Dat zijn niet voor niets PRUTSERS, die kunnen niets.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:55 schreef AnthonyZeus het volgende:
Jawel, ik heb hem aan zijn werk geschopt...het enigste wat hij moest is toegang tot onze MER ruimte...kunnen die prutsers van de beveiliging ze daar niet in schoppen dan?!
Tja, de TS kan nu natuurlijk we zijnl Collega-MILF neuken onder werktijd...quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:58 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Je komt op mij over als een vriendelijk en onderhoudend persoon.
Verkapt " kijk mij eens een BOFH zijn " topiquequote:Op donderdag 20 juli 2006 07:53 schreef AnthonyZeus het volgende:
Die mensen plannen dus een KPN monteur in om werkzaamheden aan onze centrale te verrichten...OM HALF 8!!!. Normaal gesproken begin ik om half 9...dan is dat soort van uitslapen!
Wasdaquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:10 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Verkapt " kijk mij eens een BOFH zijn " topique
Enigzins wel...Als het met mij afgesproken wordt...Onze telecom afdeling heeft een afspraak ingepland met hem...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:50 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Kan je als bedrijf zijnde geen enkele invloed uitoefenen op het tijdstip van die kpn-hoeren=![]()
T t t t t t t t t rustig aan met je uitspraken PRUTSERTJE van de Field Servicequote:[b]Op donderdag 20 juli 2006 07:55kunnen die prutsers van de beveiliging ze daar niet in schoppen dan?!
Bastard Oparator From Hell.quote:
Ik neem mijn woorden terug ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Enigzins wel...Als het met mij afgesproken wordt...Onze telecom afdeling heeft een afspraak ingepland met hem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |