quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:37 schreef WinnarJ het volgende:Ik heb d'r trouwes (op 't einde van MSN-gesprek) gevraagd/een hint gegeven om misschien x terrasje te pakken
![]()
Ze was namelijk online op d'r vakantie-adres, en sprak mij op MSN weer aan. De hint was beetje verwikkeld in een afscheidsgroet ... van: 'ik ga weer! En hopelijk wordt het hier ook zulk lekker weer als daar, kunnen we misschien wel x terasje pakken'..... en direct daarna zei ik, nog voordat ze ge-antwoord had: 'doeii, XXX'. Ze zei daarna dat ze wel aan me zou denken als ze op 't strand lag, omdat 't hier zo'n slecht weer was. Ze ging niet concreet op mijn 'hint' in, maargoed, ze weet nu wél dat ik open sta om eens wat te drinken
![]()
. Dus als zij ook keer wilt drinken, kan ze er zelf op terug komen als ze over 2 weken weer thuis is....
Anders hoeft 't van mij niet meer en zal ik d'r écht definitief negeren ofzo
![]()
ze is super aardig, maar dan schiet het gewoon niet op
![]()
als die meid terugkomt uit Griekenland of waar ze ook zat met d'r ouders, gewoon vragen hoe 't was, en daarna niet meer aanspreken....ff tijd lang (van jouw kant) negeren. Wanneer ze je toch aanspreekt beetje afstandelijk doen en min of meer negeren.....
Als ze dan nog écht een oogje op jouw heeft zal ze vanzelf wel terugkomen op die hint, want dan lijkt het haar ook we leuk... jem oet nu ook niet meer kansloos achter d'r aanhobbelen.... nu is 't intitiatief bij haar, wilt ze niet (en komt ze niet terug op de hint), moet je d'r ook gewoon niet meer aanspreken, ook al spreekt ze jouw wél aan
![]()
, dan schiet 't gewoon niet op