Het kan ook TBC zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ze moet erg veel hoesten en hoest soms bloed op.
Tsja alles kan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hee, ik kan moeilijk een pistool tegen haar hoofd zetten en zeggen dat ze moet gaan. Ze is oud genoeg om zelf te beslissen denk ik
Nouja, je zou kunnen aanbieden om mee te gaan. Zijn er verder geen mensen in je omgeving die haar over kunnen halen, vrienden, familie? Iets zegt me dat je vriendin zich niet zo veel aan zal trekken van de mening van een aantal anonieme mensen op een internetforum.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik hoef niet naar de dokter hoor.
En natuurlijk ga ik dan mee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef PietjePuk2 het volgende:
En geloof me, ik heb geprobeerd om haar over te halen!
V.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
Gewoon niet naar de huisarts inderdaad. Dat is het verstandigst wat je kunt doen.
Heus wel, maarja, beetje eigen schuld he als je rookt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
Je zit er niet heel erg mee zo te zien
Als het niet erg is gaat ze naar een huisarts, maar als het wel erg is gaat ze zitten niksenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef PietjePuk2 het volgende:
Weet iemand hoe je longkanker herkent? Mijn vriendin heeft namelijk het (enigzins stomme) idee dat ze longkanker heeft
Ze is nu 33 en rookt al sinds haar 14e en vanaf haar 18e ongeveer 2 pakjes per dag.
Nu wilt ze weten hoe longkanker aanvoeltZe moet erg veel hoesten en hoest soms bloed op. Maar ze durft niet naar de huisarts in angst dat het iets ergs is
Als je bloed ophoest en je laat het op z'n beloop dan zal het niet best aflopen, ook als het nu nog iets onschuldigs is waar je met een antibiotica-kuurtje vanaf komt. Bovendien geld voor longkanker zeker dat het vaak te behandelen is als je er vroeg bij bentquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik hoef niet naar de dokter hoor. Zij wel vind ik. Maar ja, als ze niet gaat. En geloof me, ik heb geprobeerd om haar over te halen! Maar ze is gewoon bang om te horen dat het iets ergs is denk ik. Ze is bang dat ze dus longkanker heeft.
En ondertussen rookt ze gewoon doorZo zonde van dat meisje
Wat kost dat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat de dokter bij haar thuis komen!
Inderdaad. Rokers moeten sowieso gestenigd worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Heus wel, maarja, beetje eigen schuld he als je rookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |