abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:24:39 #51
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_40013790
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:22 schreef Dewoesjka het volgende:
heb al een afspraak met een psycholoog gemaakt (niet voor dat gezeik met hem maar iets anders)
ok.
je bent dus gewoon gek.
Ik dacht al. Ieder ander mens had inmiddels wel begrepen dat jij bij die kerel weg moet blijven.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_40013827
Dus als je bij een psycholoog loopt ben je gek?
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
pi_40013829
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrienden zijn Het topic wordt wel steeds absurder.
Zouden de ViVa en de Flair nog nuttige tips hebben hoe je een klootzak omvormt tot lieve engel?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40013830
Ik ben nog vrijgezel en ik moet boodschappen doen. Ik ga even bij de lokale appie vrouwen op hun bek slaan, misschien hou ik er nog een relatie aan over!
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:25:51 #55
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_40013843
quote:
Op zich ben ik wel gelukkiger dan toen ik nog een relatie met hem had.
Ik heb nu ook een eigen huisje, heb al een afspraak met een psycholoog gemaakt (niet voor dat gezeik met hem maar iets anders) en verder gaat alles ook wel goed.
Als een relatie met hem er niet in zou zitten, zou ik graag vrienden blijven. Gewoon af en toe iets gezelligs gaan doen, en geen seks......daar zou ik me denk ik wel goed bij kunnen voelen
Het leven is geen Will & Grace. En sorry dat ik het zeg, maar wat jij wilt is onmogelijk.
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_40013863
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Ik weet niet eens meer wat ik wil.....misschien wil ik wel wakker geschud worden......
Ja, echt? Nou, ik wil wel een poging doen, hoor.

Goodmorning Miss, this is your wake-up call.

NEE, het gaat niet goed komen. NOOIT.
NEE, er is geen 'hoe' ergens verstopt. Nu niet, nooit niet, NERGENS.
NEE, hij gaat niet veranderen.
NEE, jij gaat niet veranderen in deze situatie.
NEE, sprookjes bestaan niet.
NEE, ook niet als hij het zegt of als je maar hard genoeg gelooft.

JA, je gedraagt je als een enorm dom rund nu.
JA, hij neukt die collega en waarschijnlijk nog tig anderen.
JA, hij zal altijd blijven liegen, omdat jij het toelaat.
JA, het meppen zal doorgaan, want jullie kunnen je allebei niet inhouden.

DIT GAAT NOOIT VERANDEREN. NOOIT.

En hou alsjeblieft op met 'ja maar, ja maar, ja maar..... '

Mijn hemel, durf eens los te laten en voor jezelf te kiezen. Vind je jezelf leuk en normaal als je mept en hysterisch staat te schreeuwen? Vind je jezelf leuk en sterk als je hem WEER op je laat kruipen nadat hij je net geslagen heeft en waarschijnlijk net nog een ander heeft liggen neuken?
Ben je trots op jezelf en zie je jezelf wel zo oud worden? Zit je echt te wachten op nog meer wijven aan de deur, nog meer schulden en een paar buitenechtelijke kinderen van zijn kant?
Zit je te wachten op een SOA?

Nee he?

NOU DAN!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:26:16 #57
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_40013869
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Dewoesjka het volgende:
Normaal is anders.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_40013876
VRIENDEN BLIJVEN!? haha

ff serieus, stel je neemt m terug: wil je dan ook kinderen met hem?
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
pi_40013923
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:26 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Normaal is anders.
Weet je wat gek is? Als je problemen hebt en NIET naar een psycholoog gaat, lijkt me......beetje jammere reactie
pi_40013924
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:26 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee he?

NOU DAN!
pi_40013963
quote:
Op zich ben ik wel gelukkiger dan toen ik nog een relatie met hem had.
Ik heb nu ook een eigen huisje, heb al een afspraak met een psycholoog gemaakt (niet voor dat gezeik met hem maar iets anders) en verder gaat alles ook wel goed.
Als een relatie met hem er niet in zou zitten, zou ik graag vrienden blijven. Gewoon af en toe iets gezelligs gaan doen, en geen seks......daar zou ik me denk ik wel goed bij kunnen voelen
Tuurlijk joh, wie wil er nou geen vrienden zijn met iemand die je slaat, die tegen je liegt en die je bedondert waar je bij staat?

Ja echt, lijkt me een enorme leuke vriendschap. En geef toe, jullie relatie was ook voornamelijk gebaseerd op respect en vriendschap, dus dat kan best.
Uiteraard kan jij al die tijd je benen bij elkaar houden, want dat kon je altijd wel als hij in de buurt was he? Net als de laatste keer.

OH NEE, TOCH NIET!
Oi!
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:28:32 #62
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_40013980
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Weet je wat gek is? Als je problemen hebt en NIET naar een psycholoog gaat, lijkt me......beetje jammere reactie
ja hoor. IEDEREEN is gek behalve jij.

WEL-TERUSTEN
pi_40014015
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

MEID haal die plank nou eens voor je kop weg! Het lijkt wel of we met z'n allen tegen eeen muur zitten te praten. Als je onze adviezen niet waardeert, zout dan lekker op en verknal je leven. Ik heb geen medelijden met je.
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_40014041
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef MUUS het volgende:

Tuurlijk joh, wie wil er nou geen vrienden zijn met iemand die je slaat, die tegen je liegt en die je bedondert waar je bij staat? Ja echt, lijkt me een enorme leuke vriendschap. En geef toe, jullie relatie was ook voornamelijk gebaseerd op respect en vriendschap, dus dat kan best. Uiteraard kan jij al die tijd je benen bij elkaar houden, want dat kon je altijd wel als hij in de buurt was he? Net als de laatste keer.
Ja maar MUUS, hij is zo lieehieeehieeehieeehieeeehieeeehiieeeeeeeeeeeffffff! snap dat dan!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40014055
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef DoctorB het volgende:

[..]

ja hoor. IEDEREEN is gek behalve jij.

WEL-TERUSTEN
damn, hoor je mij dat zeggen.....d8 dat jij degene was die beweerde dat ik gek was......
Nou kan ik daar best inkomen als je dat baseert op dit topic, maar om te zeggen dat iemand gek is omdat hij naar een psycholoog getuigd ook niet van al te veel gezond verstand zo veel mensen gaan naar een psycholoog.....
pi_40014078
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nog vrijgezel en ik moet boodschappen doen. Ik ga even bij de lokale appie vrouwen op hun bek slaan, misschien hou ik er nog een relatie aan over!
Goed plan, ik probeer de deka-markt.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40014114
Niet iedereen die naar een psycholoog gaat is gek. De kans daarop is alleen groter. Overigens ben jij wel gek.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40014178
"Lief dagboek,

Hij heeft nu een bloedneus en ik een gebroken rib.

Maar ik weet zéker dat hij de ware is. Het hoe-en-wat zit ergens verstopt en ik denk dat ik er al bijna achter ben hoe het moet.

Kusjes."
-------------------------
"Lief dagboek,

Vandaag weer een kaart gevonden. "Je neukt zo lekker" staat erop, maar hij zegt dat het een andere gekke collega is. Veel gekke mensen bij dat bedrijf hè?

Kusjes."
-------------------------
"Lief dagboek,

Ik lig nu in het ziekenhuis, maar dat geeft niet. Op de weg naar de ware liefde kan alles.
Vanmiddag wel bezoek gehad van twee grieten die zeggen dat ze met hem neuken en dat hij tegen me liegt.
Nou ja zeg, gekke mensen lopen tegenwoordig overal! Ik kreeg niet eens een fruitmand van ze.

Kusjes."
Oi!
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:33:58 #69
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_40014197
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Dewoesjka het volgende:
Nee helemaal niet, maar zoals jij je opstelt is op z'n minst dom te noemen... En op de manier
waarop je reageert bevestig je dat beeld enorm... Bovendien haak je af in offtopic details
waarin je de rest van de (soms straffe) goedbedoelde reacties lijkt te negeren...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_40014210
pi_40014215
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

damn, hoor je mij dat zeggen.....d8 dat jij degene was die beweerde dat ik gek was......
Nou kan ik daar best inkomen als je dat baseert op dit topic, maar om te zeggen dat iemand gek is omdat hij naar een psycholoog getuigd ook niet van al te veel gezond verstand zo veel mensen gaan naar een psycholoog.....
Ah, mijn posts worden overgeslagen.

Misschien kan je iets verder bukken? Dan past je hoofd nog verder in je kont. Donker daar hè? .
Oi!
pi_40014261
Ok, daar kan ik dan wel weer om lachen.....
Ik denk overigens zelf niet dat ik echt gek ben, gek ben je als je denkt dat je Napoleon of Jezus bent ofzo....ik ben bij mijn volle verstand, maar erg onzeker en kom niet voor mezelf op........en ja misschien wel een beetje gek in mijn acties maar niet gestoord ofzo
pi_40014342
Ik lees alle reacties, en er zitten inderdaad ook serieuze tussen.....En ik zou niet dit topic geplaatst hebben als ik er niks mee zou willen doen....
pi_40014404
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef Dewoesjka het volgende:
Ik lees alle reacties, en er zitten inderdaad ook serieuze tussen.....En ik zou niet dit topic geplaatst hebben als ik er niks mee zou willen doen....
Vooral niet op de posts ingaan die er toe doen. Stel je voor dat je wakker wordt.

Wat ga je met dit topic doen dan? Ga je het uitprinten en je bloedneuzen stelpen met onze posts? .
Oi!
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:39:36 #75
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_40014420
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef Dewoesjka het volgende:
ok.
in dat geval volgt hier de belangrijktse les uit je hele leven:

AANDACHT IS GEEN LIEFDE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')