Uit onmacht..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Dewoesjka het volgende:
we sloegen elkaar......volgens mij was ik zelfs degene die begonnen was met hem te slaan, omdat ik GEK werd van z'n ontkennende houding
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef MUUS het volgende:
Welnee joh, gewoon doorgaan met de relatie en alles geloven wat hij zegt. Die collega is gek en er is niks gebeurd en al die andere leugens doen er ook niet toe. Vreemdgaan? Wat geeft dat nou.
Op een gegeven moment slaat één van jullie de ander vanzelf wel dood en dan lost het probleem zichzelf op.
Het kan goed komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Dewoesjka het volgende:
Nee serieus........er waren ook zo veel goede momenten, en die kan ik maar slecht loslaten....we hadden op het laatst wel veel ruzies, en daarom ben ik ook weggegaan, maar ergens ben ik er gewoon van overtuigd dat het goed KAN komen, ik weet alleen niet HOE
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Dewoesjka het volgende:
maar ergens ben ik er gewoon van overtuigd dat het goed KAN komen, ik weet alleen niet HOE
Het kan niet goedkomen, daar is al teveel slecht voor gebeurd. Denk je nou echt dat - als je al gelooft in de ware - dat hij de ware is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Dewoesjka het volgende:
Nee serieus........er waren ook zo veel goede momenten, en die kan ik maar slecht loslaten....we hadden op het laatst wel veel ruzies, en daarom ben ik ook weggegaan, maar ergens ben ik er gewoon van overtuigd dat het goed KAN komen, ik weet alleen niet HOE
Jij wilt dat we alleen maar zeggen dat er inderdaad een oplossing is en dat alles goed gaat komen. Iets anders wil je niet horen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Dewoesjka het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ik wil.....misschien wil ik wel wakker geschud worden......quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij wilt dat we alleen maar zeggen dat er inderdaad een oplossing is en dat alles goed gaat komen. Iets anders wil je niet horen.
Prima hoor, maar koop dan een dagboek wat niet terug kan praten. Hier schiet je geen reet mee op.
klein detail: kerktorensquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef ArmaniXL het volgende:
Het is moeilijk en kost héél veel zelfdiscipline maar je moet hem toch (proberen) los te laten. Er zijn meer mannen dan kerken zouden mijn vrienden zeggen.
mmmm, niet echt OT...
laten we het zo nog ff proberen: ben je gelukkig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik wil.....misschien wil ik wel wakker geschud worden......
Tsja, genoeg mensen die in echte wonderen geloven. Maar in dit geval denk ik dat je gaat bidden om een wonder tot je honderd jaar wordt. Is het al die ellende waard?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Dewoesjka het volgende:
maar ergens ben ik er gewoon van overtuigd dat het goed KAN komen, ik weet alleen niet HOE
Sorry hoor, maar zo verdien jij die gozer gewoon... Wat zijn goede momenten voor jou? Dat iemandquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Dewoesjka het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |