuiderburen vertegenwoordigen bij het heuse wereldkampioenschap mobieltjes gooien, dat in Finland plaatsheeft.
Preciesquote:Op maandag 24 juli 2006 08:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die luiers en dat huilen neem je wel voor lief gijs, kan niet wachten om een volle week van m`n dochter te kunnen genieten
ze gingen toch opwekken vandaagquote:Op maandag 24 juli 2006 08:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Als ze er tenminste uitkomt voor volgende week
Nee, stimuleren/prikkelen. We moeten om 10.20 uur bij de verlos zijnquote:
aha okquote:Op maandag 24 juli 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, stimuleren/prikkelen. We moeten om 10.20 uur bij de verlos zijnWil dus helemaal niet zeggen dat ze aan gang gaat ofzo. Madam zit goed daar geloof ik
Wel het hele weekend weer op het terras in de stad kunnen zitten. Lekker uit eten geweest
Je kan ook beter een baby krijgen die iets overtijd is dan een te vroeg is geloof ik.. die hebben al een kleine voorsprong bij de start namelijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, stimuleren/prikkelen. We moeten om 10.20 uur bij de verlos zijnWil dus helemaal niet zeggen dat ze aan gang gaat ofzo. Madam zit goed daar geloof ik
Wel het hele weekend weer op het terras in de stad kunnen zitten. Lekker uit eten geweest
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:19 schreef Atuniel het volgende:
En hier is het gehoer weer begonnen
Zo blij dat ik donderdag as een solli gesprek heb... word er knettergek van..
Dat gezicht als ik mijn ontslag indien daarnaPriceless
Woensdag weer 33 graden... ben er zooo klaar mee nu.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort eens gaan kijken voor een plafondventilator....ik word gek van dit weer.
zeiden ze dat vorige week ook niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Woensdag weer 33 graden... ben er zooo klaar mee nu.
Daarna lijkt de zomer gelukkig af te zwakken.
Heerlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 09:44 schreef kepler het volgende:
[..]
zeiden ze dat vorige week ook niet?
hier wordt het alleen maar kouderOnder de 10 graden en 2-3 graden 's nachts
![]()
Bofkontquote:Op maandag 24 juli 2006 09:44 schreef kepler het volgende:
hier wordt het alleen maar kouderOnder de 10 graden en 2-3 graden 's nachts
![]()
*huilbaby gunt*quote:Op maandag 24 juli 2006 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Dikke mensen klagen wel snel over het warme weer hoor
Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
totdat je drie uur later nog steeds loopt te knuffelen met een krijsende babyquote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Boeit me niks gijs, lekker knuffelen
Ja omdat we het zwaarder hebben Gijsquote:Op maandag 24 juli 2006 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Dikke mensen klagen wel snel over het warme weer hoor
Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Psstttt.... dunne mensen zeiken in de winter altijd dat ze het zoooo koud hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja omdat we het zwaarder hebben Gijs![]()
Maar zoiezo kak ik op zomers.
Bedankt voor je medeleven ook.
Ik heb het in de winter (bijna) nooit koudquote:Op maandag 24 juli 2006 10:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Psstttt.... dunne mensen zeiken in de winter altijd dat ze het zoooo koud hebben
afz. Quinny
Wordt een spannende week Gijs !quote:Op maandag 24 juli 2006 10:48 schreef -Struikrover- het volgende:
En weer terug van de verlos, nog niks
Ze raadde wel aan om vanmiddag een paar uurtjes te gaan liggen/rusten.
Bloeddruk flink gestegen en weer een halve kilo afgevallen...
hey das niet waarquote:Op maandag 24 juli 2006 10:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Psstttt.... dunne mensen zeiken in de winter altijd dat ze het zoooo koud hebben
afz. Quinny
afgevallenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Dan kan/mag het ook niet al te lang meer duren... wat een verlossing straks voor jullie en blijdschapquote:Op maandag 24 juli 2006 10:48 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www.dailysixer.com/waterholeprank.shtml
is dat die in het bos?? Die is echt geniaalquote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www.dailysixer.com/waterholeprank.shtml
Ja gijs, ze valt al 3 weken afquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja gijs, ze valt al 3 weken af
Gaat gelukkig niet van de kleine af maar van Angeliek. Ze is nu in totaal nog maar 8,6 kilo aangekomen !!
Nee, normaal gaan ze de laatste 4 a 6 weken veel vocht vasthouden, komen ze nog tig kilo`s aan en gaan ze eruit zien als een varkenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:02 schreef kepler het volgende:
[..]vreemd. Maar dat is dus redelijk normaal??
een beetje zoals jij dus?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, normaal gaan ze de laatste 4 a 6 weken veel vocht vasthouden, komen ze nog tig kilo`s aan en gaan ze eruit zien als een varken
Ik mag trouwens hopen dat dat meisje straks op Angeliquequote:Op maandag 24 juli 2006 11:11 schreef kepler het volgende:
een beetje zoals jij dus?
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mag trouwens hopen dat dat meisje straks op Angeliquelijkt en niet op Struik
![]()
Dan is ze al meteen grijs als dat zo is.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mag trouwens hopen dat dat meisje straks op Angeliquelijkt en niet op Struik
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:05 schreef Atuniel het volgende:
Korte armpjes, te groot hoofd voor het lichaam ... maar dat is normaal ... bij baby's
Ook steeds minder nu ze wat minder bol in dr gezicht isquote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahahaha
Helaas lijkt Jasmijn wel op der vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |