ok.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:22 schreef Dewoesjka het volgende:
heb al een afspraak met een psycholoog gemaakt (niet voor dat gezeik met hem maar iets anders)
Zouden de ViVa en de Flair nog nuttige tips hebben hoe je een klootzak omvormt tot lieve engel?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrienden zijnHet topic wordt wel steeds absurder.
Het leven is geen Will & Grace. En sorry dat ik het zeg, maar wat jij wilt is onmogelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:22 schreef Dewoesjka het volgende:
Op zich ben ik wel gelukkiger dan toen ik nog een relatie met hem had.
Ik heb nu ook een eigen huisje, heb al een afspraak met een psycholoog gemaakt (niet voor dat gezeik met hem maar iets anders) en verder gaat alles ook wel goed.
Als een relatie met hem er niet in zou zitten, zou ik graag vrienden blijven. Gewoon af en toe iets gezelligs gaan doen, en geen seks......daar zou ik me denk ik wel goed bij kunnen voelen
Ja, echt? Nou, ik wil wel een poging doen, hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik wil.....misschien wil ik wel wakker geschud worden......
Normaal is anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Dewoesjka het volgende:
Dus als je bij een psycholoog loopt ben je gek?
Weet je wat gek is? Als je problemen hebt en NIET naar een psycholoog gaat, lijkt me......beetje jammere reactiequote:
Tuurlijk joh, wie wil er nou geen vrienden zijn met iemand die je slaat, die tegen je liegt en die je bedondert waar je bij staat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:22 schreef Dewoesjka het volgende:
Op zich ben ik wel gelukkiger dan toen ik nog een relatie met hem had.
Ik heb nu ook een eigen huisje, heb al een afspraak met een psycholoog gemaakt (niet voor dat gezeik met hem maar iets anders) en verder gaat alles ook wel goed.
Als een relatie met hem er niet in zou zitten, zou ik graag vrienden blijven. Gewoon af en toe iets gezelligs gaan doen, en geen seks......daar zou ik me denk ik wel goed bij kunnen voelen
ja hoor. IEDEREEN is gek behalve jij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Weet je wat gek is? Als je problemen hebt en NIET naar een psycholoog gaat, lijkt me......beetje jammere reactie
MEID haal die plank nou eens voor je kop weg! Het lijkt wel of we met z'n allen tegen eeen muur zitten te praten. Als je onze adviezen niet waardeert, zout dan lekker op en verknal je leven. Ik heb geen medelijden met je.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Weet je wat gek is? Als je problemen hebt en NIET naar een psycholoog gaat, lijkt me......beetje jammere reactie
Ja maar MUUS, hij is zo lieehieeehieeehieeehieeeehieeeehiieeeeeeeeeeeffffff! snap dat dan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef MUUS het volgende:
Tuurlijk joh, wie wil er nou geen vrienden zijn met iemand die je slaat, die tegen je liegt en die je bedondert waar je bij staat? Ja echt, lijkt me een enorme leuke vriendschap. En geef toe, jullie relatie was ook voornamelijk gebaseerd op respect en vriendschap, dus dat kan best. Uiteraard kan jij al die tijd je benen bij elkaar houden, want dat kon je altijd wel als hij in de buurt was he? Net als de laatste keer.
damn, hoor je mij dat zeggen.....d8 dat jij degene was die beweerde dat ik gek was......quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef DoctorB het volgende:
[..]
ja hoor. IEDEREEN is gek behalve jij.
WEL-TERUSTEN
Goed plan, ik probeer de deka-markt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nog vrijgezel en ik moet boodschappen doen. Ik ga even bij de lokale appie vrouwen op hun bek slaan, misschien hou ik er nog een relatie aan over!
Nee helemaal niet, maar zoals jij je opstelt is op z'n minst dom te noemen... En op de manierquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Dewoesjka het volgende:
Dus als je bij een psycholoog loopt ben je gek?
Ah, mijn posts worden overgeslagen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
damn, hoor je mij dat zeggen.....d8 dat jij degene was die beweerde dat ik gek was......
Nou kan ik daar best inkomen als je dat baseert op dit topic, maar om te zeggen dat iemand gek is omdat hij naar een psycholoog getuigd ook niet van al te veel gezond verstandzo veel mensen gaan naar een psycholoog.....
Vooral niet op de posts ingaan die er toe doen. Stel je voor dat je wakker wordt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef Dewoesjka het volgende:
Ik lees alle reacties, en er zitten inderdaad ook serieuze tussen.....En ik zou niet dit topic geplaatst hebben als ik er niks mee zou willen doen....
ok.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef Dewoesjka het volgende:
Ik lees alle reacties, en er zitten inderdaad ook serieuze tussen.....En ik zou niet dit topic geplaatst hebben als ik er niks mee zou willen doen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |