abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40010671
Die vreselijke reclames van @home, we bent gewend om slecht behandeld te worden, maar het kan ook anders blablabla.. jaja!

Netjes 1 maand van te voren mijn internet laten overschrijven op een medebewoonster, omdat ik ga verhuizen. Op het formulier staat "Vanaf het moment dat @Home uw verzoek ontvangt, dient u rekening te houden met een verwerkingstijd van ongeveer 2 weken. De contractovername gaat in per de eerste van de volgende maand. "

Ik dacht net, laat ik er maar even achteraan bellen om zeker te zijn dat de contractsovername formulieren binnen zijn. Ten eerste hang ik minstens 20 minuten aan de lijn voordat ik eindelijk na 4 medewerkers de juiste te spreken krijg...

...om vervolgens te horen dat de verwerking wel 2 maanden kan duren?!!?!!

Lekker dan! En daar betaal je dan ook nog 20 euro voor
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:11:26 #2
153368 Rapalje
A.k.a. schorriemorrie
pi_40010732
Klopt; maar had je niet gewoon beter je abonnement kunnen opzeggen?
Drank, drugs, steenkool...
Ja, en nu??
pi_40010793
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Étoile het volgende:
Die vreselijke reclames van @home, we bent gewend om slecht behandeld te worden, maar het kan ook anders blablabla.. jaja!

Netjes 1 maand van te voren mijn internet laten overschrijven op een medebewoonster, omdat ik ga verhuizen. Op het formulier staat "Vanaf het moment dat @Home uw verzoek ontvangt, dient u rekening te houden met een verwerkingstijd van ongeveer 2 weken. De contractovername gaat in per de eerste van de volgende maand. "

Ik dacht net, laat ik er maar even achteraan bellen om zeker te zijn dat de contractsovername formulieren binnen zijn. Ten eerste hang ik minstens 20 minuten aan de lijn voordat ik eindelijk na 4 medewerkers de juiste te spreken krijg...

...om vervolgens te horen dat de verwerking wel 2 maanden kan duren?!!?!!

Lekker dan! En daar betaal je dan ook nog 20 euro voor
2 Maanden ?
Had die #$$@ medewerker te lang op een terras gezeten in de hitte ?
Mijn overschrijving duurde in totaal 11 (werk) dagen
Of zit je in een onbereikbaar gedeelte van NL ?
pi_40010862
ghehe.. ik over gegaan op Speedlinq laatst: even snel, geen of nauwelijks storingen (ik dan) en 30 euro!!!!! per maand goedkoper..
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_40011637
rapalje, ze wilden hier in het huis internet houden en dit leek het het handigste (anders moesten ze weer opnieuw aansluiten enzo).

Limburger_Noord, ik woon in de stad Groningen, ik hoop maar dat het alsnog wat sneller gaat. Enne zonnesteek is idd een mogelijkheid, maar alsnog niet lopen opscheppen met je service dan. Stelletje @#$%^

spinnertje, wij nemen in ons nieuwe huisje ook geen kabel maar adsl, zal qua downloaden en hopelijk ook qua storingen een opluchting zijn. Want die storingen zijn ze idd ook best goed in, laatst gewoon 3 weken lang een stuiterende verbinding. Enige wat ik wel vaag aan adsl vind, is dat ik nergens een hogere uploadsnelheid dan 1024 kan vinden.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')