| X-Ray | zondag 23 december 2001 @ 16:59 |
| En alhoewel dit in onzin staat, is het dat geenzins... De rechterpoot zit helemaal los, en aangezien ik maar 1 soort beweging op die bank maak is de schuld niet zo moeilijk aan te wijzen.... Bedankt he? Stelletje sletten.... | |
| dfr0st | zondag 23 december 2001 @ 17:00 |
| goed teken, toch? ik ben al door 7 banken heen. | |
| X-Ray | zondag 23 december 2001 @ 17:02 |
quote:Was een goede bank... ben al door 7 dames heen. | |
| terabyte | zondag 23 december 2001 @ 17:03 |
quote:Poehee.. erdoorheen nog wel
| |
| X-Ray | zondag 23 december 2001 @ 17:05 |
quote:Nou dan hangt de poot eraf..... | |
| dfr0st | zondag 23 december 2001 @ 17:06 |
quote:Dan weet je meteen door hoeveel dames ik heen ben | |
| X-Ray | zondag 23 december 2001 @ 17:08 |
quote:Ahhh vuile slet! Hedde gij zich door 49 dames laten dubbeldekken? | |
| dfr0st | zondag 23 december 2001 @ 17:10 |
| X-Ray | zondag 23 december 2001 @ 17:20 |
quote: Wat is er gebeurt met echte liefde dan? | |
| dfr0st | zondag 23 december 2001 @ 17:30 |
quote:Was da? (je gaat toch niet serieus doen | |
| killerb | zondag 23 december 2001 @ 17:31 |
quote: Jjij maakt echt leuke grapjes! | |
| X-Ray | zondag 23 december 2001 @ 17:33 |
quote:Maar maar...daar draait het toch om in het leven? | |
| Purneaux | zondag 23 december 2001 @ 18:14 |
quote:Ja tuurlijk Ron...ik denk dat dit dichter bij de waarheid ligt | |
| dfr0st | zondag 23 december 2001 @ 18:19 |
quote:* dfr0st schuift de kapotte bank weg en vindt een grote collectie pornobanden | |
| Brechtje | zondag 23 december 2001 @ 18:21 |
| Zo dan moet je wel heel zwaar wegen! | |
| daniman | zondag 23 december 2001 @ 18:22 |
| nou... wees maar weer trots op je zelf ... en koop een betere bank de volgende keer!! Eentje die Sex-proof is | |
| Mini_rulez | zondag 23 december 2001 @ 18:24 |
| Heb je geen bed? Die zijn ervoor gemaakt | |
| Purneaux | zondag 23 december 2001 @ 18:25 |
| X-Ray klinkt dan wel stoer maar ik blijf erbij dat Ron_de_Rukker toch een betere nickname voor 'm was geweest Oh shit, d'r zijn kinderen bij | |
| plok | zondag 23 december 2001 @ 18:41 |
quote:Ron_de_Trukker dan maar? | |
| punker_monkey | zondag 23 december 2001 @ 19:35 |
| een andere variant is natuurlijk ron de fucker :x |