Je wilde toch wakker geschud worden, nou reageer dan eens op deze post van MUUS, want duidelijker kan het niet worden gezegd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, echt? Nou, ik wil wel een poging doen, hoor.
Goodmorning Miss, this is your wake-up call.
NEE, het gaat niet goed komen. NOOIT.
NEE, er is geen 'hoe' ergens verstopt. Nu niet, nooit niet, NERGENS.
NEE, hij gaat niet veranderen.
NEE, jij gaat niet veranderen in deze situatie.
NEE, sprookjes bestaan niet.
NEE, ook niet als hij het zegt of als je maar hard genoeg gelooft.
JA, je gedraagt je als een enorm dom rund nu.
JA, hij neukt die collega en waarschijnlijk nog tig anderen.
JA, hij zal altijd blijven liegen, omdat jij het toelaat.
JA, het meppen zal doorgaan, want jullie kunnen je allebei niet inhouden.
DIT GAAT NOOIT VERANDEREN. NOOIT.
En hou alsjeblieft op met 'ja maar, ja maar, ja maar..... '
Mijn hemel, durf eens los te laten en voor jezelf te kiezen. Vind je jezelf leuk en normaal als je mept en hysterisch staat te schreeuwen? Vind je jezelf leuk en sterk als je hem WEER op je laat kruipen nadat hij je net geslagen heeft en waarschijnlijk net nog een ander heeft liggen neuken?
Ben je trots op jezelf en zie je jezelf wel zo oud worden? Zit je echt te wachten op nog meer wijven aan de deur, nog meer schulden en een paar buitenechtelijke kinderen van zijn kant?
Zit je te wachten op een SOA?
Nee he?
NOU DAN!
Dat zelfs op een forum negatieve aandacht ook aandacht is en dat dat toch wel verdomde geil is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef spinnertje het volgende:
dus wat heb je geleerd en wat is je conclusie uit dit alles?
hiervoor verwijs ik u door naar het verzamelde werk van de grote brabantse wijsgeer, H. Teeuwen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Dewoesjka het volgende:
wat is dan wel liefde?
Hoe moet ik er op reageren? Ze heeft gewoon gelijjk, wat moet ik dan zeggen: je hebt gelijk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Je wilde toch wakker geschud worden, nou reageer dan eens op deze post van MUUS, want duidelijker kan het niet worden gezegd.
en anders bestel je gewoon een vrachtwagen vol met zand op zijn naam af te leveren op zijn adresquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef Dewoesjka het volgende:
conclusie: niet meer afspreken, niet eens een verklaring van hem willen, hem het lekker zelf uit laten zoeken
Bestaan er nog mensen die geloven in de ware dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het kan niet goedkomen, daar is al teveel slecht voor gebeurd. Denk je nou echt dat - als je al gelooft in de ware - dat hij de ware is?
Zo dom, echt walgelijk dom.
Als je vindt dat ze gelijk heeft, haal dan inderdaad eens dat bord voor je kop weg en onderneem actie. Kappen met die gozer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Hoe moet ik er op reageren? Ze heeft gewoon gelijjk, wat moet ik dan zeggen: je hebt gelijk?
Mijn honden zijn nu wel helemaal over de zeik trouwens.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef DoctorB het volgende:
[..]
ok.
in dat geval volgt hier de belangrijktse les uit je hele leven:
AANDACHT IS GEEN LIEFDE.
Dat bestaat uit lichaamsgeur, genen, feromonen, hormonen en neurotransmitters.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Dewoesjka het volgende:
wat is dan wel liefde?
Dat is alleen nog goed te maken met de pot pindakaas...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn honden zijn nu wel helemaal over de zeik trouwens.
Die koekjes, de wandelingen, de knuffels, de lieve woordjes. Vuile kuthoer, je houdt niet van ons..
Helaas wel. Kijk maar eens rond in dat verliefdheidstopic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bestaan er nog mensen die geloven in de ware dan?
ja, maar daar zijn ook idioten die denken dat het mogelijk is om 6 jaar verliefd te zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Helaas wel. Kijk maar eens rond in dat verliefdheidstopic.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Dewoesjka het volgende:
wat is dan wel liefde?
Liefde is...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef DoctorB het volgende:
Dat is alleen nog goed te maken met de pot pindakaas...
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef Dewoesjka het volgende:
Hoe moet ik er op reageren? Ze heeft gewoon gelijjk, wat moet ik dan zeggen: je hebt gelijk?
Hoezo dumpen? Het was toch al uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef Dewoesjka het volgende:
Ok dumpen......bedank voor alle reacties
slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |