Ik vind hem ook erg mooi ja !quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, die Pentax ziet er weel heel erg mooi/solide uit.
eh ja ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Die worstelaar gaat met een MILF in gevecht, zegt hij. En hij is er nogal van overtuigd dat dat heel tof is.
Ik ben er trots op men , heeft me toch een dikke minuut gekost omdat te maken !quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Mooie OP, trouwens, Joene!
Mijnerzijds ben ik echter van mening dat het taalgebruik in dit topique buiten proportionele vormen aanneemt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het doet mij goed dat te vernemen van U.
Tram 1?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alhoewel 16-jarige hangjongeremeisjes ook wel kek kunnen zijn.
Ja en het neemt proportionele vormen aan helaas zonder puntenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef mvdlubbe het volgende:
Is dit topique buiten?
Gisteren jongstleden stond er zulks een meisjespersoon in een te onthullend topje verveeld tegen een lantarenpaal geleund op een lollie te zuigen toen ik langsreed in mijn voiture. U zult begrijpen dat dit soort zaken niet bevorderlijk is voor de algemene verkeersveiligheid!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef mvdlubbe het volgende:
Tram 1?
Jeeej!!!! Eindelijk eens in een OP! Ben ik nu geen n00b meer?quote:
Ligt eraan hoe koud de airco staat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en het neemt proportionele vormen aan helaas zonder punten
Niet met dit weer..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gisteren jongstleden stond er zulks een meisjespersoon in een te onthullend topje verveeld tegen een lantarenpaal geleund op een lollie te zuigen toen ik langsreed in mijn voiture. U zult begrijpen dat dit soort zaken niet bevorderlijk is voor de algemene verkeersveiligheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |