abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:54:11 #101
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_40015004
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Hoe moet ik er op reageren? Ze heeft gewoon gelijjk, wat moet ik dan zeggen: je hebt gelijk?
Nee hoor, als je er maar wat mee doet.
Even in hoofdletters (we blijven in wake-up call modus):
MUUS HEEFT ONHERROEPELIJK EN ONVOORWAARDELIJK GELIJK.
LUISTER NAAR MUUS.
NEE, NIET "JA MAAR".
LUISTER
NAAR
MUUS
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 15:54:24 #102
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40015015
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef diomedes het volgende:
Wat jij nodig hebt, is een alternatief.

Je moet eens een echte vent tegen komen die je kan laten zien hoe een goede vriend zich hoort te gedragen.
Maar zolang je dat niet hebt meegemaakt weet je niet wat je mist en was/is hij de beste optie.

Als jij een echte vent bent tegen gekomen, ben je die sukkel (want dat zijn mannen die vrouwen slaan, hoe hard ze dan ook zelf worden aangepakt door de vrouw) in no-time vergeten.
Je bedoelt een rebound?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_40015023
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef diomedes het volgende:
Wat jij nodig hebt, is een alternatief.

Je moet eens een echte vent tegen komen die je kan laten zien hoe een goede vriend zich hoort te gedragen.
Maar zolang je dat niet hebt meegemaakt weet je niet wat je mist en was/is hij de beste optie.

Als jij een echte vent bent tegen gekomen, ben je die sukkel (want dat zijn mannen die vrouwen slaan, hoe hard ze dan ook zelf worden aangepakt door de vrouw) in no-time vergeten.
Ja, je hebt gelijk........net als die mensen die hier geprobeerd hebben om mij wakker te schudden, het zijn er nogal veel, en kan moeilijk 40 posts gaan plaatsen om te zeggen: je hebt gelijk....

Het IS dwaas, ik KAN hem niet veranderen.....Ik moet gewoon verder en hem vergeten.....of beter nog: weer herinneren waarom die relatie nou ook al weer zo kut was
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:56:43 #104
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_40015120
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef Dewoesjka het volgende:
Ok dumpen......
Ja, ho, hey, da's maar stap 1.
Daarnaast moet je, zoals Diomedes zegt, een alernatief zoeken om dat emotionele gat waarin je gaat vallen te dichten.

Maar dat lijkt me nou een uitgelezen onderwerp om met je psych te bespreken.

Heel veel succes met die gesprekken, en heel veel kracht en wijsheid voor de toekomst!
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_40015127
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk........net als die mensen die hier geprobeerd hebben om mij wakker te schudden, het zijn er nogal veel, en kan moeilijk 40 posts gaan plaatsen om te zeggen: je hebt gelijk....

Het IS dwaas, ik KAN hem niet veranderen.....Ik moet gewoon verder en hem vergeten.....of beter nog: weer herinneren waarom die relatie nou ook al weer zo kut was
Eindelijk je hebt het door. Nu niet gaan rebounden. Het gaat erom dat je jezelf beter leert kennen en je gevoelens kan analyseren i.p.v. je laten controleren. Hier heb je niet iemand anders bij nodig.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40015139
Een glas, een plas en alles bleef... zoals het was!
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:57:29 #107
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_40015161
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef Pundit_wannabe het volgende:

[..]

Ja, ho, hey, da's maar stap 1.
Daarnaast moet je, zoals Diomedes zegt, een alernatief zoeken om dat emotionele gat waarin je gaat vallen te dichten.
Ik zeg: Christine le Duc
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_40015195
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:57 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Ik zeg: Christine le Duc
pi_40015209
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef Pundit_wannabe het volgende:

[..]

Nee hoor, als je er maar wat mee doet.
Even in hoofdletters (we blijven in wake-up call modus):
MUUS HEEFT ONHERROEPELIJK EN ONVOORWAARDELIJK GELIJK.
LUISTER NAAR MUUS.
NEE, NIET "JA MAAR".
LUISTER
NAAR
MUUS
Kutterdekut, de quote is te lang om in mijn sig te proppen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40015249
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Eindelijk je hebt het door. Nu niet gaan rebounden. Het gaat erom dat je jezelf beter leert kennen en je gevoelens kan analyseren i.p.v. je laten controleren. Hier heb je niet iemand anders bij nodig.
Hoe kan ik dat het beste doen?
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 16:01:35 #111
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40015324
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Volgens mij werkt een rebound juist wel goed, als je tenminste een one night stand bedoelt

Anders is het voornamelijk gewoon ' clear your thoughts'
Room 23
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:03:42 #112
13250 Lod
Sapere aude!
pi_40015403
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

Mijn honden zijn nu wel helemaal over de zeik trouwens.

Die koekjes, de wandelingen, de knuffels, de lieve woordjes. Vuile kuthoer, je houdt niet van ons. .
Dat zal ze allemaal worst wezen, zolang je ze maar eten geeft.
GNU Terry Pratchett
pi_40015573
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:59 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat het beste doen?
Misschien je leven evalueren met een goede vriendin? Je gezonde verstand prikkelen in plaats van onderwezen te worden. Doe dingen die jezelf echt leuk vindt, want het getuigt van wijsheid om juist goed met jezelf te kunnen leven. Daarnaast kun je boeken lezen, zelf ben ik bezig in het boek: 'uw brein als medicijn' geschreven door Dr. David Servan-Schreiber. Deze gaat uit van de eigen genezende kracht van de hersenen.
pi_40015622
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Volgens mij werkt een rebound juist wel goed, als je tenminste een one night stand bedoelt

Anders is het voornamelijk gewoon ' clear your thoughts'
One night stand lijkt me juist wel goed. Ik bedoelde met rebounder een meer serieuze relatie voor 2 maandjes waarbij de 1 wordt gebruikt voor het verwerkingsproces van de ander.
pi_40015736
Ik wil eigenlijk geen one night stand of een andere relatie.....ik denk dat ik gewoon ff lekker alleen wil zijn (als in zonder relatie)
pi_40015769
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef Dewoesjka het volgende:
Ik wil eigenlijk geen one night stand of een andere relatie.....ik denk dat ik gewoon ff lekker alleen wil zijn (als in zonder relatie)
Best, maar zorg dan ook dat je je ex van je afhoudt. Dat zal het lastigst zijn de aankomende tijd.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 16:14:52 #117
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40015872
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

One night stand lijkt me juist wel goed. Ik bedoelde met rebounder een meer serieuze relatie voor 2 maandjes waarbij de 1 wordt gebruikt voor het verwerkingsproces van de ander.
Dat bedoelde ik ook
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 16:15:38 #118
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40015899
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Best, maar zorg dan ook dat je je ex van je afhoudt. Dat zal het lastigst zijn de aankomende tijd.
volgens mij moet ze het contact gewoon weer verbreken aangezien het nu wel bewezen is dat er een aantrekkingskracht tussen beiden is....
Room 23
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:16:49 #119
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_40015935
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef Dewoesjka het volgende:
Controleer je gevoelens dan ook... Ga af op BETROUWBARE MENSEN en verspil geen moeite
aan onbetrouwbare mensen... Laat mensen zichzelf bewijzen... Als mensen tegen je liegen
of je rot laten voelen, weet je hoe en wat... En wat die post van DoctorB al zei: Aandacht is
geen liefde... Aandacht kan zeker goed aanvoelen, zeker als je hier een btje tekort aan hebt,
maar verwar het echt niet met liefde...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_40015943
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:15 schreef Manu82 het volgende:

[..]

volgens mij moet ze het contact gewoon weer verbreken aangezien het nu wel bewezen is dat er een aantrekkingskracht tussen beiden is....
Maar hoe? want hij zou vanavond komen? Niets meer laten horen en niet thuis geven als hij (aan)belt? Of toch maar even netjes een smsje sturen dat ik hem niet meer wil zien?
pi_40015996
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Maar hoe? want hij zou vanavond komen? Niets meer laten horen en niet thuis geven als hij (aan)belt? Of toch maar even netjes een smsje sturen dat ik hem niet meer wil zien?
Gewoon smsen dat je hem nooit meer wilt zien. En op alle smsjes / mailtjes / belletjes van hem NIET ingaan. Als je erop ingaat laat jij je te makkelijk weer overhalen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:19:11 #122
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_40016022
quote:
Ja, zeg hem dat je hebt nagedacht en dat je liever niet meer hebt dat jullie elkaar nog zien...

O ja: Natuurlijk zal hij dan de komende tijd alles uit de kast halen om je om te krijgen, trap hier niet
in...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_40016067
quote:

[..]

Ja, netjes blijven, want hij is ook altijd zo netjes naar jou toe.
Oi!
pi_40016163
Net was het allemaal nog zo klaar als een klontje en kon er een slotje op. Klaar, over, uit.
Nu wordt er alweer hardop afgevraagd of je eerst een smsje moet sturen of niet.

.

Niet opendoen.
Niet bellen.
Niet smsen.
Geen tamtam.
Geen postduif.
Niks.

Zijn sleutels bij hem in de bus doen met een kaartje eraan. "Tyf op en blijf weg."
Wel even je naam eronder schrijven, want anders vraagt hij zich nog af welke van de 5 vrouwen nou die sleutels in de bus heeft gedaan.
Oi!
pi_40016170
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, netjes blijven, want hij is ook altijd zo netjes naar jou toe.
Ook al is de ander niet netjes naar jou, met niet netjes terug doen schiet het ook niet echt op toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')