abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40012907
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Dewoesjka het volgende:
we sloegen elkaar......volgens mij was ik zelfs degene die begonnen was met hem te slaan, omdat ik GEK werd van z'n ontkennende houding
Uit onmacht..
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
pi_40012937
pi_40013001
Welnee joh, gewoon doorgaan met de relatie en alles geloven wat hij zegt. Die collega is gek en er is niks gebeurd en al die andere leugens doen er ook niet toe. Vreemdgaan? Wat geeft dat nou.

Op een gegeven moment slaat één van jullie de ander vanzelf wel dood en dan lost het probleem zichzelf op.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:06:36 #29
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_40013031
Bel anders de Ikon of sbs. Die willen vast jullie hereniging filmen.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_40013073
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef MUUS het volgende:
Welnee joh, gewoon doorgaan met de relatie en alles geloven wat hij zegt. Die collega is gek en er is niks gebeurd en al die andere leugens doen er ook niet toe. Vreemdgaan? Wat geeft dat nou.

Op een gegeven moment slaat één van jullie de ander vanzelf wel dood en dan lost het probleem zichzelf op.

Opgelost, ik verlaat dit topic
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
pi_40013082
Very funny
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:08:03 #32
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_40013093
pas maar op voor de bovenbuurvrouw. Die wil straks pantyruil doen en krijg je je parkiet verkoold in een schoenendoos terug.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_40013211
dan sla ik haar op haar bek
pi_40013245
Nee serieus........er waren ook zo veel goede momenten, en die kan ik maar slecht loslaten....we hadden op het laatst wel veel ruzies, en daarom ben ik ook weggegaan, maar ergens ben ik er gewoon van overtuigd dat het goed KAN komen, ik weet alleen niet HOE
pi_40013304
Niet aan beginnen Meid, je valt zo weer terug in je oude patroon.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:13:08 #36
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_40013305
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Dewoesjka het volgende:
Nee serieus........er waren ook zo veel goede momenten, en die kan ik maar slecht loslaten....we hadden op het laatst wel veel ruzies, en daarom ben ik ook weggegaan, maar ergens ben ik er gewoon van overtuigd dat het goed KAN komen, ik weet alleen niet HOE
Het kan goed komen.
Door eens goed te gaan hompekurken met wat andere mensen.

Maar niet door naar die randmongool terug te gaan.
pi_40013308
je bent te afhankelijk.. je kunt geen afstand doen omdat je zelf te onzeker bent.. en dat gebruikt hij! volgens mij neuktie gewoon alles wat los en vast zit.
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_40013314
quote:
maar ergens ben ik er gewoon van overtuigd dat het goed KAN komen, ik weet alleen niet HOE

* Roellio mompelt iets over afzinken in de haven
pi_40013347
quote:
Het kan niet goedkomen, daar is al teveel slecht voor gebeurd. Denk je nou echt dat - als je al gelooft in de ware - dat hij de ware is?

Zo dom, echt walgelijk dom.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40013367
Waarom zou je een relatie instappen als je je helemaal daar niet lekker in voelt?
Ik snap wel dat liefe gekke dingen met je doet, maar dit gevoel moet toch overheersen?

Waarom zou je je leven zo moeilijk maken als er nog meer leuke jongen rond lopen die jou wel waard zijn.
Blijf gewoon sterk in je schoenen staat en wacht op de ware! Die loopt zeker wel ergens rond...

Een kaartje met "Je bent lekker, ik weil je voelen" worden niet zomaar gestuurd, er zit altijd een kern van waarheid in. Geloof hem niet en stap uit de relatie (als er van een relatie te spreken valt)
pi_40013401
quote:
Jij wilt dat we alleen maar zeggen dat er inderdaad een oplossing is en dat alles goed gaat komen. Iets anders wil je niet horen.

Prima hoor, maar koop dan een dagboek wat niet terug kan praten. Hier schiet je geen reet mee op.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:15:57 #42
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_40013421
Klinkt erg bekend.

Ik had ook een relatie van 7 jaar met een meid. Toen dat uitging ook via internet een nieuwe vrouw leren kennen en daar ook een relatie mee gekregen. Ik was echt helemaal gek van die meid. We deden dingen die ik echt nooit had gedaan met mijn ex omdat die nogal solitair was.
Toen we samen op vakantie zijn gegaan vertelde ze me dat ze me eigenlijk alleen maar gebruikte om over haar ex heen te komen en dat juist dat niet lukte en dat ze niet verder wilde.
Nadat we thuis kwamen heb ik gezegd dat ik haar nooit meer wilde zien, maar toen ze een week later weer op de stoep stond zijn we ook weer in bed beland.

Later heb ik inderdaad alle banden verbroken en haar nu al bijna 2 jaar niet gezien of gesproken maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk. De hele situatie heeft me naar flinke afgronden geduwd en zelfs nu nog ben ik aan de medicijnen door al dat gelul.

Het is moeilijk en kost héél veel zelfdiscipline maar je moet hem toch (proberen) los te laten. Er zijn meer mannen dan kerken zouden mijn vrienden zeggen.

mmmm, niet echt OT...
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_40013461
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef MUUS het volgende:

[..]

Jij wilt dat we alleen maar zeggen dat er inderdaad een oplossing is en dat alles goed gaat komen. Iets anders wil je niet horen.

Prima hoor, maar koop dan een dagboek wat niet terug kan praten. Hier schiet je geen reet mee op.
Ik weet niet eens meer wat ik wil.....misschien wil ik wel wakker geschud worden......
pi_40013488
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef ArmaniXL het volgende:

Het is moeilijk en kost héél veel zelfdiscipline maar je moet hem toch (proberen) los te laten. Er zijn meer mannen dan kerken zouden mijn vrienden zeggen.

mmmm, niet echt OT...
klein detail: kerktorens
pi_40013512
Ik zou eens naar een psycholoog of psycho-therapeut gaan.
pi_40013558
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Dewoesjka het volgende:

[..]

Ik weet niet eens meer wat ik wil.....misschien wil ik wel wakker geschud worden......
laten we het zo nog ff proberen: ben je gelukkig?
pi_40013682
quote:
maar ergens ben ik er gewoon van overtuigd dat het goed KAN komen, ik weet alleen niet HOE
Tsja, genoeg mensen die in echte wonderen geloven. Maar in dit geval denk ik dat je gaat bidden om een wonder tot je honderd jaar wordt. Is het al die ellende waard?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40013701
Op zich ben ik wel gelukkiger dan toen ik nog een relatie met hem had.
Ik heb nu ook een eigen huisje, heb al een afspraak met een psycholoog gemaakt (niet voor dat gezeik met hem maar iets anders) en verder gaat alles ook wel goed.
Als een relatie met hem er niet in zou zitten, zou ik graag vrienden blijven. Gewoon af en toe iets gezelligs gaan doen, en geen seks......daar zou ik me denk ik wel goed bij kunnen voelen
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:23:03 #49
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_40013713
quote:
Sorry hoor, maar zo verdien jij die gozer gewoon... Wat zijn goede momenten voor jou? Dat iemand
je een btje positieve aandacht geeft en af en toe neemt? Dat het voor de rest een huichelaar is
van de bovenste plank, en jullie verleden aan elkaar zit van ruzies en bedrog en leugens,
is maar bijzaak... Hoe o hoe kan het toch goedkomen...

Of je hebt nog nooit een goede relatie gehad, en hebt geen vergelijkingsmateriaal, en kan je geen beeld maken hoe een normale fijne relatie eruit ziet... Of je bent
echt een van de naiefste mensen ooit in de geschiedenis van Fok...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_40013742
Vrienden zijn Het topic wordt wel steeds absurder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')