Ik vind hem ook erg mooi ja !quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, die Pentax ziet er weel heel erg mooi/solide uit.
eh ja ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Die worstelaar gaat met een MILF in gevecht, zegt hij. En hij is er nogal van overtuigd dat dat heel tof is.
Ik ben er trots op men , heeft me toch een dikke minuut gekost omdat te maken !quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Mooie OP, trouwens, Joene!
Mijnerzijds ben ik echter van mening dat het taalgebruik in dit topique buiten proportionele vormen aanneemt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het doet mij goed dat te vernemen van U.
Tram 1?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alhoewel 16-jarige hangjongeremeisjes ook wel kek kunnen zijn.
Ja en het neemt proportionele vormen aan helaas zonder puntenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef mvdlubbe het volgende:
Is dit topique buiten?
Gisteren jongstleden stond er zulks een meisjespersoon in een te onthullend topje verveeld tegen een lantarenpaal geleund op een lollie te zuigen toen ik langsreed in mijn voiture. U zult begrijpen dat dit soort zaken niet bevorderlijk is voor de algemene verkeersveiligheid!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef mvdlubbe het volgende:
Tram 1?
Jeeej!!!! Eindelijk eens in een OP! Ben ik nu geen n00b meer?quote:
Ligt eraan hoe koud de airco staat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en het neemt proportionele vormen aan helaas zonder punten
Niet met dit weer..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gisteren jongstleden stond er zulks een meisjespersoon in een te onthullend topje verveeld tegen een lantarenpaal geleund op een lollie te zuigen toen ik langsreed in mijn voiture. U zult begrijpen dat dit soort zaken niet bevorderlijk is voor de algemene verkeersveiligheid!
Buiten heb je weinig airco opzich.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe koud de airco staat.
Niet eens om haar adviesprijs gevraagd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gisteren jongstleden stond er zulks een meisjespersoon in een te onthullend topje verveeld tegen een lantarenpaal geleund op een lollie te zuigen toen ik langsreed in mijn voiture. U zult begrijpen dat dit soort zaken niet bevorderlijk is voor de algemene verkeersveiligheid!
Mag ik vragen of uw penis in erecte stand verkeerde na dit voorval?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik mij afvraag waarom die cabrio's van tegenwoordig dit in hun standaard uitrusting hebben.quote:
Zeer waarschijnlijk om tijdens winterse periode in korte tijd te ontwazemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik mij afvraag waarom die cabrio's van tegenwoordig dit in hun standaard uitrusting hebben.
Ik dorst niet te vragen, daar ik voortsnelde in mijn scharlakenrode bolide.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef n00cL30n het volgende:
Niet eens om haar adviesprijs gevraagd?
E.e.a. liet mij niet onberoerd, doch een erecte penis deed zich niet voor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Joene het volgende:
Mag ik vragen of uw penis in erecte stand verkeerde na dit voorval?
"Chupa mi tollie sma!"quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef mvdlubbe het volgende:
"Ey meisje ik zou die lollie wel wille zijn yo bitch swa jewetog."
Mijn cabrio heeft dat nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik mij afvraag waarom die cabrio's van tegenwoordig dit in hun standaard uitrusting hebben.
Hier trek ik dan op dit moment de conclusie dat het deerne niet aantrekkelijk genoeg was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
E.e.a. liet mij niet onberoerd, doch een erecte penis deed zich niet voor.
Je kunt natuurlijk een sticker van een breezerflesje op de passagiersruit plakken. Als wespen op het zoete spul, hoor ik, wel eens, van anderen, die jonge meisjes, van tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dorst niet te vragen, daar ik voortsnelde in mijn scharlakenrode bolide..
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef mvdlubbe het volgende:
"Ey meisje ik zou die lollie wel wille zijn yo bitch swa jewetog."
Wel een hendig sjieke electrische opvouwbare kap ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn cabrio heeft dat niet
Kan ook zijn omdat het al een oud beestje is..
Dat zal er ook wel inzitten, maar ze zeggen dat je hierdoor ook in de winter 'topdown' kan rijden hierdoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk om tijdens winterse periode in korte tijd te ontwazemen.
Miljaar... Schakeren die handel... Ongeacht de kleur van het vehikel!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dorst niet te vragen, daar ik voortsnelde in mijn scharlakenrode bolide..
[..]
Oh de aardbeien met slagroom truuk doet het niet meer ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk een sticker van een breezerflesje op de passagiersruit plakken. Als wespen op het zoete spul, hoor ik, wel eens, van anderen, die jonge meisjes, van tegenwoordig.
Neuh..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel een hendig sjieke electrische opvouwbare kap ?
En dat zonder koude jesters ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat zal er ook wel inzitten, maar ze zeggen dat je hierdoor ook in de winter 'topdown' kan rijden hierdoor.
mmmm... moet ook ooit nogeens een aanschaffen, heb nu nogsteeds maar een stationbak...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn cabrio heeft dat niet
Kan ook zijn omdat het al een oud beestje is..
Van slagroom word je dik. Dusch.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh de aardbeien met slagroom truuk doet het niet meer ?
ik wil een nieuwe renault megane cabriolet maja....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh..
met de hand.. Wat wil je.. Hij is 20 jaar oud
Wij draaien het om..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
mmmm... moet ook ooit nogeens een aanschaffen, heb nu nogsteeds maar een stationbak...
Koel.. oud kevertje of golfje????quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh..
met de hand.. Wat wil je.. Hij is 20 jaar oud
Och, dat zullen ze vanzelf wel worden denk ik.quote:
Sjips , ik dacht dat dik in was !quote:
Ik heb een Renault 5 /EBS Baccara cabrio..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe renault megane cabriolet maja....
20 jaar oud cabrio , even een hendig sjiek electrisch dak bouwen moet kunnen.
Dat je zegt van dat je de punten kan zien ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och, dat zullen ze vanzelf wel worden denk ik.
Ali G is in tha house !quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een Renault 5 /EBS Baccara cabrio..
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Armageddon het volgende:
RESTECP!
i ko hoom nou , biekos ij doont hef zin enniemoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Armageddon het volgende:
RESTECP!
Tja.. zit aan een kant te hopen dat er ooit nog eens een VW Spijlbus aan zit te komen.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. zit aan een kant te hopen dat er ooit nog eens een VW Spijlbus aan zit te komen.
Doet'ie inderdaad wel goed jah.quote:
Ben zelf ook niet al te gek erop, behalve op de kevertjes en de spijlbussen.quote:
Kom je even vermaken in FB danquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef Armageddon het volgende:
Op het werk is het inmiddels ook al niet meer uit te houden.
Lubbequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Zwoerd.
smaakvol.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kom je even vermaken in FB dan
waneer ben je "oldbie"?
Zullen we weer de FP gaan modden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:48 schreef mvdlubbe het volgende:
FP ook, trouwens. Maar dat wist ik natuurlijk al.
Nouja, ik ben er geband. Dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zullen we weer de FP gaan modden?
Geband op de FP?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er geband. Dus dat wordt lastig.
-3 Racisme, geloof ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 @ 15:46 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Kunnen ze geen avondklok instellen op grond van afkomst..
Dat duurt maar 48 uur, daarna weer wat boomknuffelen en dan komt het wel weer in evenwichtquote:
Jah en veel ook, gelukkig komen ze per tweequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Op straat zag ik jesters, trouwens. Best flinke ook.
Het valt niet mee op vrijdagquote:
Zin Garpjes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:50 schreef Jarno het volgende:
Schei op hou uit.
Na bier het best drinkbare product.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:56 schreef n00cL30n het volgende:
3de bak koffie alweer.
koffie..... goed....![]()
Ah gelukkig is hier iedereen al opgetieftquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:19 schreef Jarno het volgende:
Hier hebben we een beetje last van het 'vlak-voordat-ik-op-vakantie-ga-dump-ik-al-m'n-shit-bij-IT'-syndroom..
Mogguh Tally Beebquote:
Taly.quote:
Nee..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Mogguh Tally Beeb. heb je de slaap kunnen vatten ?
Whehehe, altijd leuk. Afschieten die honden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:19 schreef Jarno het volgende:
Hier hebben we een beetje last van het 'vlak-voordat-ik-op-vakantie-ga-dump-ik-al-m'n-shit-bij-IT'-syndroom..
Och, ze komen gewoon onderop de stapel hoor. Mij krijg je niet gek.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe, altijd leuk. Afschieten die honden.
Heb jij een stapel met werk ???????quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, ze komen gewoon onderop de stapel hoor. Mij krijg je niet gek.
Nee, ik heb een stapel met 'onbelangrijke en onbeduidende klusjes te doen als internet eruit ligt'.quote:
Ik welquote:
ik schrok al , was al ff bang dat ik echt de enige beheerder was die alles uitstelt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik heb een stapel met 'onbelangrijke en onbeduidende klusjes te doen als internet eruit ligt'..
Jij werkt toch niet daar waar ik werk, he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik heb een stapel met 'onbelangrijke en onbeduidende klusjes te doen als internet eruit ligt'..
Mits bier...?quote:
Ook al is het koeler.. is het daar idd te warm voor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, ze komen gewoon onderop de stapel hoor. Mij krijg je niet gek.
Is dat niet met al het werk zo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook dit is zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Jij werkt toch niet daar waar ik werk, he?
Hey Moppie en goeiemorgen... een beetje zacht aan het ontwaken joh?quote:
Lekker hoor...quote:
ach boeiendquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 schreef miss_bleu het volgende:paniek in de tent. Telfort.nl ligt eruit
Stop 'em terug erin.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 schreef miss_bleu het volgende:paniek in de tent. Telfort.nl ligt eruit
Drie dagen zelfs. Ik ben er aan toe.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen! Nog 1 dag en dan is het weekend.
Ofzo.
Dat zijn de betere gedachten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen! Nog 1 dag en dan is het weekend.
Ofzo.
LoLz.... Snel IT eropaf sturen, of je hosting provider.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 schreef miss_bleu het volgende:paniek in de tent. Telfort.nl ligt eruit
Goed bezig!quote:
3 dagen doe je goed !quote:
quote:You tried to access the address http://www.telfort.nl/, which is currently unavailable. Please make sure that the Web address (URL) is correctly spelled and punctuated, then try reloading the page.
ze zijn al bezig. Dit kost euro's met een goed lopende onlineshopquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:43 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.... Snel IT eropaf sturen, of je hosting provider.
Kut-forum!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef Jarno het volgende:
[yay].
Oh mijn God! Echt waar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:45 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Is het al bekend dat telfort.nl eruit ligt?
nu al met zwangerschapverlof?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef Jarno het volgende:
Tegenwoordig standaard hier. Ben 4 x 9 gaan werken zodat ik straks ook een dag op de minimens kan passen, zodat we ook niet helemaal failliet gaan aan de opvang (en opvang vind ik sowieso al niet zo). Dus voortaan altijd een weekend van 3 dagen! [yay].
4x9 = zeer netjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef Jarno het volgende:
Tegenwoordig standaard hier. Ben 4 x 9 gaan werken zodat ik straks ook een dag op de minimens kan passen, zodat we ook niet helemaal failliet gaan aan de opvang (en opvang vind ik sowieso al niet zo). Dus voortaan altijd een weekend van 3 dagen! [yay].
Nee ik kan geen koffie meer zien , zit midden in een project voor starbucksquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
iemand koffie?
DOe maar dan !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:49 schreef miss_bleu het volgende:
DE koffiepaaaaadssss
Alleen hun website maar zo te zien. Onze VPN's naar Telfort doen het nog gewoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 schreef miss_bleu het volgende:paniek in de tent. Telfort.nl ligt eruit
Generiek slootwater.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:49 schreef miss_bleu het volgende:
DE koffiepaaaaadssss
Mja alleen de sites. En dan ook alleen de sites die achter de loadbalanser hangen. Overgens wel te pingen dus lijkt meer op een DNS probleemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alleen hun website maar zo te zien. Onze VPN's naar Telfort doen het nog gewoon.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pads. Blêgh. Geef mij maar een bakje ouderwetse pruttelkoffie.
wheheheh nerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja alleen de sites. En dan ook alleen de sites die achter de loadbalanser hangen. Overgens wel te pingen dus lijkt meer op een DNS probleem
Als ik een traceroute doe vanaf UPC kom ik op telefonica uit, en dan sterft-ie. Als ik via BT trace kom ik bij bit.nl uit, en dan is het over.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja alleen de sites. En dan ook alleen de sites die achter de loadbalanser hangen. Overgens wel te pingen dus lijkt meer op een DNS probleem
Vertel mij wat. Als ik alleen al kijk naar het stuk netwerk rondom de billingstreet bij Telfort krijg ik al hoofdpijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef miss_bleu het volgende:
Geen idee Gurgeh. Beetje raar geheel
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Als ik alleen al kijk naar het stuk netwerk rondom de billingstreet bij Telfort krijg ik al hoofdpijn.
Ja het wil niet lukken..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Moppie en goeiemorgen... een beetje zacht aan het ontwaken joh?
Jahoor niks mis meequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Is dat nu goede koffie, Starbucks?
Dat is nog lang niet zeker ,daar de gemiddelde nederlander geen fan is van een koffiecorner zoals ze dat in de us kennen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind het stom dat Starbucks ook in Nederland schijnt te komen met winkeltjes.
Over 10 jaar dus naast elke McDonalds aan weerszijde een Starbucks?.
Sowieso én überhaupt (!) drinkt "de Nederlander" steeds minder koffie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Dat is nog lang niet zeker ,daar de gemiddelde nederlander geen fan is van een koffiecorner zoals ze dat in de us kennen.
Mwahhhhh.. Een beetje goed SLA dekt dit wel met IT of Provider. (Zo hebben wij het wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:45 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ze zijn al bezig. Dit kost euro's met een goed lopende onlineshop
Lekker Ik ga hem nu ff afhalen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
iemand koffie?
slechte zaak, straks wordt niemand weer wakkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sowieso én überhaupt (!) drinkt "de Nederlander" steeds minder koffie.
Mwah een koffiecorner is gewoon gebruikelijk in de us , zitten een hoop zakenmensen met hun laptop daar te werken enzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb bij Starbucks het idee dat het de cafevariant van McDonalds & Burger King is. Zeg maar.
Last van zachte waren, JK?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En gaan ze dan ook die double soj laté low fat frappechino double shot ginseng extract hier verkopen?
Geen idee men!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En gaan ze dan ook die double soj laté low fat frappechino double shot ginseng extract hier verkopen?
Nu zie je wel dat ook bijv. Campina samen met DE een soort ijskoffie op de markt brengt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:11 schreef Paxlie het volgende:
slechte zaak, straks wordt niemand weer wakker
Pruttel coffee van starbucks!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu zie je wel dat ook bijv. Campina samen met DE een soort ijskoffie op de markt brengt.
Je moet er maar van houden.
Ik hou het wel bij ouderwetse pruttelkoffie..
Uiteraard , net als dat wanneer ik dan af en toe is koffie met melk drink , dat het warme opgeschuimde melk moet zijn .quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Ouderwetse pruttelkoffie is sowieso goed. Mits ouderwets geprutteld, uiteraard.
Dan ben je tenminste wakker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:16 schreef Paxlie het volgende:
pruttelkoffie is sowieso met veel meer liefde gemaakt en derhalve beter. Ook al vergis je je weleens met de hoeveelheid koffie in een filter en sla je daardoor stijl achterover
Daar wen je ook wel weer aan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:16 schreef Paxlie het volgende:
pruttelkoffie is sowieso met veel meer liefde gemaakt en derhalve beter. Ook al vergis je je weleens met de hoeveelheid koffie in een filter en sla je daardoor stijl achterover
Stimmt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op vakantie (op de camping) is een miniperculator met espressokoffie ook niet te versmaden trouwens..
Dat is juist de charme van pruteelkoffie, de keuze om de koffie zo sterk te maken dat het zo dik als een milkshake is en je meteen een maagzweer krijgt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:16 schreef Paxlie het volgende:
Ja, hoe werkt zo'n ding nou eigenlijk. Ik weet hoe ze eruit zien, maar dan? Gaan er bonen in, of snelfilter of wat? En dan? Koken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op vakantie (op de camping) is een miniperculator met espressokoffie ook niet te versmaden trouwens..
Dat je zegt dat elke josti het kan begrijpen zegmaar ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt zo'n ding nou eigenlijk. Ik weet hoe ze eruit zien, maar dan? Gaan er bonen in, of snelfilter of wat? En dan? Koken?
Jip en Janneke taal dus.
Missyquote:
Check en dan zelfs ik ook dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat je zegt dat elke josti het kan begrijpen zegmaar ?
Ohja. Niet verder dan 3 meter uit de buurt van een WC zijn op dat soort momenten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vergeet ook de instant broekloop niet, j.
Oef... nog maar ff eenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja het wil niet lukken..
Koffie genoeg op..
En de ventilator dr op gezet..
Maar helaas..
Ik ga maar weer koffie halen..
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo'n ding bestaat uit twee delen, de onderste helft is voor het water, vullen tot het streepje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Jarno het volgende:
Ja, hoe werkt zo'n ding nou eigenlijk. Ik weet hoe ze eruit zien, maar dan? Gaan er bonen in, of snelfilter of wat? En dan? Koken?
Jip en Janneke taal dus.
Prima jost uitleg JK.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n ding bestaat uit twee delen, de onderste helft is voor het water, vullen tot het streepje.
Er zit ook een bakje in waar je de koffie indoet. Vullen naar believen.
Het bovenste deel is het eigenlijke koffiekannetje, dat schroef je op het onderste deel. Onder het bakje van de koffie zit een buisje, daar gaat kokend water doorheen, door de koffie heen en dan in een buisje die in het koffiepotje zit. Daar pruttelt de versgezette koffie bovenin uit. 5 minuten op een gasbrander en je hebt heerlijke koffie..
Klinkt koel, ik zie die dingen altijd voor 4,95 bij de Blokker staan en leek me altijd al geinig om eens te proberen. Maar daar gaan dus (reds gebrande) bonen in?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n ding bestaat uit twee delen, de onderste helft is voor het water, vullen tot het streepje.
Er zit ook een bakje in waar je de koffie indoet. Vullen naar believen.
Het bovenste deel is het eigenlijke koffiekannetje, dat schroef je op het onderste deel. Onder het bakje van de koffie zit een buisje, daar gaat kokend water doorheen, door de koffie heen en dan in een buisje die in het koffiepotje zit. Daar pruttelt de versgezette koffie bovenin uit. 5 minuten op een gasbrander en je hebt heerlijke koffie..
neuh werkt nog steeds nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Miss.. al wat meer gehoord over Load Balancer problematiek???
(Gaan binnenkort ook over naar nieuwe balancers hier....)
Oef... noodgevalletje op noodgevalletje dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
neuh werkt nog steeds nietkan geen drol meer doen.
Om de website te kunnen onderhouden moet ik de laatste release hebben en onze CVS systeem ligt ook plat
Nee, ook reeds vermalen bonen. Je kunt speciale espressokoffie kopen, maar er kan ook gewone filtermaling in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:37 schreef Jarno het volgende:
Klinkt koel, ik zie die dingen altijd voor 4,95 bij de Blokker staan en leek me altijd al geinig om eens te proberen. Maar daar gaan dus (reds gebrande) bonen in?
Kewl. Volgende keer bij Simon Levelt ook maar eens bij de koffie's kijken dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ook reeds vermalen bonen. Je kunt speciale espressokoffie kopen, maar er kan ook gewone filtermaling in.
Dan adviseer ik je de 'Roma', al is 'Beneficio' ofzo ook een toppertje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:44 schreef Jarno het volgende:
Kewl. Volgende keer bij Simon Levelt ook maar eens bij de koffie's kijken dan.
Check. Ben verder niet zo van de koffie, ik vind de thee van Simon Levelt wel erg top, dus ze zullen ook vast puike koffie's hebben, maar ik vind het altijd wel leuk om iets speciaals te maken met goed spul enzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:48 schreef eL. het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je de 'Roma', al is 'Beneficio' ofzo ook een toppertje.
Wacht maar af tot we bij de punnik-truuks zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
Wat zijn jullie lief koffietips aan het uitwisselen![]()
Middelbare leeftijd doet dat met mensen, klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
Mijn ex heeft een Simon Levelt tent.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
Niks tegen je ex, maar Simon Levelt roeleert de tering.quote:
Ha Rquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
Weer geen jesters vandaag ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht maar af tot we bij de punnik-truuks zijn.
Welke Simon bedoel je ? Alkmaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Jarno het volgende:
En, welke, eL?
Daar kom ik wel es.quote:
Wie boeit zo'n site nou, als de SMS billing maar looptquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef miss_bleu het volgende:
mja als dat plat ligt kunnen wij vrij weinig of niets meer, veel andere afdelingen hier ook niet. Die halen de info van de site af
Het ruikt er wel lekker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Joene het volgende:
Daar kom ik wel es.
Ja ook dat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef eL. het volgende:
[..]
Het ruikt er wel lekker.
(naar koffie enzo)
Haai Pquote:
Dat je dat ooit zou zeggen had ik niet gedacht el.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef eL. het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met die Joene eens !
Wacht maar op het freestyle punnikken..quote:
Kijk.. dan ben je goed bezig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wilde even melden trouwens, dat ik gisteren met 2 vriendinnen heb gebarbecued in het westerpark ZONDER ENIGE MANNELIJKE HULP!
We hebben wel een stuk gras weggeschroeid![]()
Ga je bh's punniken ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wacht maar op het freestyle punnikken..
ze heeft haar best gedaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Haai Pheeft Bleu je goed getroost?
Ik wilde even melden trouwens, dat ik gisteren met 2 vriendinnen heb gebarbecued in het westerpark ZONDER ENIGE MANNELIJKE HULP!
We hebben wel een stuk gras weggeschroeid![]()
Echte metromannen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
ont punnikken.quote:
Je wilt zeker kriebelmateriaal voor het slipje ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:15 schreef Tally het volgende:
Lijkt me prikken..
Mja.. Ligt er natuurlijk aan welk materiaal je gebruikt om te punniken..
En dan de hele dag aan je doos lopen krabben zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Je wilt zeker kriebelmateriaal voor het slipje ?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:15 schreef Tally het volgende:
Lijkt me prikken..
Mja.. Ligt er natuurlijk aan welk materiaal je gebruikt om te punniken..
Mwah... Ik zal er een speciale lek en prik functie in freestylen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan de hele dag aan je doos lopen krabben zeker![]()
Ik dacht dat jij er wel van hield om aan je doos te zittenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan de hele dag aan je doos lopen krabben zeker![]()
Ja aan friemelen wel maar krabben nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er wel van hield om aan je doos te zitten
Ik heel stiekum ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er wel van hield om aan je doos te zitten
Je moest lachen???quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef Tally het volgende:
This unfucking believable..
Mijn baas zegt me even dat ik voor 2 verschillende helpdesk en het secretariaat de telefoon moet gaan opnemen..
DIE IS NIET WIJS!!!
Gewoon opvolgorde afwerken tal, bovendien ben je snel vrij toch.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef Tally het volgende:
This unfucking believable..
Mijn baas zegt me even dat ik voor 2 verschillende helpdesk en het secretariaat de telefoon moet gaan opnemen..
DIE IS NIET WIJS!!!
Jij vind het ook wel lekker om aan tally's doos te zitten ?quote:
Ja..quote:
Ja ik ben zo vrij..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon opvolgorde afwerken tal, bovendien ben je snel vrij toch.
Whehehe ik doe hier telefoon voor 3 klanten en nog gaat dat ding maximaal 5 keer per dag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben zo vrij..
Eerst naar de mac.. Heb ik zin aan..
Ennuh ook dan niet..
Kom op zeg..
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij vind het ook wel lekker om aan tally's doos te zitten ?
Dan nog.. Kom op man..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe ik doe hier telefoon voor 3 klanten en nog gaat dat ding maximaal 5 keer per dag.
en lekkere wijven op pikken op de boulevard, of werkt dat in de hedendaagse tijd niet meer zo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En hij zeker een beetje lekker rondcrossen in zijn Porsche?
Zum Kotzen!
Met zo een hendig sjieke goudenschakel ketting.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef Jarno het volgende:
Is het ook nog een buitenlander of niet?!
Idd..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En hij zeker een beetje lekker rondcrossen in zijn Porsche?
Zum Kotzen!
Neequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef Jarno het volgende:
Is het ook nog een buitenlander of niet?!
Gelukkig man ! ik was al bang dat je gefrustreerd raakte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Man man man, wat vermaak ik mij met die hans worstelaar.
Cola mag ook ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Koffie, iemand?
ik heb al, toch bedanktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Koffie, iemand?
Alleen als het uit zo'n pruttelbakje met moeilijke uitleg van JK komtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Koffie, iemand?
Wat ben je weer lekker bezigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Man man man, wat vermaak ik mij met die hans worstelaar.
Nee dank je..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Koffie, iemand?
Het leek gisteren éven mis te gaan maar alles is weer op de rails en dendert voort.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig man ! ik was al bang dat je gefrustreerd raakte.
Die staat helaas thuis in R'dam, R.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
Alleen als het uit zo'n pruttelbakje met moeilijke uitleg van JK komt
Je werkt bij de NS?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het leek gisteren éven mis te gaan maar alles is weer op de rails en dendert voort.
+3 Scherp.... of was het nu slick?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij vind het ook wel lekker om aan tally's doos te zitten ?
Ik ben kennelijk toch niet de enige.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef miss_bleu het volgende:
nog maar 5 uurtjes!
Dit moet een garpje zijn?!quote:
DING DONG , de trein naar alkmaar zal op spoor 4 vertrekken ipv zoals gebruikelijk spoor 11 . DING DONG ?quote:
Dat kan je beter aan Tally vragen.quote:
Ik nie snap..quote:
* Paxlie geeft koffiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik nie snap..
Ik lettuh nie op..
Snap nie wat slick is..
Kan ook zijn dat ik nog slaap
Slick... glad... plakkerig... nat..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik nie snap..
Ik lettuh nie op..
Snap nie wat slick is..
Kan ook zijn dat ik nog slaap
Kijk daar heb je je antwoord al.quote:
Denk het ook.... Of moet Kees nog ff langs komen?quote:
Nah kijk dan wordt het zo een gruwelijk natte bende dat lijkt me wat overbodig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Denk het ook.... Of moet Kees nog ff langs komen?
Lunsj check , strand helaas, tieten hmmmmpf ! ook al niet vandaagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lunch, strand, tietuh.
Was dat nog een beetje humor daar ?quote:
Ja hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |