Collega's keken me even raar aan waarom ik opeens heel hard ''HA!'' zeiquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:50 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Ik ben als kind een keer doodsbang uit een vlindertuin gerend omdat er zo'n grote blauwe vlinder met zo'n 40 km/u op mijn hoofd af vloog, maar daar ben ik nu wel overheen.
Alleen de F16 vlinder.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:51 schreef VonHinten het volgende:
Kunnen die beesten ook gewoon rechtdoor vliegen? Ze fladderen altijd zo lafjes en krom door de lucht heen ..
Ik voel me warm van binnenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef Massive het volgende:
Mijn katten eten ook vlinders. Na ze enige tijd mishandeld te hebben. Geeft je dat een goed gevoel?
quote:A nasty HUGE butterfly flew into my MOUTH. I stood there in frozen shock not knowing what to do. All the kids were laughing at me, some even suggesting i just close my mouth and eat it. Tears were flowing down my face but yet i couldn't do anything. For a 4 year old you can imagine the trauma i was suffering. Is this thing gonna eat me? is it laying eggs? WHAT DOES IT WANT?
Me too. Is bijzonder prettig, n'est pas?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:51 schreef nsfw het volgende:
Ik heb vlinders in m'n buik
(figuurlijk dan, dus ik weet niet hoe ze smaken)
vlinders zijn inderdaad mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef Rubend het volgende:
En dan nog te spreken over vlinders in je buik! Pffff en dan als het uit je en je moet ze kwijt moet echt flink scheiten om ze kwijt te raken!!
Verder kunnen het mooie beestjes zijnVlindervallei op Kreta is mooi hoor
Erg romantisch alleen een eindje wandelen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |