abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40738642
Niet echt reageren of een "We zien wel" kan je meestal het beste opvatten als een: " Ik zie jou niet zitten op die manier."

Herken het van mezelf namelijk
pi_40743081
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:37 schreef WinnarJ het volgende:
Ik heb d'r trouwes (op 't einde van MSN-gesprek) gevraagd/een hint gegeven om misschien x terrasje te pakken

Ze was namelijk online op d'r vakantie-adres, en sprak mij op MSN weer aan. De hint was beetje verwikkeld in een afscheidsgroet ... van: 'ik ga weer! En hopelijk wordt het hier ook zulk lekker weer als daar, kunnen we misschien wel x terasje pakken'..... en direct daarna zei ik, nog voordat ze ge-antwoord had: 'doeii, XXX'. Ze zei daarna dat ze wel aan me zou denken als ze op 't strand lag, omdat 't hier zo'n slecht weer was. Ze ging niet concreet op mijn 'hint' in, maargoed, ze weet nu wél dat ik open sta om eens wat te drinken . Dus als zij ook keer wilt drinken, kan ze er zelf op terug komen als ze over 2 weken weer thuis is....

Anders hoeft 't van mij niet meer en zal ik d'r écht definitief negeren ofzo ze is super aardig, maar dan schiet het gewoon niet op
als die meid terugkomt uit Griekenland of waar ze ook zat met d'r ouders, gewoon vragen hoe 't was, en daarna niet meer aanspreken....ff tijd lang (van jouw kant) negeren. Wanneer ze je toch aanspreekt beetje afstandelijk doen en min of meer negeren.....

Als ze dan nog écht een oogje op jouw heeft zal ze vanzelf wel terugkomen op die hint, want dan lijkt het haar ook we leuk... jem oet nu ook niet meer kansloos achter d'r aanhobbelen.... nu is 't intitiatief bij haar, wilt ze niet (en komt ze niet terug op de hint), moet je d'r ook gewoon niet meer aanspreken, ook al spreekt ze jouw wél aan , dan schiet 't gewoon niet op
Haleloeja
pi_40743147
zeg gesplete persoonlijkheid gaat ie nog?

en trouwens het lijkt me nu wel duidelijk he??
en als je hints gaat geven doe het dan fatsoenlijk en ren niet meteen weg
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_40753871
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:19 schreef Moja het volgende:
Niet echt reageren of een "We zien wel" kan je meestal het beste opvatten als een: " Ik zie jou niet zitten op die manier."

Herken het van mezelf namelijk
daar heb je wel gelijk in, inderdaad... wie weet heeft ze daar in Griekenland allang een ander ontmoet Zal alleen ff vragen hoe de vakantie was en daarna niet dagelijks/wekelijks met d'r chatten en als ze mij aanspreekt (wat ze ook altijd doet), de gesprekken niet te lang maken en proberen af te sluiten.... 't schiet niet op zo de hints zijn gegeven van mijn kant, als ze iets wilt, moet ze 't zelf aanhalen.... klaarr
pi_40861101
gewoon dumpen anders blijf je er nóg 2 jaar aan denken
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')