Helaas, zo werkt dat niet op FoK, je kan niet een probleem posten en dan om een slotje roepen als je niet te horen krijgt wat je eigenlijk wilt horenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Dewoesjka het volgende:
slotjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
...want mensen zeggen niet wat ik hoooooooooren wil, en ik weet allemaal allaaaaaaaaaaaang wat er mis gaat, (ook al doe ik er geen fuuuuuuuuuuck mee)quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Dewoesjka het volgende:
"Oh jee, ze doen te hard. Ik mag niet eens smsen en nog een keer met hem praten. Hij heeft geen postvak en ze snappen me gewoon niet. Paniek!"quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Dewoesjka het volgende:
Dat dus ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
Helaas, zo werkt dat niet op FoK, je kan niet een probleem posten en dan om een slotje roepen als je niet te horen krijgt wat je eigenlijk wilt horen
Jij zit gewoon te lurken en zegt niks. Heul het topic niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus ...
Think before you type en neem je de wijze raad in dit topic ter harte.
You 'n' me both.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:52 schreef MUUS het volgende:
Jij zit gewoon te lurken en zegt niks. Heul het topic niet!
*Cc binnensleept*
Hallo, dit is Cc en Cc wil wat zeggen tegen je, TS.. Toe maar, Cc, toe maar.
.
Dat is het beste nieuws ja...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[..]
You 'n' me both.![]()
(En ze is nog een co-Hagenaar ook!)
Ze geeft zojuist toe dat ze graag een reply wiltquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik was aan het werk ... en zag dat mijn inbreng niet echt nodig was.
Dus heb ik me maar elders nuttig (...) gemaakt.
Maar wat ik wel wil zeggen is dat ik het helemaal eensch met MUUSch ben:
Geen sms-je, want dat is weer een opening naar meer contact.
Hup, korte metten! En voor de zekerheid die metten nog even kortwieken zodat ze zeker te kort zijn om aan vast te klampen.
Zoiets?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef MUUS het volgende:
Goed zo, Cc. Het laatste gedeelte had minder cryptisch gemogen, maar we zijn altijd al zo blij met jouw gezelschap dat het eigenlijk niet meer uitmaakt wat je zegt.
Da's dan weer anders dan Lucille die altijd vaag cryptisch gaat zitten doen d.m.v. rare vergelijkingen waar zelfs Johan Cruijff geen wijs uit kan worden.
"Tja, kijk TS. Je moet het vergelijken met een verkeersongeluk. Dan loop je op straat en rijdt er een bus over je heen. Dat doet zeer, maar da's logisch.
Je bent nog niet dood, maar je gaat het wel. Er zijn meerdere manieren om dood te gaan. De bus kan in één keer in zijn achteruit over je heen gaan of de buschauffeur kan uitstappen en een dansje op je gaan doen terwijl hij tussendoor af en toe even een sigaretje gaat roken. Een walsje op je benen, een jive op je luchtpijpje, een vogeltjesdans op je hoofd.
Ook kan iedereen om je heen gaan staan en kijken hoe je naar je laatste adem toe roggelt.
Het is maar welke manier je het fijnste vindt hè. Maar da's logisch."
Dat soort dingen. Iedereen leest het, sommigen snappen het een beetje, maar iedereen wordt er stil van..
Dus welkom Cc..
Liefde????quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Dewoesjka het volgende:
wat is dan wel liefde?
en dan gepijpt wordtquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:12 schreef Nies het volgende:
[..]
Liefde????
Liefde is een vent zonder losse handjes, die niet iedere gewillige doos neukt en niet zijn neus ieder weekend in de poeiersuiker hangt.
Liefde is een oerdegelijke vent die op zondagmiddag languit op de bank ploft, studio sport wil zien, en nadat je hem zijn pot bier hebt gebracht komt vragen of je er ff lekker bij komt zitten!
Ook dat kan geregeld wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |