quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze topless zont of dat ze van die leuke driehoeken op d'r tieten heeft 's zomers...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan begreep ik het goed![]()
Nee, ze heeft 'bikinitieten'. Ze wilt d'r topje nooit uit. Vind ik verder ook niet erg ofzo. Minder is inderdaad wel die witte kont en tietenVoordeel is dat je de plaatsen die er echt toe doen wel beter kan vinden in het donker.
Ach, van mij hoeft echt niet iedere vrouw topless op het strand te gaan liggen. Maar als je dan wil bruinen, zorg dan dat het in ieder geval egaal gebeurt...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden trouwens hoor, de meeste vrouwen hebben bikinitieten of badpak-tieten(behalve niet preutse vrouwen natuurlijk
)
Badpak?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden trouwens hoor, de meeste vrouwen hebben bikinitieten of badpak-tieten(behalve niet preutse vrouwen natuurlijk
)
wel een witte kont?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik dus echt lelijk, die witte plekken... Ga desnoods onder de zonnebank, maar GEEN WITTE TIETEN AJB!
Je had op z'n minst even kunnen aangeven in welke categorie jij valt...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kon ik dus pas lezen nadat ik op invoeren had geklikt.
Daar heb ik minder moeite mee dan met die driehoeken... Maar egaal gekleurd vind ik gewoon het mooist...quote:
[hypocriet] Geduld, geduld! [/hypocriet]quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had op z'n minst even kunnen aangeven in welke categorie jij valt...![]()
Ik zag haar de dag nadat ze naar het strand geweest was weer. Eerste wat ik ook deed was kijken naar het kleurverschil tussen haar tieten en verdere bovenlijfquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik dus echt lelijk, die witte plekken... Ga desnoods onder de zonnebank, maar GEEN WITTE TIETEN AJB!
Als ze dat al sletterig vind, dan wens ik je veel succes met het regelen van dat triootje!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik zag haar de dag nadat ze naar het strand geweest was weer. Eerste wat ik ook deed was kijken naar het kleurverschil tussen haar tieten en verdere bovenlijfEerst viel het nog wel mee, maar hoe bruiner de rest wordt
![]()
Ze vindt het sletterig om topless te zonnen ofzo. Ze zei nog dat er een meid naast haar, ongeveer even oud, topless lag. Had ze allemaal commentaar op als 'doe dat thuis' etc.![]()
Ik heb al tussen de regels doorgelezen en een voorbarige conclusie getrokken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[hypocriet] Geduld, geduld! [/hypocriet]
Dat was dan weer haar eigen idee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze dat al sletterig vind, dan wens ik je veel succes met het regelen van dat triootje!![]()
Juist!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef jackson het volgende:
Zonnebank tieten.... doe mij die maar dan
ofzo
Bedoelde ze niet met een tweede man erbij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat was dan weer haar eigen idee.
Vrouwen
Heel goed, gij manspersoon.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al tussen de regels doorgelezen en een voorbarige conclusie getrokken!![]()
Het is dat je vriendin zo jong is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat was dan weer haar eigen idee.
Vrouwen
Neen. Ik zal verder niet in details het gesprek herhalen, maar het was vrij duidelijk dat het een vrouw moest zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet met een tweede man erbij?
En als ze 18 is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is dat je vriendin zo jong is.
Is ze dat nog niet danquote:
Neuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |