abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40016215
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, netjes blijven, want hij is ook altijd zo netjes naar jou toe.

Volgens mij kun je tegen die gast niet bot genoeg zijn.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_40016217
Maar ik stuur hem wel een smsje, dan weet hij tenminste dat ik hem niet meer wil zien, anders staat hij straks als nog voor mn deur.....ja togggggggg
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:24:31 #128
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_40016226
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Maar hoe? want hij zou vanavond komen? Niets meer laten horen en niet thuis geven als hij (aan)belt? Of toch maar even netjes een smsje sturen dat ik hem niet meer wil zien?
Oh fer f*ck's sake.
Snap het dan: je zit in wat Oprah altijd zo mooi een "toxic relation" noemt: je bent NIET in staat om op een normale manier met hem om te gaan (en hij niet met jou).
Als-ie langskomt laat je je toch weer verleiden (lees 'vergiftigen') tot dingen die intussen aantoonbaar destructief voor je zijn.

Bel hem af.
Nu.
Beter nog, stuur een SMS met als strekking dat je hem niet meer wil zien, dat je geen enkel contact wenst, en dat als hij je benadert, je de politie waarschuwt. Zorg voor een KEIharde breuk.
Da's de ENIGE manier.

Besef dat je NIET in een normale situatie zit, noch in een normale relatie. De normale beleefdheidsregels gaan hier niet op.

...ik kan trouwens niet geloven dat ik zojuist aan Oprah Winfrey gerefereerd heb...
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_40016274
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Ook al is de ander niet netjes naar jou, met niet netjes terug doen schiet het ook niet echt op toch?
Who gives a fuck als je hem toch nooit meer ziet? Nu is niet het moment voor nette omgangsregeltjes.

Hij heeft jou als stront behandeld en i.p.v. dat altijd maar toe te laten, kan je nu eens van je af bijten, ook al is het voor de laatste keer.
Misschien dringt het dan eens door.
Aan beide kanten.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40016345
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Dewoesjka het volgende:
Maar ik stuur hem wel een smsje, dan weet hij tenminste dat ik hem niet meer wil zien, anders staat hij straks als nog voor mn deur.....ja togggggggg
Nee toggggggggg.

Sleutels in de bus gooien, briefje eraan en klaar.

Je zit gewoon te zoeken naar contact met hem. Hij stuurt als antwoord weer een smsje, waar jij natuurlijk weer op MOET reageren, want anders is het niet netjes.
En morgen lig je weer met hem in bed...
Oi!
pi_40016365
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Dewoesjka het volgende:
En wat ga jij doen als ie huilend en smekend je omarmt en zegt dat alleen jij de enige ware liefde van zijn leven bent?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40016411
Zei Pundit_wannabe nou iets over Oprah?

Nee toch? .

Nee joh. .
Oi!
pi_40016418
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:28 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee toggggggggg.

Sleutels in de bus gooien, briefje eraan en klaar.

Je zit gewoon te zoeken naar contact met hem. Hij stuurt als antwoord weer een smsje, waar jij natuurlijk weer op MOET reageren, want anders is het niet netjes.
En morgen lig je weer met hem in bed...
Nee dat is bullshit, als ik het hem heb laten weten dat ik hem niet meer wil zien, is daarmee de kous af.....ik zal het hem toch moeten laten weten, anders staat hij er straks.....
pi_40016465
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Nee dat is bullshit, als ik het hem heb laten weten dat ik hem niet meer wil zien, is daarmee de kous af.....ik zal het hem toch moeten laten weten, anders staat hij er straks.....
Ja, want de vorige keer was je ook bij hem weggegaan, heb je ook al het contact verbroken en toen was de kous ook af.

OH NEE, TOCH NIET! !
Oi!
pi_40016468
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

En wat ga jij doen als ie huilend en smekend je omarmt en zegt dat alleen jij de enige ware liefde van zijn leven bent?
Sja, zo is het al die keren gegaan heh....ik geloofde zijn woorden, want praatjes maken kan hij wel .......maar ja als iemands daden ZO haaks staan op zijn woorden, dan moet je toch op een gegeven moment wakker worden...

bedankt daarvoor
pi_40016511
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, want de vorige keer was je ook bij hem weggegaan, heb je ook al het contact verbroken en toen was de kous ook af.

OH NEE, TOCH NIET! !
Je wil niet weten hoe vaak ik op het punt heb gestaan om weg te gaan, maar toch weer viel voor zijn woorden.. maarja dus een half jaar geleden ben ik ECHT bij hem weggegaan, en heb hem ECHT een half jaar niet gezien...dus ik kan het wel
pi_40016595
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:31 schreef Dewoesjka het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik op het punt heb gestaan om weg te gaan, maar toch weer viel voor zijn woorden.. maarja dus een half jaar geleden ben ik ECHT bij hem weggegaan, en heb hem ECHT een half jaar niet gezien...dus ik kan het wel
Waarna hij je echt weer heeft veroverd met echt wel dezelfde praatjesmakerij waar je alweer echt vet echt wel voor gevallen bent en nu echt je leven gaat beteren. Echt waar!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:34:31 #138
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_40016619
quote:
Je bent er wel weer met open ogen ingetuind... Maar laat dat een les zijn...

Breek het af (volledig en voor altijd) en besteed je tijd aan betrouwbare mensen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_40016712
quote:

[..]

Precies, nu sta je ook weer op dat punt hè?

Op het punt staan is iets anders dan doen. Jij hangt teveel aan hem en zelfs nu zit je nog krampachtig te zoeken naar dat laatste beetje contact waarin je waarschijnlijk ook nog gaat uitleggen waarom en hoe (anders is het niet netjes). Dan reageer je weer op zijn smsjes of laat je hem weer binnen, want hij is zo zielig en zallutnooitmeerdoen.

Kweek eens ballen?
Cold Turkey.
Hup, rigoreus afkappen. Zo'n briefje aan de sleutels is info zat én je loopt niet het risico dat je weer een zwak moment krijgt en er wéér in trapt.
Afkappen, klaar, move on.
Oi!
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:36:52 #140
13250 Lod
Sapere aude!
pi_40016725
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Sja, zo is het al die keren gegaan heh....ik geloofde zijn woorden, want praatjes maken kan hij wel .......maar ja als iemands daden ZO haaks staan op zijn woorden, dan moet je toch op een gegeven moment wakker worden...

bedankt daarvoor
Schrijf dit anders even op je armen. Als je hem de volgende keer ziet dan heb je kans dat je het nog kan lezen tijdens de omarming...
GNU Terry Pratchett
pi_40016821
Ok, maaaaaaar ..........dat briefje gaat hij waarschijnlijk niet lezen direct als hij uit zn werk komt. Daarom is een smsje echt beter denk ik.....dan weet hij het iig nu........en dan kan ik die sleutels altijd nog zsm per post versturen
pi_40016880
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef Dewoesjka het volgende:
Ok, maaaaaaar ..........dat briefje gaat hij waarschijnlijk niet lezen direct als hij uit zn werk komt. Daarom is een smsje echt beter denk ik.....dan weet hij het iig nu........en dan kan ik die sleutels altijd nog zsm per post versturen
. Zoek zoek zoek zoek zoek.....

Nee joh, hij ziet sleutels liggen op de grond en kijkt er niet naar. Nee joh.
En als hij meteen naar jou toekomt, ziet hij idd die sleutels niet. So? Niet opendoen, dan gaat hij naar huis en ziet hij ze alsnog.

Probleem opgelost. .
Oi!
pi_40016900
"Ja maar, ja maar, ja maar, ja maar, ja maar.... "
Oi!
pi_40016954
Damn hij heeft een apart postvak, waar zo veel aanmaningen inzitten dat hij er niet eens in durft te kijken

DUS er zit geen brievenbus in zijn deur SNAP JE DAT?
pi_40016985
Je kan het ook overdrijven heh...sms is beter denk ik
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:43:38 #146
13250 Lod
Sapere aude!
pi_40017000
Baksteen, raam?? Lijkt me redelijk duidelijke boodschap.
GNU Terry Pratchett
pi_40017032
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:43 schreef Dewoesjka het volgende:
Je kan het ook overdrijven heh...sms is beter denk ik
Vertel de achterliggende reden eens? Je wilt gwoon een reply van hem
pi_40017066
ja dat wil ik....blij?
pi_40017074
slotjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pi_40017142
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Dewoesjka het volgende:
ja dat wil ik....blij?
Nee want dan zwicht je weer voor hem en nou niet zeggen dat dat niet zal gebeuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')